Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (134/161) > >>

67:

--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Joulukuu 10, 2014, 00:47:14 ---
Ei se ole valmentajan vika, että oma peli on paskaa. Kyllä pitää pelaajillakin olla joku vastuu.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mä näkisin, että suurin syy tämän hetkiseen tilanteeseen ovat ne jotka eivät tee työtään luistimet jalassa.

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Joulukuu 10, 2014, 08:16:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Joulukuu 10, 2014, 00:47:14 ---
Ei se ole valmentajan vika, että oma peli on paskaa. Kyllä pitää pelaajillakin olla joku vastuu.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mä näkisin, että suurin syy tämän hetkiseen tilanteeseen ovat ne jotka eivät tee työtään luistimet jalassa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä suurin syy tähän tilanteeseen on Jukka Rautakorpi, joka luikki sopimuksestaan jälleen kerran. Tämä joukkue on koottu Rautakorvelle, kovalla rahalla. Sensei Rautakorpi vaan itse kypsyi johonkin kahden hopean jälkeen ja unohti sopimuksensa Tapparaan ja jätti pelaajat, Leinosen ja Tapolan aika ikävään paikkaan.

67:
Ei tuohon voi sanoa muutakuin. Ei sota yhtä miestä kaipaa, mutta vahvan johtajan kyllä.

Löki:
Minun mielestä valmentaminen on vuorovaikutusta valmentajien ja pelaajien kesken, joten niiden pitää keskustella yhdessä  ratkaisuja
pelillisiin ongelmiin. Valmentaja tietysti haluaa, että joukkue pelaa tietyllä systeemillä, mutta pelin sisällä tulevat tilanteet ovat pelaajan omia ratkaisuja on ne sitten vaikka syöttää vaiko laukoa tilanteet. Tässä tullaan taas siihen tosiasiaan, että maalitilanteiden hyödyntäminen on yksinomaan pelaajan vastuulla ja paljolti myös maalitilanteiden luominen, koska itse pelisysteemi ei tuota maalipaikkoja oli se millainen tahansa. Tässä tilanteessa ainoa oikea ratkaisu antaa Tapolalle täysi tuki niin pelaajien,kannattajien kuin seurajohdonkin puolelta ja rauhoittaa tämä tilanne, että focus pysyisi itse pelaamisessa. Minusta Jukin haastattelu oli tästä aivan erinomainen esiintulo. Nyt vielä nämä muniinpuhaltelijat tässä joukkueessa palautetaan ruoriin tai annetaan monoa persiille. Ei ole aivan sattumaa Greenin poissa olessa tullut voittoputki tai herran palattua tappioputki joskaan kaikkea paskaa ei voida kaataa yksittäisien pelaajien niskaan. En tiedä, mutta eikö juuri Greenin ja Marjamäen jotka kuitenkin edustavat kokemusta tässä joukkueessa pitäisi ottaa vastuuta ja näyttää omalla esimerkillä joukkueeseen  ja pelitapaan sitoutumista eikä ruikuttaa elämän kurjuutta.
Tätä kautta ei olla vielä läheskään menetetty ja jos ja kun tästä noustaan Tapolan ja pelaajien johdolla tätä joukkuetta ei kukaan keväällä pysäytä.

Labrys:
Näitä ku lukee, niin huomaa, että pelistä tietämättömimmät tukee Tapolaa. Edellisestä viestistä jää miettimään, että mikähän se valmentajan tarkoitus edes on?
Lökillä muuten ihan asiaakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta