vitsit tää on muuten helppoo kun heinänteko
Sehän on varmaan sulle muutenkin tuttua puuhaa
Kuten joku sanoikin, ei kannata kaikkea tosissaan. Jos joku sanoi meidän olevan ylimielisiä/asennevammaisia niin ette tekään kauas jää. Tappara on tähän ottelusarjaan ennakkosuosikki siinä missä Kärpät, Jokerit ja HPK. Tappara voitti runkosarjassa Bluesin 3 kertaa, Blues Tapparan kerran. Tappara teki aina enemmän maaleja kuin Blues. Tappara oli Bluesia parempi runkosarjassa ja sillä on kotietu. Kiva että on noin itsevarmaa porukkaa, mutta muistakaa, jos Blues voittaa, tulen varmasti lainaamaan jokaisen Tapparaa ylivoimaiseksi luonnehtivan viestin. Haluan myös kuulla kootut selitykset: Tuomari oli yössä, Blues voitti vain sikailemalla ja tuurilla. Itse ainakin otan sellaisen kannan että yritän mahdollisimman suoraselkäisesti myöntää häviön niin täällä kuin muillakin keskustelupalstoilla. Toki asia voi muuttua kun itse matsi on ohi ja tunteet on pinnassa
No asiasta kolmanteen, meitä tulee Tampereelle reilut 50 ja tässä parin tunnin päästä on lähtö ja keula kohti Tamperetta, varo vaan Tampere
Erittäin antoisaa ja tunnepitoista kiekko-iltaa kaikille, olen varma että kuulette minusta vielä ottelun jälkeenkin