Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Juhani Tamminen

<< < (9/12) > >>

Jartsamies:

--- Lainaus käyttäjältä: JM82 - Toukokuu 04, 2009, 07:28:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Toukokuu 02, 2009, 15:09:07 ---Tami jakaa mielipiteitä laidasta laitaan, mutta mun mielestä ihan helkkarin hyvä kommentaattori mm-kisoissa :)

--- Lainaus päättyy ---
Tästä olen kyllä itse erimieltä. Tamminen toistaa aivan liian usein tiettyjä maneereitaan. Yksi asia mistä en itse tykkää (koskee myös muita kommentaattoreita), niin minkä takia tästä tarvii tehdä niin vakavaa. En muista parempaa studiota kuin Ruotsissa vuonna 95. Silloin Olli Keskinen veti studiota ja Pietilä kommentoi. Ei ollut liian vakavaa todellakaan, mutta asiat tuli kuitenkin puitua. Jääkiekko on kuitenkin ensisijaisesti viihdettä, mutta tänä päivänä studio on tehty liian vakavaksi. Lisäksi vielä Mertarannasta on tullut selostajakommnentaattori, mikä ärsyttää allekirjoittanutta suuresti.

--- Lainaus päättyy ---

Jospa sä otatkin vaan itse asiat liian vakavasti?

Mun mielestä meininki on tänä vuonna ainakin ollut paljon rennompaa, varsinkin Pasi Numisen tulon myötä. Varsinkin Suhosen kanssa heittivät hyvää läppää. Ja sitten nämä Nurmisen ja Tammisen torjuntanäytökset! Jos se ei ole viihdettä, niin ei sitten mikään.
Tamin ja Suhosenkaan välillä ei ole mitään kitkaa, vaan miehet keskustelevat välillä yllättävänkin kepeästi.

NIÄMINEN:
Onhan Tami vähäsen leija kaveri,mutta tietää mistä puhuu. Tosin heittää joskus vähä ikäviä juttuja mediassa.

Nomadic:
Mulla meni kyllä tänä vuonna hermo Tammiseen ihan lopullisesti. Kamalaa valittamista joka asiasta, alkoi tuntumaan siltä että sille ei sitten mikään kelpaa. Vielä enemmän otti aivoon se että se tuntui ottavan joukkueesta tavallaan silmätikkuja joiden niskaan sitten kaadettiin kaikki se mikä joukkueella milloinkin nyt meni pieleen. Alkoi mielestäni lipsumaan jo aika asiattomalle linjalle jossain vaiheessa. En ole kyllä aikaisempina vuosina samaa huomannut, joten toivottavasti tämäkin jäi nyt tähän tai muuten kyllä ukko pois sieltä studiosta jatkossa!

Ojasfani#8:
Tamille varoitus, Sportille sakot

Juhani Tamminen sai varoituksen epäurheilijamaisesta käytöksestä ja Vaasan Sportille rapsahti 1000 euroa sakkoa. Alkaa pikkuhiljaa menemään ihan överiksi tämä Tamin touhu!

Trafan:
Tami selviää ihan mistä tahansa,
Jopa oman seurajohdon salakavalasta selkäänpuukotusyrityksestä seuran keskustelupalstalla. On se niin kova äijä. Suomen Chuck Norris?
IS: Seurajohtaja yritti erottaa Tammisen lietsomalla nettikeskustelua

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta