Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Onko kellään hajua, miksi minulla ei esim. sm- liigan nettisivut päivity automaattisesti?Uuden firefoxinkin päivitin, mutta eipä auttanut. Puuttuuko joku ohjelma tms..? Olen niin surkea tietokoneiden kanssa itse
Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Tammikuu 03, 2012, 18:50:19Onko kellään hajua, miksi minulla ei esim. sm- liigan nettisivut päivity automaattisesti?Uuden firefoxinkin päivitin, mutta eipä auttanut. Puuttuuko joku ohjelma tms..? Olen niin surkea tietokoneiden kanssa itse mul sama vika ei päivity muuta kun painamalla päivitä-nappia
Kysymys hiirimatosta:Ostin eilen Tappara hiirimaton ja nyt hämää vietävästi tämä... Ojanen ja Hannu Kamppuri (Kärpissä) tidetään, mutta toinen Tappara ja toinen Kärpät, ketä ovat? Toinen kys. minä vuonna valkoinen paita muuttui vieraspaidaksi? Eli onko kotona vai Oulussa toi kuva otettu?
Lainaus käyttäjältä: pete27 - Tammikuu 15, 2012, 13:47:30Kysymys hiirimatosta:Ostin eilen Tappara hiirimaton ja nyt hämää vietävästi tämä... Ojanen ja Hannu Kamppuri (Kärpissä) tidetään, mutta toinen Tappara ja toinen Kärpät, ketä ovat? Toinen kys. minä vuonna valkoinen paita muuttui vieraspaidaksi? Eli onko kotona vai Oulussa toi kuva otettu?Toinen Tappara on Reijo Mikkolainen, toista kärppää en tiedä. 90-luvulla puolivälissä muuttui kotipaita siniseksi.
Mikä yhdistää Tapparan pelaajia numerot 6, 19, 21, 25, 38, 56, 74?
Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Tammikuu 16, 2012, 22:15:33Mikä yhdistää Tapparan pelaajia numerot 6, 19, 21, 25, 38, 56, 74?Kaikki Suomen mestareita?
Kysymys maalilaulusta:Tietääkö kukaan mitä maalilauluja Tapparalla on ollut käytössä. Tietty Live is life, kaiketi kaudesta 85-86 alkaen. Oliko ennen tuota jotain? Syksyllä -93 (??) Life is life korvattiin muutaman pelin ajaksi jollain biisillä, käsittääkseni pelaajien toiveesta. Muistaako joku mikä biisi tuo oli? No onneksi yleisön vaatimuksesta palattiin päiväjärjestykseen.
Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Tammikuu 21, 2012, 20:53:57Kysymys maalilaulusta:Tietääkö kukaan mitä maalilauluja Tapparalla on ollut käytössä. Tietty Live is life, kaiketi kaudesta 85-86 alkaen. Oliko ennen tuota jotain? Syksyllä -93 (??) Life is life korvattiin muutaman pelin ajaksi jollain biisillä, käsittääkseni pelaajien toiveesta. Muistaako joku mikä biisi tuo oli? No onneksi yleisön vaatimuksesta palattiin päiväjärjestykseen.Melkein voisi vielä jatkokysymyksen heittää, että miksi pelaajat moista on toivoneet aikoinaan? :O
Tietääkö kukaan mitä maalilauluja Tapparalla on ollut käytössä. Tietty Live is life, kaiketi kaudesta 85-86 alkaen. Oliko ennen tuota jotain? Syksyllä -93 (??) Life is life korvattiin muutaman pelin ajaksi jollain biisillä, käsittääkseni pelaajien toiveesta. Muistaako joku mikä biisi tuo oli? No onneksi yleisön vaatimuksesta palattiin päiväjärjestykseen.