Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Tampereen Ilves 2015-2016
gatecrasher:
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 10, 2015, 22:35:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Marraskuu 10, 2015, 18:26:38 ---Sen sijaan Pajuojalla ois mun mielestä huomattavan paljon enemmän parannettavaa. Onko Tyrväinen oikeesti se kaveri, kelle kannattaa maksaa parasta palkkaa? Ykkössentterin ja tärkeimmän kenttäpelaajan loukkaantuminen viikkokausia tiedossa, ja korvaajaa ei hankita. Täysin luokattomia hankintoja joukkueen tarpeisiin nähden. Sama linja jos jatkuu, ni Kivi ei tuosta kasasta konvehtia taio.
--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa hyvinkin paljon eri mieltä. Ilves on poikkeuksellisen hyvin operoinut pienellä budjetilla parin kauden ajan ja oikeastaan juurikaan ei huteja ole tullut.
--- Lainaus päättyy ---
Niin no joo. Jos mittariksi otetaan samoilla masseilla operoiva SaiPa niin he ovat sitten operoineet helvetin hyvin.
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Marraskuu 10, 2015, 22:38:18 ---
Niin no joo. Jos mittariksi otetaan samoilla masseilla operoiva SaiPa niin he ovat sitten operoineet helvetin hyvin.
--- Lainaus päättyy ---
Saipalla vähän isompi budjetti ja peräkkäisillä sijaluvuilla Liigassa
gatecrasher:
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 10, 2015, 22:48:37 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Toki toki. Itse katsoin taas tätäkin vähän laajemmalla aikaperspektiivillä kuin pelkästään tämä syksy.
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Marraskuu 10, 2015, 22:53:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 10, 2015, 22:48:37 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Toki toki. Itse katsoin taas tätäkin vähän laajemmalla aikaperspektiivillä kuin pelkästään tämä syksy.
--- Lainaus päättyy ---
Niin minäkin ja siinä katsannossa otan huomioon sen, mistä lähdettiin Pajuojan aikaan.
4_TRA:
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 10, 2015, 22:35:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Marraskuu 10, 2015, 18:26:38 ---Sen sijaan Pajuojalla ois mun mielestä huomattavan paljon enemmän parannettavaa. Onko Tyrväinen oikeesti se kaveri, kelle kannattaa maksaa parasta palkkaa? Ykkössentterin ja tärkeimmän kenttäpelaajan loukkaantuminen viikkokausia tiedossa, ja korvaajaa ei hankita. Täysin luokattomia hankintoja joukkueen tarpeisiin nähden. Sama linja jos jatkuu, ni Kivi ei tuosta kasasta konvehtia taio.
--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa hyvinkin paljon eri mieltä. Ilves on poikkeuksellisen hyvin operoinut pienellä budjetilla parin kauden ajan ja oikeastaan juurikaan ei huteja ole tullut.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä nyt kuitenkin aika kultaa muistot...vai kuinka. Ei toki Ilveksellä/Pajuojalal lukuisia huteja mutta ainakin yks jos ei kaksikin kallis huti on, ulkolaine hyökkääjä ja oma pakki.
Saipa tuotu vertailuksi, pelaajabudjetti edelliskaudella sama (1.8M€, mtv.fi ja Naapuri korjaa jos tää on se väärä luku) ja tällä kaudella 100k€ Saipalla isompi. Runkosarjassa oli molemmat edellisellä kaudella sääleissä mutta Saipa meni jatkoon. Tätä kautta ei nyt oikeen voi arvostella vielä mutta nyt hiukan edellä Saipa. Valmennukset voidaan sanoa olevan suht samalla viivalla mutta kyllä tuossa pelaajamateriaalissa on kuitenkin ero. Että kyllä se Saipa vaan operoi minusta samalla rahalla paljon paremmin.
Pajuojan puolustukseksi kuitenkin Ilves on noussu sieltä viimeseltä sijalta ylöspäin, että on sieltä molskilta tullu pisteitäkin vaikkei siltaa saati selätystä ole näkynytkään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta