Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jos Tapola lähtee, kuka tilalle?

<< < (21/74) > >>

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: Tammos - Joulukuu 07, 2014, 16:42:06 ---Huolettaa Suikkasessa se, että hänellä ei ole pelikirjaa ollenkaan. Pelkällä tsempillä ei enää pärjää.

Tapolalla sentään on pelikirja, vaikkei se hyökkäyspelin osalta toimikaan. Se on tietysti selvä, että Tapola pitää nyt vaihtaa.

Suikkanen+Juujärvi tuntuu sekin huonolta, kun katsoo Lekin tuloksia.

--- Lainaus päättyy ---

No höpö höpö. Onhan sillä nyt oma tyyli tehdä hommaa. Pelikirja,pelikirja... Kyllä hyvällä asenteella pärjää paljon pidemmälle kun virkamieskiekolla. Vaikka olisi mikä pelikirja. Ei ne pelaajat mitään idiootteja ole, jotka ei osaa tehdä mitään ilman, että valmentaja ohjeistaa.

Suomessa arvostetaan yli kaiken valmentamista, taktiikkaa yms. Ensinäkin se näyttää pahimmillaan aivan kamalalta, tunteettomalta kyttäilyilyltä. Pelkältä maalien estämiseltä, virheiden välttelyltä.

Toki paras yhdistelmä on toimiva pelitapa selkänojana, jossa on uskallusta ja vapauksia olla luovia ja uskaltaa yrittää.

Jos minä saisin päättää, niin esim. trapin pelaamisesta annettaisiin joukkuerangaistus ja kolmannesta pakille palautuksesta pelin viivyttämisjäähy. ;D

#66:
Keskustelu jankkaa nyt Suikkasessa. Eikö pitäs heitellä ihan hullujakin heittoja sekaan? Oma panokseni tähän: Nummisen Teppo ruoriin ja Juti ja #8 apureiksi.

Labrys:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Joulukuu 07, 2014, 14:33:09 ---Mun mielestä Suikkasta on aliarvioitu. Palomieshommaan ihan ykkönen. Ja toki on epäonnistunu myös mutta on myös kaksi kertaa valmentanut joukkueen finaaliin.Voittanut vuoden valmentaja pystin niin liigassa kun mestiksessäkin. Pelaajauralta löytyy olympiahopeeta, nhl-taustaa, ahl-mestaruutta. Vähän toisenlainen arvostus voisi olla tätä taustaa vasten pelaajistolta. Itse en niinkään usko pelikirjaan ylivoimasena tuloksen tuojana. Tässä tilanteessa etenkin tärkeempää on saada henkinen tila kuntoon ja yksinkertaista pelaamista.

--- Lainaus päättyy ---
Näin minäkin tämän näkisin. Ei ne finaalipaikat sattumaa ole, tai pelkällä tsemppikiekolla saavutettu. Se, että saa pelaajat antaan kaikkensa on kumminkin jo jotain, ja nyt täytyy yksinkertaistaa, että edes se voi onnistua.

Vilttitossu:
Täytyy sanoo, että hienot on saavutukset Suikkasella ilman minkäänlaisia taktiikoita... tsiisös mitä juttuja :D

Suikkanen ja Pikkarainen ois mun valinta, vaan onneks ei oo mun käsissä tämä :)

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Joulukuu 07, 2014, 17:20:59 ---Täytyy sanoo, että hienot on saavutukset Suikkasella ilman minkäänlaisia taktiikoita... tsiisös mitä juttuja :D

Suikkanen ja Pikkarainen ois mun valinta, vaan onneks ei oo mun käsissä tämä :)

--- Lainaus päättyy ---

Jep, ja 2010 taisi finaaleissa olla vastassa JR&Tapolan huippuunsa viritetyt pelisysteemit ja piirtoheitin esitykset....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta