Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Tampereen Ilves 2015-2016
trasat:
Katsotaan puolentoista vuoden kuluttua, ketkä haluavat vielä Kiven Tapparaan.
Kalumummo:
Aivan sama kuka tulee. Kuha peli kulkee
Kolme Seppää:
Kivikään ei ole sen luokan meedio, että nostaisi liigan alakastin budjetilla toimivan joukkueen mestaruuskanditaatiksi. En usko mihinkään merkittävään muutokseen Tuokkolaan verrattuna.
Vilttitossu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kolme Seppää - Marraskuu 10, 2015, 18:01:48 ---Kivikään ei ole sen luokan meedio, että nostaisi liigan alakastin budjetilla toimivan joukkueen mestaruuskanditaatiksi. En usko mihinkään merkittävään muutokseen Tuokkolaan verrattuna.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, itseasiassahan Tuokkola on tehny Ilveksessä aivan loistavaa duunia.
En tiedä, mitä Tuokkolalta on odotettu, mutta ei noilla työkaluilla tuon parempaan varmaan ois kukaan muukaan pystyny. Kyllä siellä on monesta kaverista otettu niin paljon irti, ettei varmasti parempaa vois vaatia.
Sen sijaan Pajuojalla ois mun mielestä huomattavan paljon enemmän parannettavaa. Onko Tyrväinen oikeesti se kaveri, kelle kannattaa maksaa parasta palkkaa? Ykkössentterin ja tärkeimmän kenttäpelaajan loukkaantuminen viikkokausia tiedossa, ja korvaajaa ei hankita. Täysin luokattomia hankintoja joukkueen tarpeisiin nähden. Sama linja jos jatkuu, ni Kivi ei tuosta kasasta konvehtia taio.
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Marraskuu 10, 2015, 18:26:38 ---Sen sijaan Pajuojalla ois mun mielestä huomattavan paljon enemmän parannettavaa. Onko Tyrväinen oikeesti se kaveri, kelle kannattaa maksaa parasta palkkaa? Ykkössentterin ja tärkeimmän kenttäpelaajan loukkaantuminen viikkokausia tiedossa, ja korvaajaa ei hankita. Täysin luokattomia hankintoja joukkueen tarpeisiin nähden. Sama linja jos jatkuu, ni Kivi ei tuosta kasasta konvehtia taio.
--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa hyvinkin paljon eri mieltä. Ilves on poikkeuksellisen hyvin operoinut pienellä budjetilla parin kauden ajan ja oikeastaan juurikaan ei huteja ole tullut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta