Kirjoittaja Aihe: Philip McRae  (Luettu 181652 kertaa)

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #360 : Lokakuu 01, 2013, 09:24:53 »
Niin tuossa uutisessahan sanotaan että palkka kuultu McRaen lähipiiristä, eli todnäk vaikka joltain pelikaverilta. Ei Ioni mielestäni ottanut kantaa tuon tekstin paikkansapitävyyteen.
Vertauksesi Makkoseen taisi olla pelkkää provoa, vai?

Ioni mielestäni nimenomaan otti kantaa tuon palkan paikkansapitävyyteen. Jos ei ottanut kantaa, niin kirjoitti ajatuksensa huonosti.

Itse uskon, että palkka on aikalailla juurikin tuota luokkaa. Kekäläinenkö se oli, joka kertoi, että McRaen perässä oli paljon seuroja, joten ei varmasti halvalla saatu.

Vertaus Makkoseen ei ollut provoa. Makkonen oli parempi kuin tämän hetken McRae, piste.


Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #361 : Lokakuu 01, 2013, 09:29:33 »
Niin tuossa uutisessahan sanotaan että palkka kuultu McRaen lähipiiristä, eli todnäk vaikka joltain pelikaverilta. Ei Ioni mielestäni ottanut kantaa tuon tekstin paikkansapitävyyteen.
Vertauksesi Makkoseen taisi olla pelkkää provoa, vai?

Ioni mielestäni nimenomaan otti kantaa tuon palkan paikkansapitävyyteen. Jos ei ottanut kantaa, niin kirjoitti ajatuksensa huonosti.

Itse uskon, että palkka on aikalailla juurikin tuota luokkaa. Kekäläinenkö se oli, joka kertoi, että McRaen perässä oli paljon seuroja, joten ei varmasti halvalla saatu.

Vertaus Makkoseen ei ollut provoa. Makkonen oli parempi kuin tämän hetken McRae, piste.
Nimenomaan palkan paikkansapitävyyteen, ei niinkään siihen että toimittaja kirjoittaisi omiaan. Kertokoon Ioni itse mitä meinasi.
Voin olla naivi, mutta minusta McRae on hyvä. Vähän jalkaa vielä. Kohta tulee maaleja, ehkä jo tänään.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa Ioni

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 833
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #362 : Lokakuu 01, 2013, 09:34:48 »
Niin tuossa uutisessahan sanotaan että palkka kuultu McRaen lähipiiristä, eli todnäk vaikka joltain pelikaverilta. Ei Ioni mielestäni ottanut kantaa tuon tekstin paikkansapitävyyteen.
Vertauksesi Makkoseen taisi olla pelkkää provoa, vai?

Ioni mielestäni nimenomaan otti kantaa tuon palkan paikkansapitävyyteen. Jos ei ottanut kantaa, niin kirjoitti ajatuksensa huonosti.

Itse uskon, että palkka on aikalailla juurikin tuota luokkaa. Kekäläinenkö se oli, joka kertoi, että McRaen perässä oli paljon seuroja, joten ei varmasti halvalla saatu.

Vertaus Makkoseen ei ollut provoa. Makkonen oli parempi kuin tämän hetken McRae, piste.

En minä sitä epäillyt etteikö sitä joku ollut toimittajalle sanonut, mutta sitä vaan pohdin että kuka ja millaisilla faktatiedoilla varustettuna. Kyllä minäkin tienaan usein tonnin kuussa totuutta enemmän jos sitä joku ulkopuolinen tulee utelemaan...

Ja juuri tästä syystä Makkonen pelaakin tällä hetkellä missä? Jukka penkitti Makkosen useassa liiga pelissä viime kaudella, ihan niinkuin Philipin nyt. Miten siis Makkonen oli parempi, tai miten sen voi mitata jos kohtelu on molemmille sama? Jos nyt on kyse siitä, että McRae ei jaksa pelata, niin miten vertaat sitä pelaajaan joka ei mahtunut pelaamaan? Huom. jos, siis jos. Minä en tiedä, minä spekuloin. Jukka tietää, mutta hän ei sitä taatusti tule tänne kirjoittelemaan...

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #363 : Lokakuu 01, 2013, 09:36:44 »
Voin olla naivi, mutta minusta McRae on hyvä. Vähän jalkaa vielä. Kohta tulee maaleja, ehkä jo tänään.

Tottakai sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Olisi kuitenkin mielenkiintoista kuulla niitä asioita, joiden perusteella McRae on ollut mielestäsi hyvä?

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #364 : Lokakuu 01, 2013, 09:41:19 »
En minä sitä epäillyt etteikö sitä joku ollut toimittajalle sanonut, mutta sitä vaan pohdin että kuka ja millaisilla faktatiedoilla varustettuna. Kyllä minäkin tienaan usein tonnin kuussa totuutta enemmän jos sitä joku ulkopuolinen tulee utelemaan...

Ja juuri tästä syystä Makkonen pelaakin tällä hetkellä missä? Jukka penkitti Makkosen useassa liiga pelissä viime kaudella, ihan niinkuin Philipin nyt. Miten siis Makkonen oli parempi, tai miten sen voi mitata jos kohtelu on molemmille sama? Jos nyt on kyse siitä, että McRae ei jaksa pelata, niin miten vertaat sitä pelaajaan joka ei mahtunut pelaamaan? Huom. jos, siis jos. Minä en tiedä, minä spekuloin. Jukka tietää, mutta hän ei sitä taatusti tule tänne kirjoittelemaan...

Jos mietit järjelläkin, niin 200k€ plus edut ei ole mikään kova juttu tuolla statuksella tulevalle pelaajalle.

Sillä ei ole mitään merkitystä missä Makkonen pelaa tällä hetkellä. Vai kerrotko, että mitä merkitystä sillä on? Makkonen ei ollut tarpeeksi hyvä Tapparaan, mutta oli silti parempi kuin tämän hetken McRae. Sehän tarkoittaa myös sitä, että McRae ei ole tällä hetkellä tarpeeksi hyvä Tapparaan, ja jos reipasta parannusta ei tapahdu, niin varmasti saa lähteä. McRaen odotettiin olevan huomattavasti parempi pelaaja kuin Makkosen, joten sen vuoksi joukkueessa on McRae, ei Makkonen.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #365 : Lokakuu 01, 2013, 09:47:56 »
Näin se uuden mantereen kiekkotoimittaja kirjoitti:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
July 12, 2013, 4:30 PM, McRae Jets for Finland, Andy Strickland
Sources close to McRae tell me he’ll make about $250,000 to play over there once you convert the currency.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lähellä olevat lähteet saaneet tuollaisen noin summan taaloina valuuttamuunnoksella.

Tänään olis peli ja mahdollisuus tarkastella tekemisiä, ei tarvi vanhoja kaivella.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #366 : Lokakuu 01, 2013, 09:55:53 »
Voin olla naivi, mutta minusta McRae on hyvä. Vähän jalkaa vielä. Kohta tulee maaleja, ehkä jo tänään.

Tottakai sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Olisi kuitenkin mielenkiintoista kuulla niitä asioita, joiden perusteella McRae on ollut mielestäsi hyvä?
No. Minähän kirjoitin, että hän on hyvä. Ja siihen tulokseen olen tullut poimiessani yksittäisiä tilanteita, joissa mies on ollut. Mieleeni tulee heti tilanne, jossa McRae tuli Jokereita vastaan hyvällä vauhdilla oikeaa laitaa, vei yhden ns. nakeille, meni kulmaan ja heitti sieltä syötön viivaan n. puoli sekuntia auki olevasta syöttölinjasta. Noihin ei oikeastaan jengissä pysty muut, kuin Juntti, CC ja pienin varauksin Järvinen.
Hän on hyvä, mutta on ollut huono.
jos reipasta parannusta ei tapahdu, niin varmasti saa lähteä.
Tästä ei varmaan kukaan ole eri mieltä. Kyse on kuitenkin siitä, että sokeakin näkee miehen potentiaalin, kuten edellä kirjoitin, yksittäisistä tilanteista. Ongelma on tällä hetkellä se, että taso vaihtelee läpi pelin ja joissakin peleissä taso on mennyt ojasta allikkoon. Ei mies näillä otteilla joukkueessa pysy kauden loppuun, se on varmaa. Täällä pitäisikin kiistellä siitä, että saako mies lunastettua potentiaalinsa, eikä siitä, aletaanko sitä odottelemaan, koska sitä odotellaan varmasti. Miestä ei tässä kohtaa pihalle laiteta, se on päivän selvää.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2013, 09:58:59 kirjoittanut Remulus »
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #367 : Lokakuu 01, 2013, 10:02:53 »

No. Minähän kirjoitin, että hän on hyvä. Ja siihen tulokseen olen tullut poimiessani yksittäisiä tilanteita, joissa mies on ollut.
Hän on hyvä, mutta on ollut huono.

Tästä ei varmaan kukaan ole eri mieltä. Kyse on kuitenkin siitä, että sokeakin näkee miehen potentiaalin, kuten edellä kirjoitin, yksittäisistä tilanteista. Ongelma on tällä hetkellä se, että taso vaihtelee läpi pelin ja joissakin peleissä taso on mennyt ojasta allikkoon. Ei mies näillä otteilla joukkueessa pysy kauden loppuun, se on varmaa. Täällä pitäisi kiistellä siitä, että saako mies lunastettua potentiaalinsa, eikä siitä, aletaanko sitä odottelemaan, koska sitä odotellaan varmasti. Miestä ei tässä kohtaa pihalle laiteta, se on päivän selvää.

Ok, ymmärsin kyllä viestistäsi, että mielestäsi McRae on ollut hyvä. Mutta väärinkäsitys siis.

Omasta mielestäni McRae ei ole edes yksittäisissä tilanteissa osoittanut kovinkaan hyviä otteita. Minun otantani ei ole tosin 100%(3 ottelua kokonaan ja muista peleistä satunnaisia pätkiä), joten ehkä olen sitten missannut ne väläytykset. Näkemissäni peleissä sellaiset perusjututkin on ollut hakusessa, mikä on mielestäni outoa tuon tason kaverilla.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #368 : Lokakuu 01, 2013, 10:06:32 »

No. Minähän kirjoitin, että hän on hyvä. Ja siihen tulokseen olen tullut poimiessani yksittäisiä tilanteita, joissa mies on ollut.
Hän on hyvä, mutta on ollut huono.

Tästä ei varmaan kukaan ole eri mieltä. Kyse on kuitenkin siitä, että sokeakin näkee miehen potentiaalin, kuten edellä kirjoitin, yksittäisistä tilanteista. Ongelma on tällä hetkellä se, että taso vaihtelee läpi pelin ja joissakin peleissä taso on mennyt ojasta allikkoon. Ei mies näillä otteilla joukkueessa pysy kauden loppuun, se on varmaa. Täällä pitäisi kiistellä siitä, että saako mies lunastettua potentiaalinsa, eikä siitä, aletaanko sitä odottelemaan, koska sitä odotellaan varmasti. Miestä ei tässä kohtaa pihalle laiteta, se on päivän selvää.

Ok, ymmärsin kyllä viestistäsi, että mielestäsi McRae on ollut hyvä. Mutta väärinkäsitys siis.

Omasta mielestäni McRae ei ole edes yksittäisissä tilanteissa osoittanut kovinkaan hyviä otteita. Minun otantani ei ole tosin 100%(3 ottelua kokonaan ja muista peleistä satunnaisia pätkiä), joten ehkä olen sitten missannut ne väläytykset. Näkemissäni peleissä sellaiset perusjututkin on ollut hakusessa, mikä on mielestäni outoa tuon tason kaverilla.
Ihan oikeasti, puhut kyllä ihan tottakin. Miehen otteita on tosiaan vaikea arvioida, koska nimenomaan ne perusjutut ovat välillä hakusessa, mutta sitten tulee niitä hyviäkin hetkiä. Toivotaan nyt, että saisi tasaisuutta otteisiinsa.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa miolta

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 970
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #369 : Lokakuu 01, 2013, 10:21:57 »

Kattokaa peiliin, eilen meni jo hyvin _melkein_ koko peli. Pariviikkoo niin piste per ottelu tahtia tulee vähintään. Jos ei niin senkun nälvitte ja kaivatte tän viestin ;)

Tää kyllä täytyy nyt ottaa talteen  ;D Jos tällä foorumilla vois järjestää vaikka vedonlyöntiä, niin saattas muutama pullo vaihtaa omistajaa..Tosin moniko löisi McRaen puolesta vetoa  ;)
8onsekova16(Vastaus #362 : Elokuu 19): Mitä maalimäärään tulee niin uskon että Tappara tekee ainakin 18-24 maalia enemmän kuin viimekaudella

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #370 : Lokakuu 01, 2013, 10:39:45 »
Tää kyllä täytyy nyt ottaa talteen  ;D Jos tällä foorumilla vois järjestää vaikka vedonlyöntiä, niin saattas muutama pullo vaihtaa omistajaa..Tosin moniko löisi McRaen puolesta vetoa  ;)
Helposti! Olen vieläkin sitä mieltä, että McRae tulee tekemään vähintään 15 maalia tällä kaudella, ehkä 20:kin. Pinnoja varmaan se n. 40.

Poissa kirvesrinta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #371 : Lokakuu 01, 2013, 10:48:05 »
Kohtalon viikko edessä McRaella. Nyt on nähty 7 tehotonta peliä joissa kaveri on käytännössä ollut joukkueen huonoin hyökkääjä. Sama linja ei voi jatkua vaan nyt pitää tapahtua sekä tehojen että kaikkinensa peliesitysten muodossa. 10 peliä lienee riittävä määrä siihen, että Tapparassa tehdään johtopäätökset asian suhteen.

Tässä nyt itse on kuitenkin jääkiekkoa enemmän tai vähemmän aktiivisesti yli 20 vuotta jo seuraillut ja aika hyvin nykyään jo pelaajasta heti näkee millainen kaveri kyseessä. Nyt täytyy valitettavasti sanoa, että kovin optimistinen en enää McRaen suhteen ole. Ehkä pystyy korvaamaan viime kauden Makkosen jos paljon parantaa mutta Koskirannan tai puhumattakaan Barkovista niin ei mitään toivoa.

Rapakon takana kaverin luistelusta sekä pehmeydestä annettiin paljon kritiikkiä. Samoin St. Louis ei uskonut kaverin mahdollisuuksiin hyökkäävässä roolissa. Siltähän se on tosiaan aikalailla nyt näyttänyt. Eli tiedossa olleet riskit vain realisoituivat.

Poissa tukkajukka2012

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 477
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #372 : Lokakuu 01, 2013, 11:38:28 »
Mun tietojen ja oletusten mukaan McRae ei pelaa tänään.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #373 : Lokakuu 01, 2013, 11:42:09 »
Mun tietojen ja oletusten mukaan McRae ei pelaa tänään.

Onkohan vammaa vai kenties myynnissä jo?

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Philip McRae
« Vastaus #374 : Lokakuu 01, 2013, 12:44:07 »
Joo ei pelaa tänään. Oltaisko sopparia sitten purkamassa ? Vai onko sitten niin rikki ?