Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Lainaus käyttäjältä: porkkanapöksy - Joulukuu 05, 2014, 18:30:06Lainaus käyttäjältä: Wire - Joulukuu 05, 2014, 18:28:31Jos jostain syystä tänään voitetaan niin tuo peli on silti ihan sitä samaan pskaa. Onko Leinonen ja hallitus yhden voiton jälkeen tyytyväinen jonka jälkeen Tapola saa valmentaa rauhassa?Luulen kyllä, että päätös on jo tehty ja fudut tulee lopputuloksesta riippumatta.Samaa mieltä. Tuskinpa tällä illlalla mitään merkitystä oikeasti on jos koko hallitus Jyväskylään on lähtenyt. Mitä se voitto Jyp enään muuttaisi? Niimpä, ei mitään.
Lainaus käyttäjältä: Wire - Joulukuu 05, 2014, 18:28:31Jos jostain syystä tänään voitetaan niin tuo peli on silti ihan sitä samaan pskaa. Onko Leinonen ja hallitus yhden voiton jälkeen tyytyväinen jonka jälkeen Tapola saa valmentaa rauhassa?Luulen kyllä, että päätös on jo tehty ja fudut tulee lopputuloksesta riippumatta.
Jos jostain syystä tänään voitetaan niin tuo peli on silti ihan sitä samaan pskaa. Onko Leinonen ja hallitus yhden voiton jälkeen tyytyväinen jonka jälkeen Tapola saa valmentaa rauhassa?
Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 05, 2014, 19:11:11Lainaus käyttäjältä: porkkanapöksy - Joulukuu 05, 2014, 18:30:06Lainaus käyttäjältä: Wire - Joulukuu 05, 2014, 18:28:31Jos jostain syystä tänään voitetaan niin tuo peli on silti ihan sitä samaan pskaa. Onko Leinonen ja hallitus yhden voiton jälkeen tyytyväinen jonka jälkeen Tapola saa valmentaa rauhassa?Luulen kyllä, että päätös on jo tehty ja fudut tulee lopputuloksesta riippumatta.Samaa mieltä. Tuskinpa tällä illlalla mitään merkitystä oikeasti on jos koko hallitus Jyväskylään on lähtenyt. Mitä se voitto Jyp enään muuttaisi? Niimpä, ei mitään.Toivottavasti ei muuttaisi, ei sillä että se voitto sieltä tulisi.
Sai Hirvonen monoa voittopelin jälkeen. Siitä mulla on faktatietoa et Dufva oli valittu ja sopparin tehnyt ennen tuota Tps-peliä.
Iltaleheressä oli "varmana" tietona että Tapola saamassa kenkää. Uutisointi kyllä oli sellaisessa muodossa että käyty täältä lukemassa.
Ooks sää viemässä Ojasen Makea allikkoon ?