Tässä aiemmin eräs nimimerkki pyysi erästä nimimerkkiä vastaamaan yhteen kysymykseen, eikä tähän päivään mennessä sitä vastausta ei ole minun tietääkseni kuulunut. Täällä kun saa eräät kirjoitella ja syytellä miten vaan toisia, siitä mitään suurempaa saamatta. Kaikkia se sääntö ei koske.
Jos minusta ja Dolphinin kyselystä oli kyse, niin enhän minä sitä kirjoitusta sanokaan trolliksi. Sanoin, etten siihen sen enempää jaksa pureutua ja muualla sitä joku voisi pitää trollina. Jääkiekkopalstalla niin tuskin käy.
Kohta varmaan minäkin olen penaltilla, kun ryöpsäytän aiheen päin persettä ja syyttelen toisia
En ole kyllä kuullut/lukenut, että siitä keskustelusta olisi tullut mitään rangaistuksia kellekään. Itse en jaa omista keskusteluistani sanktioita, sehän olisi varsin tyhmää. Marttyyriksi tekeytyminen ei kyllä oikein sovi sulle Kimis.
Ja itse aiheeseen, pidän aika hupaisana sitä, että Suomen presidentti jää naisjohtajien kokouksesta pois sillä perusteella, että ns. Tehy-laki pitää saada h*vetin nopeasti voimaan. Presidentin puoluehan oli tätä kyseistä lakia vastaan nykyisen mallisena...
Tuollaisella lailla voi olla varsin mielenkiintoisia seurauksia. Pakkotyö tuskin on kenellekään motivoivaa, siitä varmasti tällä palstallakin voidaan olla samaa mieltä? Huonolla työmotivaatiolla töissä oleva työntekijä voi aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä, tästä varmasti monella on ihan omakohtaisia kokemuksia. Miksi vastaavaa lakia ei tehty silloin, kun esim. Tampereella useat lääkärit irtisanoutuivat heidän edellisen työtaistelun aikana? Kaikki vielä varmasti otettiin takaisin samoihin hommiin, jos vaan kiinnostusta oli.
Mutta niinhän siinä aina käy, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.