Kirjoittaja Aihe: Palauteketju  (Luettu 173827 kertaa)

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #585 : Maaliskuu 31, 2015, 07:19:24 »
No nyt siirtyi. Piti vaihtaa sunnuntaina ja sitten unohtui. Se on niin vaikea ymmärtää, että kotitalouden ainoa laite joka pitä kääntää käsin on Internet-palsta :)
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #586 : Huhtikuu 19, 2015, 11:16:23 »
Pistetään ylläpidon pyynnöstä tänne viesti aiheesta, eli haittaako muita palstalaisia tuo ketjuun uutta viestiä lähettäessä tuleva punainen ilmoitus joka kertoo ainakin omasta mielestäni varsin itsestäänselvän asian, eli ketjuun on joku muu kirjoittanut viestin sillä välin kun käyttäjä rustasi omaansa?
Itse koen tuon vaivalloiseksi varsinkin otteluseurantaketjuissa joissa Lähetä-nappia voi joutua hakkaamaan kolmekin kertaa ennen kuin viesti menee perille.
Tuossa ilmoituksessa on kaksi ongelmaa, jonka takia toivoisin sen poistamista käytöstä. Ensinnäkin se on nollainformaatiota. Olen varsin tietoinen siitä mahdollisuudesta, että muutkin ihmiset osallistuvat ko. ketjuun. Toisekseen se hidastaa ketjujen käyttöä ja seuraamista estämällä viestin lähettämisen toistuvasti.

Tämä on ainoa foorumi jossa olen ikinä nähnyt tuollaisen ominaisuuden.  I wonder why...
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #587 : Huhtikuu 19, 2015, 11:31:45 »
Pistetään ylläpidon pyynnöstä tänne viesti aiheesta, eli haittaako muita palstalaisia tuo ketjuun uutta viestiä lähettäessä tuleva punainen ilmoitus joka kertoo ainakin omasta mielestäni varsin itsestäänselvän asian, eli ketjuun on joku muu kirjoittanut viestin sillä välin kun käyttäjä rustasi omaansa?
Itse koen tuon vaivalloiseksi varsinkin otteluseurantaketjuissa joissa Lähetä-nappia voi joutua hakkaamaan kolmekin kertaa ennen kuin viesti menee perille.
Tuossa ilmoituksessa on kaksi ongelmaa, jonka takia toivoisin sen poistamista käytöstä. Ensinnäkin se on nollainformaatiota. Olen varsin tietoinen siitä mahdollisuudesta, että muutkin ihmiset osallistuvat ko. ketjuun. Toisekseen se hidastaa ketjujen käyttöä ja seuraamista estämällä viestin lähettämisen toistuvasti.

Tämä on ainoa foorumi jossa olen ikinä nähnyt tuollaisen ominaisuuden.  I wonder why...

Saat ilmoituksen pois käytöstä seuraavaa polkua:

Palstan etusivu -> Profiili -> Muokkaa profiilia -> Keskustelualueen asetukset -> Ruksi kohtaan "Älä varoita jos kirjoittamisen aikana on lähetetty uusia viestejä."

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #588 : Huhtikuu 20, 2015, 19:40:46 »
Pistetään ylläpidon pyynnöstä tänne viesti aiheesta, eli haittaako muita palstalaisia tuo ketjuun uutta viestiä lähettäessä tuleva punainen ilmoitus joka kertoo ainakin omasta mielestäni varsin itsestäänselvän asian, eli ketjuun on joku muu kirjoittanut viestin sillä välin kun käyttäjä rustasi omaansa?
Itse koen tuon vaivalloiseksi varsinkin otteluseurantaketjuissa joissa Lähetä-nappia voi joutua hakkaamaan kolmekin kertaa ennen kuin viesti menee perille.
Tuossa ilmoituksessa on kaksi ongelmaa, jonka takia toivoisin sen poistamista käytöstä. Ensinnäkin se on nollainformaatiota. Olen varsin tietoinen siitä mahdollisuudesta, että muutkin ihmiset osallistuvat ko. ketjuun. Toisekseen se hidastaa ketjujen käyttöä ja seuraamista estämällä viestin lähettämisen toistuvasti.

Tämä on ainoa foorumi jossa olen ikinä nähnyt tuollaisen ominaisuuden.  I wonder why...

Saat ilmoituksen pois käytöstä seuraavaa polkua:

Palstan etusivu -> Profiili -> Muokkaa profiilia -> Keskustelualueen asetukset -> Ruksi kohtaan "Älä varoita jos kirjoittamisen aikana on lähetetty uusia viestejä."

Jes, kiitos! Olen käynyt moneen kertaan noi asetukset läpi, mutten ole tuota löytänyt.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #589 : Huhtikuu 25, 2015, 15:23:03 »
Miksi muuten tällä foorumilla ei ole kuvia ollenkaan?
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #590 : Huhtikuu 25, 2015, 20:11:46 »
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa BlueOval

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #591 : Toukokuu 05, 2015, 21:45:41 »
Muutamaa muuta foorumia tulee selattu puhelimella käyttäen Tapatalkia.
Onko näin että Tappara.info ei foorumina tue tuota Tapatalkia vai enkö vain löytänyt?

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #592 : Toukokuu 20, 2015, 10:56:36 »
Minulla ei enää näy yläosassa kohtaa lukemattomat viestit. Se oli helppo toiminto. Olenko itse säätänyt tietämättäni asetuksia vai onko foorumin pitäjä tehnyt muutoksia?
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #593 : Toukokuu 20, 2015, 11:36:38 »
Minulla ei enää näy yläosassa kohtaa lukemattomat viestit. Se oli helppo toiminto. Olenko itse säätänyt tietämättäni asetuksia vai onko foorumin pitäjä tehnyt muutoksia?
If it is not broken, dont fix it.
Minulla tuo linkki löytyy ja taas on Messi ihan itse säätänyt?

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #594 : Toukokuu 20, 2015, 17:04:13 »
No sanoppa Soosi, mistä tuon toiminnon saa takaisin, koska olen sata varama, että en ole käynyt profiilin tai muunkaan asetuksissa säätämässä.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #595 : Toukokuu 20, 2015, 21:41:54 »
Mää saatan tietää. Tuolla ihan simplemachine forumin vieressä on nuoli, josta ne katoaa. Kokeile sitä!
Titta på ylähylly!

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #596 : Toukokuu 20, 2015, 21:53:10 »
Mää saatan tietää. Tuolla ihan simplemachine forumin vieressä on nuoli, josta ne katoaa. Kokeile sitä!

Siellähän se. Näin sitä saa apua, kun kannattaa Barcaa. :D
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #597 : Elokuu 07, 2015, 22:11:47 »
Liityin tuossa about kuukausi sitten tuonne Jatkoajan foorumille , ja siellä on käytössä todella kätevä nappi, josta pääsee ensimmäiseen lukemattomaan viestiin ketjussa. Olisiko tälläinen mahdollinen saada myös tänne?
Titta på ylähylly!

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #598 : Elokuu 07, 2015, 22:21:59 »
Liityin tuossa about kuukausi sitten tuonne Jatkoajan foorumille , ja siellä on käytössä todella kätevä nappi, josta pääsee ensimmäiseen lukemattomaan viestiin ketjussa. Olisiko tälläinen mahdollinen saada myös tänne?

Pääset ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, kun menet esim. Pelaajat-kategorian yleisnäkymään (jossa näkyy ketjut listattuna) ja klikkaat esim. "Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?"-ketjun nimen perässä olevaa oranssilla taustalla olevaa valkoisella kirjattua UUSI-tekstiä.

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Palauteketju
« Vastaus #599 : Elokuu 07, 2015, 22:36:47 »
Liityin tuossa about kuukausi sitten tuonne Jatkoajan foorumille , ja siellä on käytössä todella kätevä nappi, josta pääsee ensimmäiseen lukemattomaan viestiin ketjussa. Olisiko tälläinen mahdollinen saada myös tänne?

Pääset ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, kun menet esim. Pelaajat-kategorian yleisnäkymään (jossa näkyy ketjut listattuna) ja klikkaat esim. "Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?"-ketjun nimen perässä olevaa oranssilla taustalla olevaa valkoisella kirjattua UUSI-tekstiä.
Nii tietenkin... sori aivot jäi jälkeen sormista. Kiitos vastauksesta!
Titta på ylähylly!