Ihan turhahan näitä on täältä katsomosta jauhaa, mutta kuitenkin...
Aiemmin tässä ketjussa on esitetty mielipiteitä, että Saviano voisi sopia tuohon Lehterän ja Enlundin vierelle. Mun mielestä ei. Pääkaupunkiseudun nappulat pelaavat loistavasti keskenään, mutta kiekkoa ei paljon kolmannelle osapuolelle liikene. Tästä syystä naperoiden kanssa kolmas paikka sopisi mun mielestä Kiilholmalle, joka jaksaa puolustaa ja vääntää kulmissa, muttei juuri huikeuksia kiekollisena esitä, eikä välttämättä siinä mielessä "eläkään" kiekollisesta roolista. Lisäksi näin perstuntumalta Lehterän ketjulle on kolissut viime aikoina omiinkin aika tavalla, jota seikkaa Kinu saattaisi hyvinkin tasapainottaa. Olkoonkin, että Kinu on pelannut viime pelit ihan ok ykkösketjussa, jolloin "laskeminen" hierarkiassa ei oikein ole perusteltua. Savianon paikka olisi sitten mun mielestä siinä Koskelan ja Ojasen kanssa, jolloin Junnun paikaksi jäisi Arsin ja Venun ketju. En tiedä, kuinka tuokaan (Arsin) ketju sitten toimisi, mutta ei nykyinenkään ihan parhaalla mahdollisella tavalla pelitä. Janneen luotetaan kuin Neuvostoliittoon, hän saisi kyllä Savianosta tehojakin irti.
Tämä ketju taisikin olla Nurmesta, joten sanottakoon nyt sitten Paavostakin jotain: on se paikka siitä nappuloiden rinnalta vähitellen löytynyt, mutta kuitenkin Enska ja Jori pelaa niin paljon keskenään, ettei Nurmelle oikein riitä kiekkoa tässä ketjussa. Toisaalta taas ilolla olen noteerannut taas sen, että herra Nurmi on alkanut taas taklata vähän raskaampia pommeja! Niitä kaivataan edelleen.