Mitä hittoa, Kontiolalla on 15/16 sopimus KHL Yaroslavliin ja potkuista en o kuullu uutisia. Onko muut?
Olisko nyt syytä ottaa tiukempi linja ja suodatus siihen mitä laukoo edes huhuketjuun!
Mä en löydä mistään sitä haastattelua minkä Konna antoi ennen ruotsimaaotteluita. Jos joku löytäis, niin voisisko sen linkittää? Siinä puhui jotain ensi kaudesta tyyliin "katsotaan miten siellä (suomessa) saadaan asia järjestettyä". Tän enempää mulla ei ole ja tiedän kyllä olemassa olevasta sopimuksesta. Sopimukset nyt on vaan "sopimuksia" ja eiköhän se Konnan tapauksessa ollut joka tapauksessa niin, että nimi oli laitettava pitempään lappuun jos ylipäätään halus pelaamaan vakavasti otettavaan seuraan alkukauden näytöillä... Mutta jos tuota haastattelua ei tosiaan löydy mistään ja oon nähnyt unta, niin nää viestit voi ihan rauhassa poistaa.
Kertoi siis, että on kova koti-ikävä ja miettinyt jo paluuta takaisin Suomeen. Tämän jälkeen sitten studio Tamin johdolla spekuloi, että menisikö mies takaisin Tapparaan laittamaan vielä itsensä huippukuntoon ja palaisi vielä myöhemmin ulkomaille.
Mutta en silti lähtisi näillä puheilla vielä Kontiolaa asettelemaan ensi kauden ketjusommitelmiin.
Juurikin noin, studiossa Tami ja Tero Lehterä puhuivat Konnan tilanteesta, noin ihan vapaasti sinnepäin lainaten että "täysin pielen menneen viime kesän harjoittelun jälkeen Konna kohtasi vaikeuksia NHL: ssä hetimiten, ja räpiköinti jatkuu vieläkin". Siksi "Konnan kannattaisi palata takaisin Tapparaan ensi kaudeksi laittamaan itsensä kuntoon hyvän valmennuksen kanssa ja palata sitten ties mihin", noin suurinpiirtein oli juttu ja juoni Tamin suusta. Siihen sitten vielä Lehterä hymyillen että
" mun mielestä voisi mennä Bluesiin".
Ei ollut vielä julkinen silloin Lehterän Blues pesti, huom!
Eli ei tämä mikään huhu ole, ainakaan tuon perusteella. Eri asia onko sitten jollakin heistä enemmän tietoa tai faktaa asiasta.