Kirjoittaja Aihe: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen  (Luettu 28823 kertaa)

87

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #45 : Elokuu 07, 2007, 00:08:28 »
Ja itse asiaan, kyllähän Akkanen on Pitsin perusteella se, kelle meidän neljästä try out-pelaajasta pitäisi soppari antaa.
Olet asin ytimessä. Olen täysin samaa mieltä. Isosalosta sen verran ,et joutu vetää pitsis puolilla valoilla terveydellisistä syistä. Jos vaan Samun terveys kestää niin kannattaa antaa kaverin vielä näyttää kyntensä. Mut siin on se JOS terveys kestää.... toivottavasti.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #46 : Elokuu 07, 2007, 16:12:27 »
Puolilla valoilla terveydellisistä syistä? Mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa kyseinen sanonta tässä tapauksessa?

87

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #47 : Elokuu 07, 2007, 17:30:35 »
Puolilla valoilla terveydellisistä syistä? Mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa kyseinen sanonta tässä tapauksessa?
Tarkoittaa sitä, et kesken turnauksen tuli ongelmii terveyden kanssa eikä näin ollen pystyny päästeleen täysillä. Enkä halua mainita sitä mikä häntä vaivas mut ei ollu 100% kunnossa. Samu ei itse ole mikään selittelijä ,eikä näin ollen ruikuta julkisuudessa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2007, 17:36:20 kirjoittanut 87 »

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #48 : Elokuu 07, 2007, 18:02:28 »
Ok. Ihmettelin itsekin pelien edetessä miksi peliaika väheni. No, toivottavasti ei mitään vakavaa, että voi jatkaa pelejä.

hardflip

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #49 : Elokuu 07, 2007, 19:40:37 »
Isosalollahan on ollut ongelmia polvien kanssa, toivotaan etteivät ne nyt pilaa miehen mahdollisuuksia hakea paikkaa liigajoukkueesta ja samalla nostetta omalle uralleen.

Voihan toki olla, että syynä on aivan jotain muuta ja se varmaan selviää jos se tieto halutaan julkaista yleisölle.

6masiina

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #50 : Elokuu 07, 2007, 22:16:42 »
Puolilla valoilla terveydellisistä syistä? Mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa kyseinen sanonta tässä tapauksessa?
Tarkoittaa sitä, et kesken turnauksen tuli ongelmii terveyden kanssa eikä näin ollen pystyny päästeleen täysillä. Enkä halua mainita sitä mikä häntä vaivas mut ei ollu 100% kunnossa. Samu ei itse ole mikään selittelijä ,eikä näin ollen ruikuta julkisuudessa.

No sitä ei kyllä katsomoon huomannut, että olis jotenkin pelipuolessa tullut notkahdus, yhtä P***a se oli koko ajan. Tuli meinaan seurattu aikas tiiviisti kaikkia Tapparan tryout ukkoa, ja muutamaa "junnua".
Joo tuskin kukaan toimittaja edes tuntee Samua :) eli saa rauhas mennä ja tulla, ei se mikään iso8 ole. Vai?

87

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #51 : Elokuu 08, 2007, 01:19:32 »
Joo tuskin kukaan toimittaja edes tuntee Samua :) eli saa rauhas mennä ja tulla, ei se mikään iso8 ole. Vai?
Ei tässä kukaan sellasta ole väittänytkään , et olis iso 8. Kunhan nyt vaan totesin ,et miten asiat oli pitsis. Anteeksi!

87

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #52 : Elokuu 09, 2007, 02:17:08 »
Kun kerran täällä on myös Uitosta puhuttu, niin nostetaan pelaaja taas esiin. Kajaanilaiset sanoi ,ettei saanu paljonkaan peliaikaa hokki-tappara pelissä. Aika erikoista ku tapparalla kuitenkin vaan kuusi pakkii pelissä mukana. Taitaa jo aikaisemmin tehty havainto sittenkin vaan olla oikea. Puutteellinen pelikäsitys selittää paljon.

Lapinmies

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #53 : Elokuu 10, 2007, 10:05:06 »
Eka viesti, joten aloitetaan varovasti... :-\

Eilen Isosaloa peluutettiin otteluraportin ja kokoonpanon mukaan nelosen keskellä, mikä on aika yllättävää, itse olen pitänyt miestä puhtaana laiturina (enkä viittaa tällä dopingiin tms.).
Hyvä tietysti että saa annettua harjoituskaudella näyttöjä eri rooleissa. Monikäyttöisille miehille on aina tarvetta.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #54 : Elokuu 10, 2007, 10:16:08 »
Eka viesti, joten aloitetaan varovasti... :-\

Eilen Isosaloa peluutettiin otteluraportin ja kokoonpanon mukaan nelosen keskellä, mikä on aika yllättävää, itse olen pitänyt miestä puhtaana laiturina (enkä viittaa tällä dopingiin tms.).
Hyvä tietysti että saa annettua harjoituskaudella näyttöjä eri rooleissa. Monikäyttöisille miehille on aina tarvetta.
Tervetuloa, vaikutat asialliselta tyypiltä.  :)

Isosalo on alunperin sentteri, mutta pystyy myös pelaamaan laitaa. Nyt kun Kiilholma oli ylemmissä ketjuissa laidassa, nelosen keskelle vapautui paikka, johon Isosalo oli helppo sovittaa.

antonius

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #55 : Elokuu 17, 2007, 00:11:10 »
Moro

Tappara on nyt pelannut 2 ottelua Tampere cupissa. Minua kiinnostaisi tietää miten Juuso Akkanen on pelannut näissä otteluissa, vai onko pelannut ollenkaan? Ja onko Juusolla mahdollista saada koko kauden sopimusta Tapparaan ?

Entäs miten Samu on pelannut ?

T: Sidney "87" Crosby Fani Raumalta

Lapinmies

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #56 : Elokuu 17, 2007, 08:32:34 »
Eilisen Magnitogorsk-pelin Isosalo pelasi kolmosketjun keskellä ja täytti paikkansa mielestäni mainiosti. Sen tyyppinen (ja kokoinen) pelaaja, mikä Tapparalta puuttuu. Eilenkin pelasi erittäin hyvin alivoimaa ja kaupan päälle tuli vielä syöttöpiste Tapparan ainoaan maaliin. Näytöt voivat riittää hyvin soppariin asti ja tuskin olisi kallis mies. Kuten joku jossain toisessa ketjussa totesi, niin sellaiseksi ArtoKuki-tyyliseksi sentteriksi hyvin eväitä. Ja tarvittaessa voidaan laittaa laitahyökkääjäksikin.

Akkanen ei eilen pelannut.

Jaakkima

  • Vieras
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #57 : Elokuu 17, 2007, 09:40:22 »
3. erässä näkyi hyvin että jalka ei ole vieläkään kunnossa, muutenkin tuntuu että kääntyminen onnistuu vain toiseen suuntaan. Jos jalka on tosiaan noin huonossa kunnossa niin en näe mitään syytä miksi raihnainen kaveri veisi jonkun kunnossa olevan junnun paikan.

Poissa Fabio

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 529
    • Profiili
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #58 : Elokuu 17, 2007, 10:01:25 »
Akkanen ei eilen pelannut.

Kyllä ainakin itse muistan, että nro 18 oli välillä kentällä. Liekö sitten Akkanen vai joku muu. Melko näkymätön, mutta ainakin kerran unohti miehensä ja venäläinen pääsi läpiajoon.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Tryout-miehet Samu Isosalo ja Juuso Akkanen
« Vastaus #59 : Elokuu 17, 2007, 10:02:30 »
Joo, kyllä 18 Akkanen pelasi tasakentällisin ihan normivaihdot Ilvosen kanssa ja alivoimaakin aika paljon.