Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Juhani Tamminen

(1/12) > >>

veikko:
Aurinkokuninkaan katkeraa tilitystä on saanut kuulla viime vuosina ihan riittämiin. Tuo kaikkien aikojen jääkiekkoasiantuntija tietää kaiken kaikesta. Omat meriitit valmentajana ovat kuitenkin melkoisen vaatimattomat. Nyt mies on kirjoittanut kolumnin Turun Sanomiin koskien Tepsin tilaa. Pakosti tulee sellainen fiilis, että Tami koittaa epätoivoisesti päästä edes jonkun SM-liigajoukkueen perämiseen.

Joskus noita Tamin juttuja oli ihan mukava kuunnella, mutta mun puolestani mies voisi nyt siirtyä kokonaan sinne yritysmaailman valmentamispuuhiin ja jättäisi kiakkoasiat kommentoimatta.

Tässä tämä Aurinkokuninkaan Turun Sanomien kolumni: http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?ts=1,3:1006:0:0,4:6:0:1:2007-03-16,104:6:445532,1:0:0:0:0:0:

Globe:
Tamminen teki itsestään täyden moukan Urheilukanavan haastattelussa. Alkoi uhota toimittajalle jälleen,on siinä valmentaja. Toivottavasti menisi kauas Suomesta. Vika oli jälleen tuomareissa.

tbk07:
Juuri Tamin kaltaisia persoonia suomalainen jääkiekko kaipaa! Muniinsa puhaltelijoita on enemmän kuin liikaa.

Ojanen_8:
Juu tosiaan ei oo kyllä kovin viisas mies. Ylen jossain haastattelussa, taisi olla joku tiedotustilaisuus, niin siellä kyllä sekoili ihan täysin. ''Mestiksen eka mestaruus ever'' ja kun kysytään mm. onko peiliin katsomista nyt kun olette hävinneet ja olet haukkunut tuomarit ja kaikki, niin vastaa ''Tässä on takki mee itte tonne valmentaan ja mä tuun tänne sitten lateleen näitä viisauksia.'' Voi Virtasen buutsit mikä äijä...

Tossaki tollane, miten voi olla noin tyhmä äijä?!

Trafan:
Oliko tämä 10.000,00 € haastattelu?
IS uskoo näin, itse en. Tami tykitti kyllä aika rajusti, mutta ei tilannekaan ollut kaikkein kadehdittavin.
YLEn toimittajamimmi sai mitä halusikin: rajut otsikot. Toimittajan ammattitaitoa vai synnynnäinen riivinrauta?
Sääliksi käy sitä mies(nais?)poloa, joka tuon kanssa saman katon alla joutuu asumaan.
IS: Katkera Juhani Tamminen haukkui kaikki paitsi itsensä - katso ja kuuntele kaikkien aikojen tilitys!
IS/Videot: Kaikkien aikojen kiekkomonologi: Näin puhui Aurinkokuningas

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta