Kirjoittaja Aihe: Tappara roster 2013-2014  (Luettu 372696 kertaa)

Poissa Mailavirtuoosi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #750 : Marraskuu 21, 2013, 17:09:21 »
Colylta loistava tiivistys asiasta. Itse oon funtsinu että johtuuko syksyn yleisökato tästä samasta asenteesta vai luottaako valtaväestö siihen että keväällä ollaan korkealla kumminkin joten turha omia rahoja on tähän syksyyn satsata. Kummasti ainakin Hpk-pelissä näkyi hallissa huomattavan paljon semmosta porukkaa ketkä siellä yleensä ei ole kun oli ilmaislippuja jaossa.

Vähän mentiin ohi ketjun aiheesta mutta tosiaan nälkä kasvaa selvästi syödessä ja selvästi porukka on kovien odotusten johdosta siinä käsityksessä että Tapparan pitäisi tänä vuonna dominoida tätä sarjaa ja ilmeisesti sen takia koetetaan hakea päitä tikunnokkaan aina kun mahdollista. Välikäden kautta kuulen jatkuvasti Leinosen sanomisia ja kuulumisia, ja tosiaan semmosiakin mitä monesti ei lehtiin sanota, niin ne markkinat tosiaan on todella kuivat tällä hetkellä. Luulenpa että Jokereillakin olis se The ykkössena haettu jo jos semmonen siellä vapaana killuis. Samoin kun Hifk on jo jonkin aikaa hakenu Fatalle paikkaajaa vaikka siitä vasta lehdessä uutisoitiinkin.

Elikkä kyllä siellä toimistolla jatkuvasti hommia tehdään ja varmasti kaikki liikenevä raha käytetään rosterin vahvistamiseen. Siitä pitää viimestään Rautakorpi huolen

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #751 : Marraskuu 21, 2013, 17:50:17 »
Tapparalla on hyvin Rautakorpimainen, työteliäs, joukkue. Tapparan faneille se kelpaa, koska sillä saadaan pisteitä ja menestystä. Sen sijaan se ei välttämättä riitä niille ihmisille, jotka eivät tule halliin katsomaan jotain tiettyä joukkuetta, vaan yleisesti jääkiekkoa. Nämä jääkiekon ystävät haluavat nähdä johtotähtiä, kiekollisia hienouksia, tai jotkut vaikka vaan tappeluita. Voi olla tylsä esimerkki, mutta väitän, että jos Barkov tekisi paluun Tapparaan kesken kauden, niin yleisökeskiarvo nousisi tuhannella. Nieminen ei enää tamperelaisille riitä. Nemo on tavallaan jo nähty ja koettu. Ei ne selän takaa sokkosyötöt ja valotaulun korkuiset keskialueen nostot kehitä yleisöön sitä kiekkokiimaa, että niitä on päästävä Hakamettään kattomaan. Mulla taitaa tällä kaudella olla jäänyt 2 kotipeliä kattomatta paikanpäällä, mulle melkein nykyinen meno riittää, mutta kavereita sinne on vaikea houkutella, ku sanovat, että Tappara pelaa tylsää jääkiekkoa.... ehkä se on totta...
"Varo ettei talos pala!"

Poissa tonizzz

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #752 : Marraskuu 21, 2013, 18:03:43 »
Tapparalla on hyvin Rautakorpimainen, työteliäs, joukkue. Tapparan faneille se kelpaa, koska sillä saadaan pisteitä ja menestystä. Sen sijaan se ei välttämättä riitä niille ihmisille, jotka eivät tule halliin katsomaan jotain tiettyä joukkuetta, vaan yleisesti jääkiekkoa. Nämä jääkiekon ystävät haluavat nähdä johtotähtiä, kiekollisia hienouksia, tai jotkut vaikka vaan tappeluita. Voi olla tylsä esimerkki, mutta väitän, että jos Barkov tekisi paluun Tapparaan kesken kauden, niin yleisökeskiarvo nousisi tuhannella. Nieminen ei enää tamperelaisille riitä. Nemo on tavallaan jo nähty ja koettu. Ei ne selän takaa sokkosyötöt ja valotaulun korkuiset keskialueen nostot kehitä yleisöön sitä kiekkokiimaa, että niitä on päästävä Hakamettään kattomaan. Mulla taitaa tällä kaudella olla jäänyt 2 kotipeliä kattomatta paikanpäällä, mulle melkein nykyinen meno riittää, mutta kavereita sinne on vaikea houkutella, ku sanovat, että Tappara pelaa tylsää jääkiekkoa.... ehkä se on totta...
Itse pidän juurikin tappeluista ja taklauksista paljon mutta ei se estä käymästä hallilla vaikka niitä ei juuri olekaan. Jokaisessa kotipelissä olen käynyt mihin vaan ehdin. Ihmettelen kyllä että taklauksia ei ole oikeastaan yhtään vaikka rosterissa muutama kunnon pommittaja olisi... KankaanperältäKÄÄN niitä ei juuri nähdä. Ehkä Rautakorven pelityylissä ei paljoa taklailla mikä on tosin ymmärrettävää kun kiekollista peliä se suurimmaksi osaksi on. Halliin tulisi varmasti enemmän porukkaa ja kannustustakin jos taklauksia tulisi.. Ja sekin että puhtaistakin taklauksista joutuu jäähylle tässä liigassa niin vähentää sitä taklaamista suuresti. No, täytyy vaan odotella kevättä. Täytyy kyllä myöntää että välillä Tapparan kiekollinen peli alkaa hieman kyllästyttämään. Niemiseltäkin olisi odotettavissa taklauksia kun kokoo löytyy jonkin verran ja se varmasti herättäisi yleisöäkin kun kapteeni pommittelisi.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #753 : Marraskuu 21, 2013, 18:04:00 »
Tapparalla on hyvin Rautakorpimainen, työteliäs, joukkue. Tapparan faneille se kelpaa, koska sillä saadaan pisteitä ja menestystä. Sen sijaan se ei välttämättä riitä niille ihmisille, jotka eivät tule halliin katsomaan jotain tiettyä joukkuetta, vaan yleisesti jääkiekkoa. Nämä jääkiekon ystävät haluavat nähdä johtotähtiä, kiekollisia hienouksia, tai jotkut vaikka vaan tappeluita. Voi olla tylsä esimerkki, mutta väitän, että jos Barkov tekisi paluun Tapparaan kesken kauden, niin yleisökeskiarvo nousisi tuhannella. Nieminen ei enää tamperelaisille riitä. Nemo on tavallaan jo nähty ja koettu. Ei ne selän takaa sokkosyötöt ja valotaulun korkuiset keskialueen nostot kehitä yleisöön sitä kiekkokiimaa, että niitä on päästävä Hakamettään kattomaan. Mulla taitaa tällä kaudella olla jäänyt 2 kotipeliä kattomatta paikanpäällä, mulle melkein nykyinen meno riittää, mutta kavereita sinne on vaikea houkutella, ku sanovat, että Tappara pelaa tylsää jääkiekkoa.... ehkä se on totta...

Menee nyt ehkä vähän väärään ketjuun, mutta näitä samoja juttuja tuli itsekin pohdittua, kun hieman vaisuja yleisömääriä yritti analysoida. Ja varsinkin tuon yhden, olkoon nyt sitten vaikka koodinimi Barkov, "ison" nimen puuttuminen heijastuu yleisömääriin. Koska faktahan on, että viime syksynä Tappara pelasi jopa huonommin kuin nyt, toki peli oli välillä äärikiekollista mutta myöskin häviävää. Toki ottelutapahtuma nykyisellään ei ihan pysty myöskään kilpailemaan television kanssa näistä satunnaisista kävijöistä. Ja voi olla ettei jengi ole vielä syttynyt peleihin viime kevään jälkeen.

Poissa Ansakorpi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 566
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #754 : Marraskuu 22, 2013, 02:25:53 »
Laitetaan nyt tänne. Laskeskelin tuossa, että tässä vaiheessa viimekaudella (24 ottelua) oli kasassa 36 pojoo, nyt siis 44. Varsin ailahtelevat otteet jatkuivat, varsinainen kirivaihe lähti liikenteeseen 11.1. Blues-pelistä. Lopuista 25 ottelusta voitettiin 20, huipentuen 9 suoran voiton putkeen maaliskuussa. Kevään joukkueesta voitiin siis tosiaan puhua!

Voisikohan käsikirjoitus mennä tuohon suuntaan tälläkin kaudella ja Rautakorven Tappara on edelleenkin kevään joukkue. Nythän ollaan aikataulusta edellä! Tosin olihan toi loppukiri viimeksi jo aika murhaava.

Kyllä se koodinimi Barkov on munkin mielestäni vaan aika iso juttu ajatellen yleisömääriä. Sori, kun jossittelen vielä kerran, mutta JOS varaustilaisuuden jälkeen olisi Sasha jäänyt vielä Tapparaan, niin "ihmepoikaa" olisi tullut katsastamaan moni sellainenkin, joka ei tavallisesti matseissa käy. Ehkäpä Viltttitossun arvio Sasha-lisästä on hieman rohkea, mutta todella merkittävä se olisi. Kyllähän se kotkan lento Floridaan jätti jälkeensä jonkunlaisen tyhjiön, ei sille mitään voi.

Mutta käsillä on nyt, kuten jäsen Vilttitossu myös hyvin sanoi, Rautakorpimainen, työteliäs joukkue. Kaiken järjen ja toivon mukaan taas myöskin Kevään Joukkue!
Ei myö tiietä, myö ajetaan vaan mopolla!

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #755 : Marraskuu 23, 2013, 02:40:28 »
Onhan tämä ihan järkyttävää, haloo. Rakas Joukkueemme on toisena sarjassa ja ihan hirveää itkua pelaajista. Itse myös syyllistyneenä... Herätäänkö ?

Poissa weedee

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 315
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #756 : Marraskuu 23, 2013, 02:55:24 »
Onhan tämä ihan järkyttävää, haloo. Rakas Joukkueemme on toisena sarjassa ja ihan hirveää itkua pelaajista. Itse myös syyllistyneenä... Herätäänkö ?

Ei, edelleenkään kaikki ei ole kohdillaan. YKKÖSSENA!

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #757 : Marraskuu 23, 2013, 04:35:26 »
Weedee!! Nyt valoja tauluu! Se on ihan sama kuka meillä on "ykkös" sentterinä. Mitä vihtoria sä edellytät ennen kun oot tyytyväinen meidän menestykseen.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa siika

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 296
    • Profiili
    • Lätkää
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #758 : Marraskuu 23, 2013, 05:18:32 »
Nyt kun tässä on muutaman pelin seurannut paikanpäällä, että tv:n välityksellä, niin silmiin pistää tuo meidän 1. ketju "roolitus". Jotenkin vaikuttaa siltä, että se on se jarrukenttä, joka lyödään vastustajan ykkösiä vastaan tarkoituksella pelata 0-0 peliä ja iskeä ainoastaan vastahyökkäyksillä. Vai onko tämä sitä kuuluisaa mu-tu:a?
One pretty girl makes you feel pretty good.
Two's even better!

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #759 : Marraskuu 23, 2013, 10:11:53 »
Weedee!! Nyt valoja tauluu! Se on ihan sama kuka meillä on "ykkös" sentterinä. Mitä vihtoria sä edellytät ennen kun oot tyytyväinen meidän menestykseen.

Kysymys lieneekin siinä, että halutaanko me menestyä, vai voittaa mestaruus. Tottakai sijoitus on hyvä jne, mutta on vasta marraskuu ja se on ihan sama johtaako nyt vai ei. Edelleenkin toivon, että Malisen paikalle joku tulee "ykköskenttään". Mieluiten yli 175cm kaveri. Joku, joka osaisi silloin tällöin tehdä maalin.

Myös joukkueen fyysisen pelaamisen sietäminen ja pelaaminen vähän on arvoitus kevättä ajatellen. Muutamassa fyysisemmässä pelissä ollaan oltu aika huonoja.
Vaikka sijoitus on hyvä tällä hetkellä, niin miksi ei voisi ajatella silti että  mikä voisi olla paremmin?
Ei tämä joukkue ainakaan mulle ole niin selkeä mestarisuosikki, etteikö voisi parantaa.

Tuo kakkoskenttä ja kolmoskenttä tuntuu nyt löytyneen, ja nelosessa kiertää miehet vähän pelin mukaan.
Kakkos- ja kolmoskenttä ovat kyllä hauskasti hyvin erilaisia, toiset pörrää ja toiset menee suoraan maalille. Aika mielenkiintoinen sekoitus. Ja hyvät kentät ovat nyt. Nieminen sai Greenistä hengenheimolaisen.
Ykköskenttä taas ei saa oikeen mitään aikaiseksi, erkinjuntti tarvitsisi vierelleen paremman sentterin.

No, tää oli tän foorumin mukaan taas itkemistä.


Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #760 : Marraskuu 23, 2013, 12:39:44 »
Olkoon vinkumista, mutta Malisen paikka ei ole 1 centteri, eikä edes ylivoimassa. Taso(kädet, pelisilmä jne) ei vain yksinkertasesti riitä.
Greeniä vois kokeilla ykköseen, mut toisaalta greenin kentällä on alkanu kulkemaan. Onneks ei oo mun päänsärky päättää, ketkä pelaa ja missä.

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #761 : Marraskuu 23, 2013, 15:02:00 »
Mä ainakin itken.

Malinen ei tu oleen joukkueen ykkössentteri mun silmissä. Vetää ketjunsa peliä alas.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa sennas

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 244
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #762 : Marraskuu 23, 2013, 15:56:53 »
Onko kumpikaan Malinen tai Plihal pelannut laituria?

Poissa weedee

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 315
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #763 : Marraskuu 23, 2013, 19:34:27 »
Vieläkö joku sitä mieltä, että Jormakka - Järvinen - Palola kenttä pitäisi hajottaa kun tehotonta ollut?  :D

Poissa grassinen

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1718
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2013-2014
« Vastaus #764 : Marraskuu 23, 2013, 19:41:30 »
Vieläkö joku sitä mieltä, että Jormakka - Järvinen - Palola kenttä pitäisi hajottaa kun tehotonta ollut?  :D

Moni vai ollut sitä mieltä? Itelle ei o ainakaan tullut mieleenkään koskee kakkoseen eikä kolmoseen (paitti Green olis kova ykkösen keskellä, tosin ykkönen on vaan nimellinen, oikeesti kolmosketju).

Malinen neloseen laidalle tai ulos ja joku muu tilalle, ei kuulu yv eikä 2 kärkiketjuun.