Kirjoittaja Aihe: Huhuketju 07-08  (Luettu 474425 kertaa)

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1080 : Tammikuu 15, 2008, 13:52:58 »
Tästä Niemisen Villen tulosta Tapparaan joulutauolla. Ville olisi tullut, mutta Malmö ei päästänyt Villeä. Eli , kuka täällä sitä Ville siirtoa pitikään varmana joulutauolla. Ei se ihan tuulesta temmattu juttu ollut. Olisiko ollut nimimerkki "Väsyneet Kädet". 
Minähän siitä huutelin. Ja tosiaan lähde oli sitä luokkaa, että homma oli varma. Mutta ilmeisesti kävi tosiaan niin, että Malmö sano nej.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1081 : Tammikuu 15, 2008, 13:56:41 »
Minähän siitä huutelin. Ja tosiaan lähde oli sitä luokkaa, että homma oli varma. Mutta ilmeisesti kävi tosiaan niin, että Malmö sano nej.
Jos olen morsekoodia oikein tulkinnut, niin eikös Malmö ollut sanonut ennemminkin, että "Fyrahundratusen, tack". Tuohon ei Leinosella ole kuin kaksi vastausvaihtoehtoa: Kiitos ei tai Ei kiitos.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Keyman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 904
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1082 : Tammikuu 15, 2008, 13:59:11 »
Nielikäisestä sen verran, että herran terveystilanne on arvoitus. Käsittääkseni jalkavaivat ovat olleet sitä luokkaa, että välillä pystyy harjoittelemaan ja välillä ei. Jalkavaivojen vuoksi alkukausi meni ihan kiville, ja nykyisestä tilanteesta kukaan ei osaa oikein sanoa mitään.

Itselläni on aika ristiriitaisen fiilikset Pasin mahdollisesta Tappara-pestistä. Tosin ainakin syväluotaava lääkärintarkastus on tehtävä ennen mahdollista sopimusta. Ja en tiedä kannattaisiko piipahtaa myös päätohtorilla.

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1083 : Tammikuu 15, 2008, 14:00:28 »
Minähän siitä huutelin. Ja tosiaan lähde oli sitä luokkaa, että homma oli varma. Mutta ilmeisesti kävi tosiaan niin, että Malmö sano nej.
Jos olen morsekoodia oikein tulkinnut, niin eikös Malmö ollut sanonut ennemminkin, että "Fyrahundratusen, tack". Tuohon ei Leinosella ole kuin kaksi vastausvaihtoehtoa: Kiitos ei tai Ei kiitos.
Voipi hyvinnii olla niinkin.

Olisko jarnop mahdollista, että on mennyt Riikan ja Jennin sijasta Pasit sekaisin? Saarinen ja Nielikäinen. Näistä ensimmäisen vaimo on meinaan Riikka ja ovat Kuljusta ostaneet talon...

Poissa Haukilahti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1084 : Tammikuu 15, 2008, 14:16:17 »
Nielikäinen on pelannut kahdet finaalit, joten kokemusta playoffeista löytyy. Sitähän tässä joukkueessa ei ole mitenkään liikaa.
Tämä on jo yksi syy miks minä kannattaisin Nielikäisen hankkimista.Kaikki Tapparan "Mikki Hiiret" ei todellakaan tiedä mitä sinne loppupeleihin vaaditaan.
Ei muuta kun loppukauden sopimus,voi olla hyväkin siirto,ken tietää.

Taitaa Pasilla olla takana kuitenkin vain yhdet finaalit, kun ei ilmeisesti saanut pelata HPK-Ässät sarjassa, joukkueiden välisen sopimuksen takia.

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1085 : Tammikuu 15, 2008, 14:32:49 »
Nielikäinen on pelannut kahdet finaalit, joten kokemusta playoffeista löytyy. Sitähän tässä joukkueessa ei ole mitenkään liikaa.
Tämä on jo yksi syy miks minä kannattaisin Nielikäisen hankkimista.Kaikki Tapparan "Mikki Hiiret" ei todellakaan tiedä mitä sinne loppupeleihin vaaditaan.
Ei muuta kun loppukauden sopimus,voi olla hyväkin siirto,ken tietää.

Taitaa Pasilla olla takana kuitenkin vain yhdet finaalit, kun ei ilmeisesti saanut pelata HPK-Ässät sarjassa, joukkueiden välisen sopimuksen takia.

Mun muistikuva olis ollu että olisi ollut loukkaantunut.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1086 : Tammikuu 15, 2008, 14:35:39 »
Olisko jarnop mahdollista, että on mennyt Riikan ja Jennin sijasta Pasit sekaisin? Saarinen ja Nielikäinen. Näistä ensimmäisen vaimo on meinaan Riikka ja ovat Kuljusta ostaneet talon...

Toivon todellakin, että asia on näin, jos tänne on kerran Pasi tulossa.

Tapparaan ei todellakaan tarvita mitään Nielikäisen kaltaista apinaa.
Kaverista on vaikea keksiä mitään hyvää sanottavaa, jos me tarvitaan joku nyrkkisankari jäälle,
niin otetaa vaikka katsomosta muuan Asikainen. Saadaan pelkkiä tyrmäysvoittoja.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Gamla

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 350
  • Tappara ja Hermes, aina.
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1087 : Tammikuu 15, 2008, 14:38:03 »
Saarisen Pasin ura on jo ohi. Jalkavaivoja.   
MILLOIN TAPPARA LOPETTAA HÄVIÄMISEN OPETTELUN?

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1088 : Tammikuu 15, 2008, 14:48:55 »
Saarisen Pasin ura on jo ohi. Jalkavaivoja.   
Sehän on tiedossa. En sitä meinannutkaan. Mutta silti ovat taloa sinne rakentamassa.

Poissa Gamla

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 350
  • Tappara ja Hermes, aina.
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1089 : Tammikuu 15, 2008, 14:57:11 »
Saarisen Pasin ura on jo ohi. Jalkavaivoja.   
Sehän on tiedossa. En sitä meinannutkaan. Mutta silti ovat taloa sinne rakentamassa.

Joo en minä sitä epäillytkään, jallu_tane tuossa toivoi Saarisen Pasia, Nielikäisen sijasta.
MILLOIN TAPPARA LOPETTAA HÄVIÄMISEN OPETTELUN?

Poissa TBK

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 189
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1090 : Tammikuu 15, 2008, 15:35:47 »
Nielikäinen on pelannut kahdet finaalit, joten kokemusta playoffeista löytyy. Sitähän tässä joukkueessa ei ole mitenkään liikaa.
Tämä on jo yksi syy miks minä kannattaisin Nielikäisen hankkimista.Kaikki Tapparan "Mikki Hiiret" ei todellakaan tiedä mitä sinne loppupeleihin vaaditaan.
Ei muuta kun loppukauden sopimus,voi olla hyväkin siirto,ken tietää.

Taitaa Pasilla olla takana kuitenkin vain yhdet finaalit, kun ei ilmeisesti saanut pelata HPK-Ässät sarjassa, joukkueiden välisen sopimuksen takia.

Mun muistikuva olis ollu että olisi ollut loukkaantunut.
Taisi solisluu mennä paskaksi taklauksessa Hifk-pelissä. Puki kuitenkin vielä seuraavaan peliin ikään kuin maskotiksi. Tuohon loukkaantumiseen asti Nielikäinen muuten pelasi helvetin hyvin.
Nēmō enim fere saltat sobrius, nisī forte īnsānit.

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1091 : Tammikuu 15, 2008, 22:50:33 »
Minähän siitä huutelin. Ja tosiaan lähde oli sitä luokkaa, että homma oli varma. Mutta ilmeisesti kävi tosiaan niin, että Malmö sano nej.
Jos olen morsekoodia oikein tulkinnut, niin eikös Malmö ollut sanonut ennemminkin, että "Fyrahundratusen, tack". Tuohon ei Leinosella ole kuin kaksi vastausvaihtoehtoa: Kiitos ei tai Ei kiitos.
Voipi hyvinnii olla niinkin.

Olisko jarnop mahdollista, että on mennyt Riikan ja Jennin sijasta Pasit sekaisin? Saarinen ja Nielikäinen. Näistä ensimmäisen vaimo on meinaan Riikka ja ovat Kuljusta ostaneet talon...

Hyvin paljon mahdollista että näin on käynyt! Piti työkaverilta varmistaa että onko varmasti kyseesssä Nielikäinen kun asiasta niin varmasti puhu mutta kas kummaa se jäi sairaslomalle!.
Taidan laittaa kaverille betonia jalkoihin ja Tammerkoskeen
Anteeksi vielä kaikilta jos näin on käynyt.
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa kuusysi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 514
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1092 : Tammikuu 16, 2008, 07:37:56 »
Tepsiin ainakin kaksi uutta pelaajaa ennen tammikuun loppua, vaihtokauppojen muodossa. Näin Turun Sanomat.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1093 : Tammikuu 16, 2008, 11:42:02 »

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #1094 : Tammikuu 16, 2008, 14:12:22 »

Mutta mitäpä jos Jokereiden molarivahvistus onkin Saipassa kolmosvahdiksi jäänyt, nyt ilman seuraa oleva Joni Puurula..?

Tyhmää lainata itseään, mutta kerrankin osu aavistus kohdalleen..
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=7885