Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Juhani Tamminen

<< < (8/12) > >>

Trafan:
Tamminen jatkaa Vaasassa?
Seuran virallista vahvistusta odoteltaessa YLE kertoo:
ensi kausi Vaasassa ja seuraavakin, jos seura nousee SM-liigaan.
Sportin päävalmentajasta saadaan virallinen tieto torstaina 23.4. kello 16.00.
YLE: Tamminen jatkaa Vaasan Sportin päävalmentajana
Sport: Valmentaja julkistetaan torstaina klo 16.00

Trafan:
Heti mulle kaikki tänne!
Tamia huhutaan ensi kaudeksi Vaasan Sportin sekä päävalmentajaksi että urheilutoimenjohtajaksi.
Itsensä jalustalle nostaminen näköjään kannattaa, ilmeisesti sillä saa tuplapestin - ehkä myös tuplaliksan.
IS: Tuplarooli! Juhani Tamminen kahmii Sportissa kaiken vallan
Edit:
Eipä vaasalaiset tuosta tuplaroolista maininneet lehdistötilaisuudessaan.
Tamminen jatkaa Sportin päävalmentajana, YLE uutisoi oikein.
Sport: Tamminen jatkaa Sportissa, Dickenson uutena pelaajana

montonen:
Tami jakaa mielipiteitä laidasta laitaan, mutta mun mielestä ihan helkkarin hyvä kommentaattori mm-kisoissa :)

Oijennus:

--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Toukokuu 02, 2009, 15:09:07 ---Tami jakaa mielipiteitä laidasta laitaan, mutta mun mielestä ihan helkkarin hyvä kommentaattori mm-kisoissa :)

--- Lainaus päättyy ---
Tästä olen kyllä itse erimieltä. Tamminen toistaa aivan liian usein tiettyjä maneereitaan. Yksi asia mistä en itse tykkää (koskee myös muita kommentaattoreita), niin minkä takia tästä tarvii tehdä niin vakavaa. En muista parempaa studiota kuin Ruotsissa vuonna 95. Silloin Olli Keskinen veti studiota ja Pietilä kommentoi. Ei ollut liian vakavaa todellakaan, mutta asiat tuli kuitenkin puitua. Jääkiekko on kuitenkin ensisijaisesti viihdettä, mutta tänä päivänä studio on tehty liian vakavaksi. Lisäksi vielä Mertarannasta on tullut selostajakommnentaattori, mikä ärsyttää allekirjoittanutta suuresti.

petkos:
Tamminen puhuu tulosurheilusta,mutta itse ei ole päävalmentaja voittanu yhtään mitallia millään pääsarja tasolla,toki olen tyytyväinen Tammiseen tapparalaisena,sillä tamminen toimi tps päävalmentaja vuosina 85-88, ja Tappara oli joka vuosi suomenmestari,ikävä kyllä sen jälkeen tamminen ei enään jatkanu ja tps voittikin kolme kertaa peräkkäin mestaruuden.Mun puolesta sais valmentaja,kun vaan ei tampereella valmenna,no korkeintaan ilveksessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta