Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Masilla on ollut ongelmia syötön vastaanotoissa ainakin kolme kertaa.
Ei voi päästää noin vetämään tasurialoituksen jälkeen. Viisikko herätys.
Lainaus käyttäjältä: 1ohjari - Huhtikuu 20, 2015, 18:21:34Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Huhtikuu 20, 2015, 17:59:19Lainaus käyttäjältä: grassinen - Huhtikuu 20, 2015, 17:54:59Huoh, olin ennen finaaleja ja vielä toisen pelin ekan erän jälkeen et nyt se mestaruus tulee eikä sitä voi kukaan estää.Mutta tää joukkue estää sen näköjään, eikö näistä ole VOITTAJIKSI? Pelin tarvis muuttua aika nopeesti tai ei todellakaan ole uskoa enään mihinkään muuhun kun kolmanteen karvaaseen prkl hopeeseen. KETUTTAAA!Juuri näin. toisen pelin toisenkin erän jälkeen olin varma että johdamme kolmen pelin jälkeen sarjaa 3-0.Nyt kyllä taitaa todellinen tasoero näkyä kentällä.Toisen pelin toisessa erässä näytti jo siltä, että vauhti hyyty ja peli tulee kääntymään Kärpille. Taidot ei ole kadonneet, joten teorissa vielä hyvin mahdollista, jopa mestaruus.Antaa siis poikien vielä pelaten näyttää, että olinko väärässä.Sauma on edelleen. Peli pitäisi vain nopeuttaa, maalille ajoa, laukauksia. Tämäkin matsi aika tasainen. Mutta ei käänny jos ei itse tehdä muutosta.
Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Huhtikuu 20, 2015, 17:59:19Lainaus käyttäjältä: grassinen - Huhtikuu 20, 2015, 17:54:59Huoh, olin ennen finaaleja ja vielä toisen pelin ekan erän jälkeen et nyt se mestaruus tulee eikä sitä voi kukaan estää.Mutta tää joukkue estää sen näköjään, eikö näistä ole VOITTAJIKSI? Pelin tarvis muuttua aika nopeesti tai ei todellakaan ole uskoa enään mihinkään muuhun kun kolmanteen karvaaseen prkl hopeeseen. KETUTTAAA!Juuri näin. toisen pelin toisenkin erän jälkeen olin varma että johdamme kolmen pelin jälkeen sarjaa 3-0.Nyt kyllä taitaa todellinen tasoero näkyä kentällä.Toisen pelin toisessa erässä näytti jo siltä, että vauhti hyyty ja peli tulee kääntymään Kärpille. Taidot ei ole kadonneet, joten teorissa vielä hyvin mahdollista, jopa mestaruus.Antaa siis poikien vielä pelaten näyttää, että olinko väärässä.
Lainaus käyttäjältä: grassinen - Huhtikuu 20, 2015, 17:54:59Huoh, olin ennen finaaleja ja vielä toisen pelin ekan erän jälkeen et nyt se mestaruus tulee eikä sitä voi kukaan estää.Mutta tää joukkue estää sen näköjään, eikö näistä ole VOITTAJIKSI? Pelin tarvis muuttua aika nopeesti tai ei todellakaan ole uskoa enään mihinkään muuhun kun kolmanteen karvaaseen prkl hopeeseen. KETUTTAAA!Juuri näin. toisen pelin toisenkin erän jälkeen olin varma että johdamme kolmen pelin jälkeen sarjaa 3-0.Nyt kyllä taitaa todellinen tasoero näkyä kentällä.
Huoh, olin ennen finaaleja ja vielä toisen pelin ekan erän jälkeen et nyt se mestaruus tulee eikä sitä voi kukaan estää.Mutta tää joukkue estää sen näköjään, eikö näistä ole VOITTAJIKSI? Pelin tarvis muuttua aika nopeesti tai ei todellakaan ole uskoa enään mihinkään muuhun kun kolmanteen karvaaseen prkl hopeeseen. KETUTTAAA!