Kirjoittaja Aihe: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)  (Luettu 13619 kertaa)

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #15 : Lokakuu 24, 2015, 19:49:40 »
Ai perkule.
TPS jäi jalkoihin...onkohan niillä nyt treenijumia vuorostaan. Nelosella näytetyt selostajatkin innostu kehumaan Tapparaa. Pieni ihme sekin.
Ja 52:39 Kalpa-Hifk 3-0 eli ollaan aika varmasti muutama päivä sarjakärjessä.
Meneeköhän meillä ajankohtaan nähden liian hyvin?

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #16 : Lokakuu 24, 2015, 19:53:46 »
Mäkinen oli puolustuksessa oikein hyvä. Ei yhtään virhettä.
Mun mielestäni se oli Mäkinen, joka eräässä tilanteessa pelasi yliaktiivisesti irtokiekkoa hyökkäyssinisellä, josta TPS pääsi ylivoimahyökkäykseen. Mäkinen polki korjaamaan tilanteen yhdessä Savinaisen kanssa, joten korjasi virheensä. Tuossa tilanteessa olisi pitänyt rauhallisesti ryhmittäytyä puolustamaan, kuten luulen Tapparan pelitavan sanelevan. En ole moista intoilua muilta Tappara-pakeilta tällä kaudella nähnyt. Välillä se on kyllä tyhmän näköistä, kun puolustaja peruuttaa vaikka aikaa olisi.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #17 : Lokakuu 24, 2015, 20:10:21 »
Harvoin on nähty liigassa näin totaalista dominointia vierasjoukkueelta parista ottelun loppupuolen kömmähdyksestä huolimatta. Kun vielä Dixon saadaan pelaamaan potentiaalinsa mukaisella tasolla, niin näyttää hyvältä kevättä ajatellen.

Poissa ProTappara

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 178
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #18 : Lokakuu 24, 2015, 20:30:55 »
Rouhiainen antoi todella myönteisen ensivaikutelman. Ja senhän voi antaa vain kerran.

Muilta aika perustason suorittamista. 8)

Poissa Nevöföget03

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 187
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #19 : Lokakuu 24, 2015, 20:36:09 »
Rouhiainen oli hyvä, olkoonkin, että parissa kohtaa meni vähän mailan puristamiseksi. Varma Liiga-tason pelaaja meille, parin vuoden päästä ehkä enemmänkin.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #20 : Lokakuu 24, 2015, 21:49:08 »
Mä luulin, että se viime tammikuun 1-8 nöyryytys olisi ns. once in a lifetime -juttu. Ei näköjään ollut. Oli helvetin laadukas esitys kaikilla mittareilla. Palataan huomenna jos jotain tähdellistä irtoaa.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #21 : Lokakuu 24, 2015, 22:26:45 »
Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa Ansakorpi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 566
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #22 : Lokakuu 24, 2015, 23:08:46 »
Kjäh kjäh, pääsin nyt vasta toteamaan, mitä illan pelissä tapahtui. Oli hyvä meininki! Hurlumhei!! :D.
Ei myö tiietä, myö ajetaan vaan mopolla!

Poissa Tapaninkylän Tappara

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #23 : Lokakuu 25, 2015, 02:13:37 »
Kylä nyt pitää kehua- huikeeta liikettä jätkät! Hienoa katsottavaa. Kiekon hallinta pienessä tilassa oli mainiota. tepsi aivan jaloissa.

Poissa Maikkeli

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 123
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #24 : Lokakuu 25, 2015, 14:33:19 »
Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?

Ihan oikein todettu että muuten ihan se ja sama, mutta jos liigapörssiä pelataan, niin toivoisi näiden syöttölahjapisteiden jakamisen jäävän vähemmälle.

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #25 : Lokakuu 25, 2015, 14:56:17 »
Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?

Ihan oikein todettu että muuten ihan se ja sama, mutta jos liigapörssiä pelataan, niin toivoisi näiden syöttölahjapisteiden jakamisen jäävän vähemmälle.
Ei se ole ihan se ja sama, tollanen voi ratkaista vaikkapa pistepörssin voiton.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #26 : Lokakuu 25, 2015, 15:15:05 »
Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?

Ihan oikein todettu että muuten ihan se ja sama, mutta jos liigapörssiä pelataan, niin toivoisi näiden syöttölahjapisteiden jakamisen jäävän vähemmälle.
Ei se ole ihan se ja sama, tollanen voi ratkaista vaikkapa pistepörssin voiton.

Joo eihän toi noin voi mennä. Aivan naurettava lahjat. Tai samalla logiikalla Karjalaiselle kuuluisi syöttöpiste Ilomäen tekemään kuudenteen maaliin.

Poissa WarAxe89

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 120
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #27 : Lokakuu 25, 2015, 19:15:35 »
On kyllä harvinaisen valmiin näköistä peliä Tapparalta tähän vuoden aikaan nähden ja vielä on vara parantaa. Myös rosterissa riittää laajuutta kunhan vielä saadaan Laine ja Kankaanperä pois sairastuvalta ja aina voi tehdä tarvittaessa vielä lisää täsmähankintoja kauden aikana. Nyt vaan napsitaan lisää niitä voittoja kuin liukuhihnalta ja vankistetaan paikkaa sarjataulukon ykkösenä niin voidaan jo hyvissä ajoin varmistaa kotietu playoffien jokaiseen sarjaan. Ei perkele, tämähän näyttää niin hyvältä että kohta on pakko raahautua hallille ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Eikä nelosen kommentaattoritkaan valehdelleet yhtään siinä kun sanoivat että tällä menolla Tappara on jopa selvä mestarisuosikki mutta ei nyt kuitenkaan innostuta liikaa.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #28 : Lokakuu 25, 2015, 21:24:01 »
Oon käynyt katsomassa kaks vierasmatsia muutaman viime kauden aikana, molemmat Tepsiä vastaan. Edellinen 1-8 voitto viime keväältä ja nyt olin eilen 2-7 voitossa. Pitäisköhän mun käydä enemmän vieraspeleissä? :)

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
« Vastaus #29 : Lokakuu 25, 2015, 21:28:36 »
Oon käynyt katsomassa kaks vierasmatsia muutaman viime kauden aikana, molemmat Tepsiä vastaan. Edellinen 1-8 voitto viime keväältä ja nyt olin eilen 2-7 voitossa. Pitäisköhän mun käydä enemmän vieraspeleissä? :)

Musta tuntuu, että ainakaan Jyväskylässä ja Raumalla eivät taiat auta, vaikka väkisin onnistuttiinkin se kolme pistettä hippokselta nyt kerran kaivamaan.