Kirjoittaja Aihe: Pelaajahuhut 2014-2015  (Luettu 745328 kertaa)

Poissa FTW

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #165 : Maaliskuu 16, 2014, 16:58:10 »
Sponoreihin kuuluvan yrityksen sauna-illassa kuultua: Tappara jättänyt M.Keräselle tarjouksen mikä mahdollistaa ensi kaudella kokeilla siipiään ulkomailla. eli 3 vuotta joista 1 mahdollista pelata ulkomailla,ja palkasta ei pitäsi jäädä kiinni.yritys luvannut ostaa kummisopimuksen isommalla rahalla kuin aikaisemmin yhdestäkään kummipelaajasta on maksettu. yrityksen johdossa Isä-Keräsen ystävä...

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #166 : Maaliskuu 16, 2014, 17:17:36 »
Eilen kuulin semmosta huhuilua että Jormakka ja Palola olis ens kaudella Jokereiden miehiä. Myös Bluesin pöysti olisi menossa samaan suuntaan. Huhun lähde on periaatteessa ihan luotettava mutta mainitsi myös että jätkien palkka ei kovinkaan paljon nousisi siirron myötä mikä pisti hieman miettimään koko kuviota.
Jormakka 2016, Palola 2015 sopimuksin Tapparassa nyt joten Jokerit ostais siis sopimukset ulos? Eli pelaajat ei saa mitään mutta seurat kyllä. Epäillyttävä kuvio...en osta tätä.

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #167 : Maaliskuu 16, 2014, 17:27:08 »
Jormakka 2016, Palola 2015 sopimuksin Tapparassa nyt joten Jokerit ostais siis sopimukset ulos? Eli pelaajat ei saa mitään mutta seurat kyllä. Epäillyttävä kuvio...en osta tätä.
Jormakalla nyt varmasti on KHL-pykälä. Sitä vartenhan hän Tapparaan tulikin.

Poissa Oijennus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #168 : Maaliskuu 16, 2014, 17:40:24 »
Jormakka 2016, Palola 2015 sopimuksin Tapparassa nyt joten Jokerit ostais siis sopimukset ulos? Eli pelaajat ei saa mitään mutta seurat kyllä. Epäillyttävä kuvio...en osta tätä.
Jormakalla nyt varmasti on KHL-pykälä. Sitä vartenhan hän Tapparaan tulikin.
Varmasti on, mutta näytöt vielä vähän ohkaiset. Toki EHT:llä ihan ok, mutta miten muuten? Onhan tuonne toki huonommillakin näytöillä menty.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #169 : Maaliskuu 16, 2014, 17:46:31 »
Aivan, ne ulkomaan pykälät. Jormakan lähtiessä vain Jokerit hyötyisi. Mutta epäilen vahvasti että ilman merkittävää nettopalkan korotusta eivät siirry Jormakka ja Palola Jokereihin. Siis hittolainen, aivan älyttömät pelireissut ja sama korvaus kuin täällä liigassa...eikö KHL:ään mennä juurikin rahan vuoksi.

Poissa Eki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 533
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #170 : Maaliskuu 16, 2014, 17:56:09 »
Jormakan jokereihin siirtymisen uskon jos saa asiaan kuuluvan palkankorotuksen sen sijaan että jokerit ostaisi palolan sopimuksen kuulostaa epäillyttävältä ja palola nyt ei ainakaan ilman tuntuvaa palkankorotuksta lähde khlään koska palkka tällä hetkellä on jotain luokkaa 20 000-40 000. Lisäksi palolalle varmaan ottajia riittää eikä luulis olevan tarvetta suostua moiseen.

Poissa Kalumummo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 411
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #171 : Maaliskuu 16, 2014, 18:28:24 »
Itku meinaa tulla kun lukee nuota ylepuheen nettiradion chat viestejä. Tyrväinen,Eronen,Ruutu,Sillanpää ainakin tietäjien mukaan tulossa meille ensikaudeksi
Ville Nieminen @TampereenPoika 
Onnea Hakametsä 50v. Mulla on taskussa avaimet KOTIIN.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #172 : Maaliskuu 16, 2014, 18:54:21 »
Jos Jarkko Ruutu tulee Tapparaan, niin yhtälö: Ruutu, Tappara ja minä, ei kyllä millään toteudu. Siltä nyt tuntuu. Ruutu jäällä on kaikkea sitä, mitä minä vihaan urheilussa yli kaiken. En millään pääsisi sen yli, että kannattaisin hänen edustamaansa joukkuetta. Mutta onneksi minun mielipiteelläni ja kannatuksellani ei ole sen isompaa merkitystä. Pelkään vain, että meitä muutama muukin.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Rommi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #173 : Maaliskuu 16, 2014, 19:31:02 »
Toivon todella, että Ruutu ei tule Tapparaan. Täydellistä perseilyä on miehen pelaaminen. Olisihan mies varmaan vahvistus, mutta muut paikkakunnat saisivat lisää ytyä kahvara puheisiinsa, enkä muutenkaan pidä miehen rottailuista.
Tappara - Saipa = el klassiko

Poissa miolta

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 970
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #174 : Maaliskuu 16, 2014, 19:32:51 »
Jos Jarkko Ruutu tulee Tapparaan, niin yhtälö: Ruutu, Tappara ja minä, ei kyllä millään toteudu. Siltä nyt tuntuu. Ruutu jäällä on kaikkea sitä, mitä minä vihaan urheilussa yli kaiken. En millään pääsisi sen yli, että kannattaisin hänen edustamaansa joukkuetta. Mutta onneksi minun mielipiteelläni ja kannatuksellani ei ole sen isompaa merkitystä. Pelkään vain, että meitä muutama muukin.

Meitä on ainakin kaksi!!! Tuo jääkiekkoilun syöpä ei vaan kertakaikkiaan sovi Tapparaan. En voi uskoa, että Rautakorpi tota neitiä ottaisi joukkueeseen. Uskoisin kuitenkin, että Jukalle vielä hieman merkkaa jääkiekon pelisäännöt, vastustajan kunnioittaminen yms..
8onsekova16(Vastaus #362 : Elokuu 19): Mitä maalimäärään tulee niin uskon että Tappara tekee ainakin 18-24 maalia enemmän kuin viimekaudella

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #175 : Maaliskuu 16, 2014, 19:39:53 »
Kai tämä Ruutu huhu on ihan vitsi ? En usko ennen kuin näen

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #176 : Maaliskuu 16, 2014, 19:50:44 »
Kai tämä Ruutu huhu on ihan vitsi ? En usko ennen kuin näen

Olisiko Jarkko Ruutu oikeasti vahvistus jos tulisi joukkueeseen jolla on järkevä tapa pelata sekä hyviä kavereita vierellä? KYllä olisi ainakin minun mielestäni. Kolikon kääntöpuolena on taas se, että kyllähän Pirkko pitäisi kitkeä miehestä pois. Se on juurikin tämä jääkiekon nurinkurnen Marja Tyrni joka ei millään asteikolla ole edes säälittävä.

Vaikea uskoa kyllä tätä huhua.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #177 : Maaliskuu 16, 2014, 20:18:54 »
Jos Jarkko Ruutu tulee Tapparaan, niin yhtälö: Ruutu, Tappara ja minä, ei kyllä millään toteudu. Siltä nyt tuntuu. Ruutu jäällä on kaikkea sitä, mitä minä vihaan urheilussa yli kaiken. En millään pääsisi sen yli, että kannattaisin hänen edustamaansa joukkuetta. Mutta onneksi minun mielipiteelläni ja kannatuksellani ei ole sen isompaa merkitystä. Pelkään vain, että meitä muutama muukin.
Varmaan Ruudun ottaisi Tappara-faneista 2-12 fania ja 99,9% ei.

Jos Rautakorpi saisi tuosta paskasta kultaa niin ihme olisi. Itse en kertaakaan taputtaisi Ruudulle tai hänen nimeään Hakametsäää huutaisi.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #178 : Maaliskuu 16, 2014, 20:24:05 »
Jormakka 2016, Palola 2015 sopimuksin Tapparassa nyt joten Jokerit ostais siis sopimukset ulos? Eli pelaajat ei saa mitään mutta seurat kyllä. Epäillyttävä kuvio...en osta tätä.
Jormakalla nyt varmasti on KHL-pykälä. Sitä vartenhan hän Tapparaan tulikin.
Onko KHL-pykälä vai ulkomaillapelaaminen? KHL mahdollistaisi Jokerit, ulkomaan pykälä ei, kun Jokerit pelaa KHLään Suomessa.
Jokereidenhan on pakko yrittää saada suomalaisia katsojia haalimalla nimenomaan suomalaisia huippupelaajia, mutta suomalaisille verotus tekee kepposet, kun kuitenkin on tulot Suomesta. Jossei Jokerit tee jotain verokikkailua, mutta maassaolokin vaikuttaa verotukseen.

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #179 : Maaliskuu 16, 2014, 20:55:21 »
Tapparaan huhutaan vaikka ketä, mutta hyvä tilanne on se, että Tappara pääsee valitsemaan ketä ottaa. Voi olla, että joku Jokereista tuleekin, mutta en millään usko, että Rautakorpi näkee Jarkossa mitään hyötyä.

Kerhon Rendulic vaikuttaa todella hyvältä. Kaverista voi kehittyä loistava pelaaja. Toivottavasti siinä huhussa on perää.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it