Kirjoittaja Aihe: Pelaajahuhut 2014-2015  (Luettu 745372 kertaa)

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #180 : Maaliskuu 16, 2014, 21:07:58 »
Turha panikoida, sillä melkoisella varmuudella Jarkko Ruudun pelaajaura päättyi noin pari tuntia sitten. Teemu Eronen on puolestaan siirtymässä Ruotsiin. Tyrväinen on ulkona KHL-Jokereista ja ainakin paluu kasvattiseuraan (Pelsut) on mahdollista, tuskin nähdään tätäkään sankaria Tapparassa. Severi Sillanpää sen sijaan on suurella todennäköisyydellä tulossa ja Rendulicin kanssa on ainakin neuvoteltu.

Poissa Myrrä70

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 552
  • Oli miten oli, mutta näin on !
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #181 : Maaliskuu 16, 2014, 21:37:22 »
2 pelaajaa joita vihaan eniten jääkiekossa ja joita en ikinä halua nähdä Tapparassa. Jo pelkkä ajatuskin etoo, Jarkko Ruutu ja Semir Penamuuri. Hyi saa....!
Sankaritarinat eivät synny, vaan ne tehdään!

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #182 : Maaliskuu 16, 2014, 21:46:06 »
Tämä Ruutu huhu olis vastaus mun jääkiekko nimiseen sairauteen. Ei tarttis enää haaskata aikaa ja rahaa hakamettässä käyntiin.

Poissa c-paaty

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 462
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #183 : Maaliskuu 16, 2014, 21:48:47 »
Turha panikoida, sillä melkoisella varmuudella Jarkko Ruudun pelaajaura päättyi noin pari tuntia sitten.

Kaveri olisi kauden alkaessa 39v. Mitä järkeä minkään seuran olisi tehdä kuusinumeroista soppari Ruudun kanssa? Ehkä HIFK ainut vaihtoehto koska Ruutu myös aloitti uransa siellä. Kaverilla on myös sen verta NHL taustaa ja rahaa ettei tarvitse enää olla perheestä erosta rahan takia. Ruutu on vetänyt sen verta monta pelaajaa ennenaikaiselle eläkkeelle uransa aikana päävammojen takia että ei tulisi ikävä. Muutoin ollut roolissaan yksi parhaista mutta järjettömien ylilyöntien takia en kunnioita kaveria yhtään.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #184 : Maaliskuu 16, 2014, 22:37:03 »
Olisiko Jarkko Ruutu oikeasti vahvistus jos tulisi joukkueeseen jolla on järkevä tapa pelata sekä hyviä kavereita vierellä?

Tämä Jarkko Ruutu -huhu on täysin tuulesta temmattu, olen siitä täysin varma. Pikemminin heikko provo. Tappara ei varmasti investoi yli-ikäiseen alakenttien pelaajaan, varsinkin kuin meiltä löytyy saman profiilin pelaaja jo omastakin kopista.

Mitä tulee Polvitaklaajan kommenttiin, niin Ruudun ura ja pelillinen anti on ollut selvästi laskussa. Tämä näkyy niin tilastoissa ja omaan silmään myös kaukalossa, erityisesti tällä kaudella. Paluukaudellaanhan hän oli suorastaan hyvä ja muistelisin olleen Jokereiden tehokkain pistemies 5v5 pelissä.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #185 : Maaliskuu 17, 2014, 07:58:56 »
Jos Jarkko Ruutu tulee Tapparaan, niin yhtälö: Ruutu, Tappara ja minä, ei kyllä millään toteudu. Siltä nyt tuntuu. Ruutu jäällä on kaikkea sitä, mitä minä vihaan urheilussa yli kaiken. En millään pääsisi sen yli, että kannattaisin hänen edustamaansa joukkuetta. Mutta onneksi minun mielipiteelläni ja kannatuksellani ei ole sen isompaa merkitystä. Pelkään vain, että meitä muutama muukin.
Täältä löytyy myös yksi.
Ja Tyrväiselle voi sanoa samat.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #186 : Maaliskuu 17, 2014, 10:08:46 »
Jos Jarkko Ruutu tulee Tapparaan, niin yhtälö: Ruutu, Tappara ja minä, ei kyllä millään toteudu. Siltä nyt tuntuu. Ruutu jäällä on kaikkea sitä, mitä minä vihaan urheilussa yli kaiken. En millään pääsisi sen yli, että kannattaisin hänen edustamaansa joukkuetta. Mutta onneksi minun mielipiteelläni ja kannatuksellani ei ole sen isompaa merkitystä. Pelkään vain, että meitä muutama muukin.
Varmaan Ruudun ottaisi Tappara-faneista 2-12 fania ja 99,9% ei.
Mä luulen että päinvastoin. Tai varmaan useampi saattaisi pitää Ruudun siirtymistä Tapparaan huonona asiana, mutta peleissä käyntiin tai kannatukseen se tuskin suurimmalla osalla vaikuttaisi. Korkeintaan alkukaudesta vähän mutistaisiin, mutta loppukaudesta pleioffien lähentyessä.... ;)
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #187 : Maaliskuu 17, 2014, 15:32:33 »
Minun "tietopankin" mukaan paljon huhutulla Severi Sillanpäällä EI ole sopimusta, eikä ole tulossa. Sen näkeepi sit.

Poissa vasenpakki

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 127
  • Respect the bluelines.
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #188 : Maaliskuu 17, 2014, 16:09:31 »
Keskustelin viikoinloppuna erään perhetutun kanssa, joka on työnsä puolesta joka päivä tekemisissä Jokerien-valmennus tiimin kanssa.
Kenelläkään edellämainituista pelaajista ei ainakaan tällä hetkellä ole sopimus neuvotteluja Tapparan kanssa.

Sitten toisena. Tapparan valmennus johto sen sijaan saanee muutoksia tämän kauden jälkeen. Tarkempaa tietoa ei ole, mutta palaisikohan tuo isä Barkov takaisin remmiin?

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #189 : Maaliskuu 17, 2014, 23:56:45 »
Ei kukaan joka millään tavalla liittyy tapparaan halua Jarkko Ruutua meille!!!!! Eikä varsinkaan Rautakorpi. :)

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #190 : Maaliskuu 18, 2014, 00:06:15 »
Sponoreihin kuuluvan yrityksen sauna-illassa kuultua: Tappara jättänyt M.Keräselle tarjouksen mikä mahdollistaa ensi kaudella kokeilla siipiään ulkomailla. eli 3 vuotta joista 1 mahdollista pelata ulkomailla,ja palkasta ei pitäsi jäädä kiinni.yritys luvannut ostaa kummisopimuksen isommalla rahalla kuin aikaisemmin yhdestäkään kummipelaajasta on maksettu. yrityksen johdossa Isä-Keräsen ystävä...

Jaha... Keräsen lahjonta on alkanut. Tai ainakin Ilveksen keskustelupalstalla ollaan jo asiasta varmoja. On nääs hakenut avausmaaliveikkausten pääpalkintona taulutelkkarin Tapparan toimistolta! Sattumaako ::)

Olisiko Mikki sujauttanut samalla salaa sopimuspaperit ohjekirjojen väliin ;D

Lainaus
@michaelkeranen
Jokseenkin outoa hakea tapparan toimistolta tv #avausmaaliveikkaus #arvonta #päävoitto
https://mobile.twitter.com/michaelkeranen
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2014, 00:07:56 kirjoittanut iceman »

Poissa Zizou#5

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
  • Tappara, Wild & Liverpool
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #191 : Maaliskuu 18, 2014, 10:15:14 »
Haaveilut / huhut Janne Lahden siirtymisestä meille voidaan unohtaa:
Ilta-Sanomat:Janne Lahti Lukkoon
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2014, 10:22:44 kirjoittanut Zizou#5 »
YNWA

Poissa Kylmäpää-Kake

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #192 : Maaliskuu 18, 2014, 14:24:13 »
Eliteprospects huhuilee Rendulicia Ruotsiin.
http://www.khl.hr/hr/medunarodni-hokej/fantasticni-rendulic-razvalio-khl-ovce-ovo-je-cudo
Tossa vielä joku asiaa koskeva uutinen. Itse en saa uutisesta mitään selvää, mutta ehkä joku teistä saa.
- Lähtökohtana on se, että kaikki yrittää niin helkkaristi. Pelikirjoilla siellä ei pärjää, Jukka Rautakorpi.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #193 : Maaliskuu 18, 2014, 14:48:32 »
Simon Gysbers lähtee Ilveksestä - suuntana Färjestad?
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288666785879.html
"Ilves tarjosi luottopakilleen jatkopahvia, mutta tuloksetta. "
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #194 : Maaliskuu 18, 2014, 14:51:48 »
Eliteprospects huhuilee Rendulicia Ruotsiin.
http://www.khl.hr/hr/medunarodni-hokej/fantasticni-rendulic-razvalio-khl-ovce-ovo-je-cudo
Tossa vielä joku asiaa koskeva uutinen. Itse en saa uutisesta mitään selvää, mutta ehkä joku teistä saa.
Googlen kääntäjähärpäke auttaa:

Is there any news from the NHL scouts and their clubs that we all know that you followed?

"I have now no concrete news , still only know that there are a lot of NHL clubs who are now just interested . But I know that there are a lot of clubs in the SM - liiga that I want , and also several clubs in the Swedish first division , therefore Heavyweight . I'll see you all in a few weeks you will be .


Neuvottelut ovat käynnissä niin Suomeen, Ruotsiin kuin Pohjois-Amerikkaan - ei mitään uutta.