Kirjoittaja Aihe: Huhuketju 07-08  (Luettu 474311 kertaa)

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #510 : Toukokuu 09, 2007, 21:20:08 »
Ville Koistisen uusi osoite: Malmö tai HIFK
Eipä taida Ilvesleirin unelmat toteutua Erkan yllätysvalinnan paluusta Tampereelle,
noilla huhutuilla Malmöllä ja HIFK:lla taitaa olla hieman suurempi pelaajabudjetti.
Raha ratkaisee...
YLE

fleury

  • Vieras
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #511 : Toukokuu 10, 2007, 11:34:14 »
jonkun tiedon mukaan tappara neuvottelee edelleen Tarvaisen kanssa ja
kausi Kirvesrinnoissa ei ole vielä pois suljettu.Olisi tervetullut vahvistus
maalintetekijä osastolle.

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #512 : Toukokuu 10, 2007, 11:56:12 »
jonkun tiedon mukaan

Ei näin. Joku konkreettinen lähde pitää huhuillekin löytyä.

Samaan hengenvetoon vähän off-topicia, mutta ei sitä enteriä tarvitse painiskella kuin siinä tapauksessa, jos haluaa kirjoitukseensa uuden kappaleen. On nimittäin hiukan rasittava lukea tekstejä, jotka katkaistaan turhaan keskeltä poikki.

Tappara #27

  • Vieras
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #513 : Toukokuu 15, 2007, 14:14:55 »
Oon erimieltä, tuosta lähdeasiasta. Jos lähdettä ei saa kertoa, niin kyllä mun mielestä huhun voi silti tänne kirjoittaa. Kukin kontollaan päättää uskooko huhuihin vaiko ei. Mukava niitä mun mielestä ainakin on lukea. Joten yli-innokkaat moderaattorit vois vähän kunnioittaa huhujen kertojia.

Mutta huhuna tähän, että Saarela on matkalla Ässiin??? LÄHDE: http://www.eliteprospects.com/

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #514 : Toukokuu 15, 2007, 14:32:01 »
Ei sitä lähdettä tarvitse kertoa ihan nimeltä, mutta voi sitä edes vähän yksilöidä (esim. "joukkueen sisäpiirissä oleva henkilö" tai "lähisukulainen on pelaajan hyvä tuttu" tai "lehdessä X kirjoitettiin"). Ei tuollaiset "jonkun tiedon", "jossain luki" tai "kaverinkaveri kertoi" -huhuilut ole mistään kotoisin eivätkä anna kovin uskottavaa kuvaa kirjoittajasta.

Niin ja Eliteprospectin Saarela-huhun alkuperäinen lähde on Porin Sanomat. Ei EP:llä mitään uutistoimitusta ole, vaan tuokin on jonkun kävijän lisäämä tieto.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 15, 2007, 14:35:55 kirjoittanut forrest »

fleury

  • Vieras
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #515 : Toukokuu 16, 2007, 15:16:32 »
Yleensä tieto asiasta on tullut pelajaajan lähipiiristä.Erityisesti pelaajan agentin suunnalta tai tieto asiasta Maakunnallisesta lehdestä.Sieltä tulee runsaastia tietoa eri pelaajien neuvotteluista joukkueitten kanssa. ;)

6masiina

  • Vieras
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #516 : Toukokuu 17, 2007, 00:24:39 »
Onkos kukaan kuullut huhua Kontiolan lähdöstä Zigaagoon, ainakin Jonathan Toews on saanut sopparin sinne.

Poissa tomahawk

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 147
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #517 : Toukokuu 17, 2007, 10:47:57 »
Onkos kukaan kuullut huhua Kontiolan lähdöstä Zigaagoon, ainakin Jonathan Toews on saanut sopparin sinne.

Oleppa varovainen. Et esittänyt huhua lähteen kera, laitoit siirto-uutisen väärän otsikon alle, ja kaiken lisäksi kyselet kysymyksiä huhu otsikon alla. Joku "Metsä" tai joku hänen iloisista ystävistään antaa sulle pian muikkarin..

Ai niin, jotta pysytään asiassa: Mutsin tuttu joka on käynyt joskus Hakamestässä sanoi että "Ehkä se Kontiolan Petteri vielä sinne Ameriikkoihin lähtee." Ota siitä nyt selvää..

Poissa Moderaattori

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #518 : Toukokuu 17, 2007, 12:50:53 »
Onkos kukaan kuullut huhua Kontiolan lähdöstä Zigaagoon, ainakin Jonathan Toews on saanut sopparin sinne.

Oleppa varovainen. Et esittänyt huhua lähteen kera, laitoit siirto-uutisen väärän otsikon alle, ja kaiken lisäksi kyselet kysymyksiä huhu otsikon alla. Joku "Metsä" tai joku hänen iloisista ystävistään antaa sulle pian muikkarin..

Ai niin, jotta pysytään asiassa: Mutsin tuttu joka on käynyt joskus Hakamestässä sanoi että "Ehkä se Kontiolan Petteri vielä sinne Ameriikkoihin lähtee." Ota siitä nyt selvää..

Aivan turha viesti loppua lukuunottamatta. Palataanpas nyt oikeille raiteille ja tuosta lähdeasiasta on turha jauhaa. Säännöt ovat yksiselitteiset ja monet ovat niitä selventäneet.

hardflip

  • Vieras
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #519 : Toukokuu 17, 2007, 13:00:48 »
Onkos kukaan kuullut huhua Kontiolan lähdöstä Zigaagoon, ainakin Jonathan Toews on saanut sopparin sinne.

Niin tästä olisi mukava saada lisätietoa jos jollain sitä on. Näyttöjä viime kauden aikana on tullut kuten myös MM-kisoissa vaikkakin loppua kohden joutuikin kuluttamaan aikaa muualla kuin jäällä.

Tapparan kirjeessä jossa oli noista kausareista juttua komeilee Kontiolan kuva mutta itse tekstissä häntä ei mainita mitenkään. Olisiko tässä pieni "vinkki" siitä, että mahdollinen taalajäille siirtyminen voisi toteutua?

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #520 : Toukokuu 17, 2007, 13:16:01 »
Mulla on varmaa tietoa, että Kontiola on mennyt Seinäjoelle. Lupasi kyllä lähipäivinä tulla Tampereelle "värittämään" haastatteluun. Ehkä jopa voisi lempivärin ja parhaan Moskovan tuliaisen ohella kysyä, onko mitään tietoa Chicagosta.

Poissa louskutin

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #521 : Toukokuu 17, 2007, 16:44:20 »

Tapparan kirjeessä jossa oli noista kausareista juttua komeilee Kontiolan kuva mutta itse tekstissä häntä ei mainita mitenkään. Olisiko tässä pieni "vinkki" siitä, että mahdollinen taalajäille siirtyminen voisi toteutua?

Kyllä mun kirjeessä ainakin Kontiola mainitaan:
Paluun Tapparaan tekee myös hyökkääjä Timo Koskela (Kalpan paras pistemies 42 pisteellä). Sopimuspelaajia ovat lisäksi mm. Petri Kontiola, Teemu Nurmi, Janne Grönvall ja Sami Venäläinen....etc.

Edit: Typoja.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2007, 16:46:32 kirjoittanut louskutin »

hardflip

  • Vieras
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #522 : Toukokuu 17, 2007, 18:22:56 »

Tapparan kirjeessä jossa oli noista kausareista juttua komeilee Kontiolan kuva mutta itse tekstissä häntä ei mainita mitenkään. Olisiko tässä pieni "vinkki" siitä, että mahdollinen taalajäille siirtyminen voisi toteutua?

Kyllä mun kirjeessä ainakin Kontiola mainitaan:
Paluun Tapparaan tekee myös hyökkääjä Timo Koskela (Kalpan paras pistemies 42 pisteellä). Sopimuspelaajia ovat lisäksi mm. Petri Kontiola, Teemu Nurmi, Janne Grönvall ja Sami Venäläinen....etc.

Edit: Typoja.

Jep. Aivan totta, pitänee ostaa lasit. Oranssit tietysti.

Poissa Samppa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 106
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #523 : Toukokuu 20, 2007, 05:53:20 »

Tapparan kirjeessä jossa oli noista kausareista juttua komeilee Kontiolan kuva mutta itse tekstissä häntä ei mainita mitenkään. Olisiko tässä pieni "vinkki" siitä, että mahdollinen taalajäille siirtyminen voisi toteutua?

Kyllä mun kirjeessä ainakin Kontiola mainitaan:
Paluun Tapparaan tekee myös hyökkääjä Timo Koskela (Kalpan paras pistemies 42 pisteellä). Sopimuspelaajia ovat lisäksi mm. Petri Kontiola, Teemu Nurmi, Janne Grönvall ja Sami Venäläinen....etc.

Edit: Typoja.

Jep. Aivan totta, pitänee ostaa lasit. Oranssit tietysti.

OU DAMN!
Koska teille on tullut moinen kirje?
Onkohan 16 rivin rääväsuu dissattu täysin?
 ;D

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Huhuketju 07-08
« Vastaus #524 : Toukokuu 20, 2007, 10:23:10 »
OU DAMN!
Koska teille on tullut moinen kirje?
Onkohan 16 rivin rääväsuu dissattu täysin?
 ;D
Kyseinen kirje tuli vain Tapparan kausikorttilaisille.