Kirjoittaja Aihe: Huhuketju 07-08  (Luettu 474322 kertaa)

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1125 : Tammikuu 18, 2008, 16:32:23 »
Jussi Makkonen TPS:sta KalPaan, Lukoon tai HPK:hon?
Samalla kun TPS:n Hannu Virta ilmoittaa joukkueensa kiinnostuksen Niko Mikkolasta,
paljastaa hän myös TPS:n aikovan tehdä palaajavaihtokauppoja muiden liigaseurojen kanssa.
Tiettävästi ainakin hyökkääjä Jussi Makkosen jatko joukkueessa on vaakalaudalla.
TS: Vammoja ja vaihtokauppoja
IS: TPS kiinnostunut Niko Mikkolasta

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1126 : Tammikuu 18, 2008, 17:20:33 »
huhumestarin loruilut ovat juuri sellaista tekstiä mitä tähän ketjuun ei kaivata ja poiki juuri kuukauden pelikiellon.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1127 : Tammikuu 18, 2008, 17:28:22 »
Huoltajilta saatuja kommentteja Niemisestä.
Mitä järkeä Villen olisi siirtyä tällä/ensi kaudella Tapparaan? Ei mitään Malmö ilmeisesti tarjonnut ensikaudeksi Nimolle 200 000€ palkankorotusta Malmö myös järjestää puhelimen, auton, asunnon ja lapsille hoitopaikan ja nämä kaikki ilman veloitusta. Joten mitä järkeä olisi Niemisen vielä siirtyä Tapparaan jos pari kautta vielä pystyisi hyvin tienaamaan ja tämän jälkeen vasta siirtyä Tapparaan eläkepäiviä viettämään?

Muistanko ihan väärin vai saikos Ville muutenkin jo 400000€, luin siitä joltain sivulta, en muista vaan mistä. olis kohtuu palkka Ruotsissa ens kaudella!
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa kuusysi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 514
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1128 : Tammikuu 18, 2008, 19:57:20 »
Niko Mikkola Tepsin mies, jos selkä kestää.

Poissa Henkka

  • aasian tuntija
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 736
  • I quarantee we will...
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1129 : Tammikuu 18, 2008, 21:15:14 »
Veikkaan myös Backmania , Jokista ja Ramstedia  vaihtareina.

Jatkoajassa joku mainitsi Ramstedtin paikan Turussa olevan liipasimella. Eikös mies ollut Hifkin junnuissa Enlundin tutkapari? Meille vois kelvata, Arsi toiseen suuntaan korvaamaan vaikka tuo Makkonen.
"Se on ihmiset sillä lailla, että oli siellä kirvesnuttujen alla ketä hyvänsä, niin heitä mennään kannustamaan, eikä itketä joukkueen paskuutta, sillä Tappara on aina terästä."
-ajl

Poissa Aapeli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1130 : Tammikuu 18, 2008, 21:24:27 »
Jos itse muistan oikein, niin Ramsted oli Enlundia tehokkaampi kun pelasivat A-junnuissa ennen kuin siirtyivat muualle. Olisin kyllä innokas näkemään tämän kaksikon samassa ketjussa.
Mäkinen Kentälle!

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1131 : Tammikuu 18, 2008, 21:34:19 »
Jos itse muistan oikein, niin Ramsted oli Enlundia tehokkaampi kun pelasivat A-junnuissa ennen kuin siirtyivat muualle. Olisin kyllä innokas näkemään tämän kaksikon samassa ketjussa.

Tässä nuo tilastot kummastakin
http://www.tappara.fi/joukkue/stat_enlund.html
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?pelaaja=5373
05-06 enlund  24+18=42 Ramstedt 18+30=48
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Rafael

  • Vieras
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1132 : Tammikuu 18, 2008, 21:45:51 »
Jatkoajassa joku mainitsi Ramstedtin paikan Turussa olevan liipasimella. Eikös mies ollut Hifkin junnuissa Enlundin tutkapari? Meille vois kelvata, Arsi toiseen suuntaan korvaamaan vaikka tuo Makkonen.

Kieltämättä olen itsekin Ramstedtia tässä hieman tänne suunnitellut. Mielestäni vaihtokauppa täällä päähän potkittuun Koistiseen voisi olla aika hyvä. Molemmat mitä suurimmalla todennäköisyydellä nousisivat kukkaan uudessa seurassaan.

Poissa kapri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 705
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1133 : Tammikuu 18, 2008, 22:57:15 »
Käytännössä lähes kaikki nää jutut mitä viiskymppinen kirves heittelee, voidaan laittaa suoraan lokeroon "puutaheinää".

50vkirves on aiemmin kirjoittanut:

Joten kerron nyt suoraan, että Aalto, Salmela ja Benoit ei TODELLAKAAN jatka kukaan Tapparassa ensi kaudella.

turha tässä mitään Niemisiä on haaveilla, vaikka joskus olen siitä huhuja kirjoittanut et tulis Tapparaan.

50vkirves on moderaattorien erityistarkkailussa, ja kuittaa nyt varoituksen.

Koittakaa nyt pitää järki päässä huhuja kertoessanne!

Mitenkään sen kummemmin ottamatta asiaan kantaa niin voihan tilanteet muuttua kuten ilmeisesti on Benoitin kohdalla käynyt. Eikös tämä kuitenkin ole huhuketju. Itse olen myös kuullut "joukkueen sisältä", että Nimolla olisi sopimus ensi kaudesta. Kivahan näillä on spekuloida vaikka ei aina osuisikaan. Harvalla on varmaan täysin 100 prosenttista tietoa ellei M.Leinonen piileskele jonkun nimimerkin takana.

Poissa PorkkanaKirves

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1134 : Tammikuu 18, 2008, 23:02:58 »
Joo,on se erikoista jos huhuketjuun huhuilu poikii kieltoa. On sitä itsekin tullut altistuttua joillekkin sopimuskaavailuille mutta kun ei voi todella sitä lähdettä, sos.turvatunnusta ja kotiosoitetta tänne laittaa niin kai parempi olla hiljaa. Huhuillaan vaan varmoja,eikö?

Poissa 50vkirves

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1135 : Tammikuu 18, 2008, 23:45:57 »
Veikkaan myös Backmania , Jokista ja Ramstedia  vaihtareina.

Jatkoajassa joku mainitsi Ramstedtin paikan Turussa olevan liipasimella. Eikös mies ollut Hifkin junnuissa Enlundin tutkapari? Meille vois kelvata, Arsi toiseen suuntaan korvaamaan vaikka tuo Makkonen.

Eikös tämä ole ketju, jossa kirjoitellaan huhuja!!  Haaveilut ei kuulu tänne.

Poissa 50vkirves

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1136 : Tammikuu 19, 2008, 00:51:45 »
Niin katos tilanteet voi muuttua välillä aika nopeestikkin. Ja lisäksi jos huhun lähde on eri niin muutokset korostuvat. Ja eihän se minun vika ole, jos kuulen huhun jostakin esim. Tapparan pelaajasta. Eikös tänne huhuja kirjoitella? Ne varoitukset ja penaltit pitäs siten mennä sille lähteelle, jolta olen huhun kuullut, jos ne eivät tyydytä full membereiden ajatusmaailmaa. Tossa pelaajatkin puhuvat välillä toista ja sit taas toista tulevista asioista, kun nyt satun tuntemaan muutaman aikas hyvin. Et sillee.

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1137 : Tammikuu 19, 2008, 15:03:11 »
Käytännössä lähes kaikki nää jutut mitä viiskymppinen kirves heittelee, voidaan laittaa suoraan lokeroon "puutaheinää".

50vkirves on aiemmin kirjoittanut:

Joten kerron nyt suoraan, että Aalto, Salmela ja Benoit ei TODELLAKAAN jatka kukaan Tapparassa ensi kaudella.

turha tässä mitään Niemisiä on haaveilla, vaikka joskus olen siitä huhuja kirjoittanut et tulis Tapparaan.

50vkirves on moderaattorien erityistarkkailussa, ja kuittaa nyt varoituksen.

Koittakaa nyt pitää järki päässä huhuja kertoessanne!
Harvalla on varmaan täysin 100 prosenttista tietoa ellei M.Leinonen piileskele jonkun nimimerkin takana.


Niimpä ja jos olisi 100% tieto niin sekään juttu ei kuuluisi tähän huhuketjuun, koska se ei olisi enään huhu.
Mutta olen kuullut sivu korvalla hallinkäytävällä, jotta Nimo olisi jo melko varma nakki ensi kaudelle. Mutta korostan asian olevan vaan kuulopuheen asteella omalta osaltani.

Poissa teippi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1138 : Tammikuu 19, 2008, 16:29:16 »
Käytännössä lähes kaikki nää jutut mitä viiskymppinen kirves heittelee, voidaan laittaa suoraan lokeroon "puutaheinää".

50vkirves on aiemmin kirjoittanut:

Joten kerron nyt suoraan, että Aalto, Salmela ja Benoit ei TODELLAKAAN jatka kukaan Tapparassa ensi kaudella.

turha tässä mitään Niemisiä on haaveilla, vaikka joskus olen siitä huhuja kirjoittanut et tulis Tapparaan.

50vkirves on moderaattorien erityistarkkailussa, ja kuittaa nyt varoituksen.

Koittakaa nyt pitää järki päässä huhuja kertoessanne!
Harvalla on varmaan täysin 100 prosenttista tietoa ellei M.Leinonen piileskele jonkun nimimerkin takana.


Niimpä ja jos olisi 100% tieto niin sekään juttu ei kuuluisi tähän huhuketjuun, koska se ei olisi enään huhu.
Mutta olen kuullut sivu korvalla hallinkäytävällä, jotta Nimo olisi jo melko varma nakki ensi kaudelle. Mutta korostan asian olevan vaan kuulopuheen asteella omalta osaltani.
Nimo taitaa olla tiistain pelissä katsomossa, ainakin tulee Tampereelle nyt, niin ja se lähde, Villen äiti :)

Tästä nyt oikeen isoa huhua enää aikaan saa koko ukosta mutta kyllähän se taitaa tulla tänne juttelemaan tulevaisuudestaan samalla.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1139 : Tammikuu 21, 2008, 01:48:47 »
Aivan käsittämätöntä lämpöä moderaattorilta. Taidan avata ketjun nimeltä "varmathuhut", niin sieltä voi kyseinen moderaattori lueskella huhuja.

Hyvä moderaattori, seuraava kirjoittamani asia on huhu, se ei siis ole varma siirto (muutenhan se löytyisi tuolta pelaajasiirroista): Kristian Kuusela lähtökuopissa kärpistä. Tampereelta kysellään kiinnostusta..
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013