Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Urheilusanomat huhuilee SaiPan Janne Tavia ensi kaudeksi JYPiin ja Jesse Mankista KalPaan.
pelaajan lähipiiristä kuultua. erittäin todennäköistä paluu suomen liigaan jollei sattumoisin Nhl- paikka aukea,syitä monia; perhe ja halu kiekollisempaan rooliin.. kyseessä I.Melart ja kyl korvais Kankin ja jos tosiaanTuukka ei palaa niin kauan kun Tapola valmentaa..
Mulla meni ohi, kun selostaja mainitsi jostain Kärppäpelaajasta, kuka siiryisi Tapparaan ensi kaudelle. Joku ureheilusanomat tai urheilulehti lähteenä. Kuuliko kukaan?
Lainaus käyttäjältä: baldie - Helmikuu 13, 2015, 20:12:16Mulla meni ohi, kun selostaja mainitsi jostain Kärppäpelaajasta, kuka siiryisi Tapparaan ensi kaudelle. Joku ureheilusanomat tai urheilulehti lähteenä. Kuuliko kukaan?Karhunen.
Lainaus käyttäjältä: Paarma - Helmikuu 13, 2015, 20:14:08Lainaus käyttäjältä: baldie - Helmikuu 13, 2015, 20:12:16Mulla meni ohi, kun selostaja mainitsi jostain Kärppäpelaajasta, kuka siiryisi Tapparaan ensi kaudelle. Joku ureheilusanomat tai urheilulehti lähteenä. Kuuliko kukaan?Karhunen. Jotkut "piirit" pitävät varmana, että ensi kauden molarikaksikko olisi Metsola-Karhunen. Itse kyllä epäilen ettei Karhunen tee sopimusta ennenkuin on varma ykkösmolarin paikka.
Mikähän seikka Karhusen toisi juuri Tapparaan, peliaika? raha? vai onko nykyisessä paikassa jtn mitä me emmetiedä? Mut miks just Tapparaan..
Olikohan Miika Arponen joka korjoitti Twitteriin, että Karhunen tekee sopimuksen Tapparan kanssa heti kun on varma että Metsola poistuu. Eli tuskin kukaan uskoo oikeesti että täällä nähtäisiin kombo Metso ja Karhu, siinä ei olisi mitään järkee.