Epäilen, että todellisena syynä on ollut se, että Tukkajukan ja Villen
kemioissa on jotakin tapahtunut. Ei se Tukkajukkakaan ole niitä helpoimmin
käsiteltäviä ihmisiä , siviilielämäkin on sen osoittanut.
Onnea. 8 Vuotta, 2 kuukautta ja 88 viestiä Ilvestrollausta. Se tarvii jo todellista Tapparavihaa että pystyy noinkin siveellisesti haukkumaan jotain joukkuetta 8 vuotta. Huikea suoritus sinänsä. Itse en kyllä viitsisi roikkua Ilvespalstalla yli 8 vuotta.
Sitten asiaan. Huikea näkyvyys on kyllä noussut tästä option käyttämättömyydestä. Olkoon syy mikä tahansa, sen täytyy olla selvä syy, muuten sopimus olisi jatkunut. Kyllä Mikki ja Rautakorpi sen tietävät että Ville on suuri pelaaja, varsinkin näkyvyydeltään. Jos syy olosi henkilökemioissa kuten trolli sanoo niin Tappara teki aivan oikein. Ei mitään järkeä jatkaa sopimusta jos tiedetään jo tässä vaiheessa että vaikeaa tulee. Joukkueen menestymisen kannalta joukkuehenki on tärkeä ja jos se on pilalla niin ratkaisuja on vain tehtävä. HPK teki viimekaudella toisenlaisen ja Tappara nyt tälläisen.
Itse en usko että Rautakorpi ja Nieminen olisivat välejään menettäneet, jos siellä jonkun kanssa jotain on ollut niin se on Leinonen. Heillähän oli jo joskus villen aikaisemman poistumisen aikohin jotain hässäkkää.
Jos näin olisi, tai on se kumminpäin vain niin oikea tapa oli tämä lopettaa ajoissa ja juurikin näin. Rautakorpi on tällä hetkellä tärkeämpi kuin Nemo Tapparalle. Leinonen on tärkeämpi kuin Nemo Tapparalle tällä hetkellä. JOS jonkun noista oli lähdettävä niin sen kuuluukin olla Nieminen, koska sopimus muutenkin katkolla.
Kyllä Ville jo sopimustaan tehdessään tiesi että voi olla että ei jatku. Tai ainakin olisi pitänyt tietää.
Ville on yksi lempi pelaajistani ja pelaa hän missä vain niin toivon hänelle hyvää jatkoa. Tappara on ainakin minulle suurempi asia kuin yksikään pelaaja, valmentaja, omistaja tai johtohenkilö. On myös pelaajia kuten Ville jotka ovat iso osa Tapparaa, mutta kumminkin pienempiä kuin Tappara.
Itse aion ostaa myös ensi kaudella kausikortin, vaikka Ville menisi Ilvekseen.
Ville on jo eläessään legenda, mutta se kuinka suuri Tappara-legenda hänestä tulee, on vielä näkemättä. Siihen vaikuttaa varmasti myös tulevan kauden sopimusjoukkue. Paita tulee jokatapauksessa nostaa kattoon mikäli Suomessa ei muualla kuin Tapparassa pelaa. Sen onko Ville nostamisen arvoinen voi näyttää vain hän itse.
Joten, menestystä sekä Tapparalle että Villelle, juurikin tuossa järjestyksessä.