1 peli harmaassa syksyssä ja täällä jo haistatellaan paskaa omille.. Jos tämä niin vakavaa on, niin kannattaa ehkä harkita elämän tärkeysjärjestystä. Viimeinen kerta taas pitkään aikaan kun tulen tätä paskaketjua seuraamaan.
Pakko ilmaista eriävä mielipiteeni.
Tänään ainut näkyvillä ollu paska oli kyllä tuo meidän omien peli. Itse en taatusti lukeudu ensimmäisiin kirveen hautaajiin ongelmien kohdatessa, ja tähän ikään olen ehtinyt oppimaan senkin että omat ei aina voi voittaa, ei edes Tappara. Mutta sitä mä en omiltani sulata että esitys on täysin hampaaton, ja että selvästi heikommalta otetaan turpaan ihan vain siksi että itse sorrutaan alkeellisiin virheisiin ja asennevammaan. Haluan nähdä että se mun oma joukkue taistelee myös harmaassa syksyssä, ja jos silti kaatuu saappaat jalassa niin ei muuta kuin uutta latinkia seuraavaan matsiin, mutta tällaista selän suoristamista ja vastustajan mukaan päästämistä en omiltani sulata. En nyt, enkä tulevaisuudessa. Ne omat on sentään töissä tuolla!
Asia nyt vaan on niin että se faninkin kunnioitus ja kannustus pitää ansaita, joka matsissa uudestaan ja uudestaan. Tää peli EI ole virkamiehiä varten. Ugh, olen puhunut.