Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jos Tapola lähtee, kuka tilalle?

<< < (22/74) > >>

Rouhija:
Onhan se niinkin, että tämä Rautakorpi&co pelikirjakiekko ilman tunnetta ei ole kovin montaa mestaruutta Tapparaan tuonut. Eikä peliä ole kovin viihdyttäväksi voinut sanoa. Mä vaan toivoisin, että Tapparaan tulisi valmentaja, joka saisi pelaajat pelaamaan vähän aggressiivisemmin ja taklaamaan edes joskus. Siten, että Tampereellle ei olisi kiva tulla. Joka kerta yleisökin herää, kun tulee taklaus.

taappara:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Joulukuu 07, 2014, 18:14:32 ---Onhan se niinkin, että tämä Rautakorpi&co pelikirjakiekko ilman tunnetta ei ole kovin montaa mestaruutta Tapparaan tuonut. Eikä peliä ole kovin viihdyttäväksi voinut sanoa. Mä vaan toivoisin, että Tapparaan tulisi valmentaja, joka saisi pelaajat pelaamaan vähän aggressiivisemmin ja taklaamaan edes joskus. Siten, että Tampereellle ei olisi kiva tulla. Joka kerta yleisökin herää, kun tulee taklaus.

--- Lainaus päättyy ---

Naulan kantaan. Mulle alkaa tää pelikirjakiekko riittään ja haluisinkin nähdä kentällä joskus viihdyttävän, arvaamattoman ja aggressiivisemman Tapparan. Ei saa tietenkään aliarvioida pelitavan merkitystä, mutta jos tämä nykyinen Tapolan "Rautakorpikiekko" on se, mitä taitavaksi kutsuttu pelitapavalmentaja pystyy tarjoamaan, niin mieluummin katselen penkin takana äijjää joka saa pelaajat pelaamaan tätä peliä tunteella ja yleisöystävällisesti.

Oman maalin takana seisoskelut ja kulmapörräämiset helvettiin ja ruvetaan pelaan tätä peliä.Taklauksia, vauhtia ja tahtomaaleja, kiitos.

Myrrä70:
Itse olen joskus sanonut, että haluaisin edes joskus nähdä pari kunnon taklausta. Jukan aikaan taklaaminen oli kielletty, koska jokaisen piti pysyä systeemissä, jota robottikiekoksi kutsuttiin. 2000 luvun Tappara oli kahvakiekkojoukkue, nyt robottikiekkojoukkue. Tapolan pelikirja on niin mystinen että pelitavalle ei ole löytynyt vielä nimeä. Jukan kiekolla ollaan saatu 1 mestaruus ja 4 kirvelevää hopeaa.

Tapparan identiteetistä on pitkään puuttunut raivokas taistelu, tunteen palo ja tietty vittumaisuus. Tappara on ollut hieman väritön puuduttava joukkue. Kyllä raivokas taklaaminen ja luistelu tuo myös meteliä halliin. Tappara on ollut virkamiesjoukkue, tunne puuttuu.

Tunteen paloa ja aatosta jaloa, tulee kuka tulee, mutta sitä haluan nähdä.

_natte_:
A-junnujen pelissä Palopenalta kuultua: Suikkanen kuulemma varma.   :P

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Joulukuu 07, 2014, 18:57:50 ---Itse olen joskus sanonut, että haluaisin edes joskus nähdä pari kunnon taklausta. Jukan aikaan taklaaminen oli kielletty, koska jokaisen piti pysyä systeemissä, jota robottikiekoksi kutsuttiin. 2000 luvun Tappara oli kahvakiekkojoukkue, nyt robottikiekkojoukkue. Tapolan pelikirja on niin mystinen että pelitavalle ei ole löytynyt vielä nimeä. Jukan kiekolla ollaan saatu 1 mestaruus ja 4 kirvelevää hopeaa.

Tapparan identiteetistä on pitkään puuttunut raivokas taistelu, tunteen palo ja tietty vittumaisuus. Tappara on ollut hieman väritön puuduttava joukkue. Kyllä raivokas taklaaminen ja luistelu tuo myös meteliä halliin. Tappara on ollut virkamiesjoukkue, tunne puuttuu.

Tunteen paloa ja aatosta jaloa, tulee kuka tulee, mutta sitä haluan nähdä.

--- Lainaus päättyy ---
Asiaa, tuollainen raivokas yrittäminen puuttuu ainakin tällä kaudella. Huhutuista voisi uskoa että Suikkanen olisi tähän ihan toimiva, mutta toinen mahdollisuus ja toinen huhuiltu olisi Petri Matikainen.
Jälkimmäinen sopisi ehkä kuitenkin paremmin, ja silloin voisi rakentaa jotain pidempääkin kenties.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta