Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rankkarikisoista

<< < (2/4) > >>

Kyljys:
Nii saman verranhan siitä pisteitää saa ku viittii laittaa sen kiekon maltilla pussiin (ihan niinku se olis helppoa) kun siitä 65minuutin tasapelin tahkoamisesta!

Keyman:
Jep. Ilmainen vinkki Uramalle. Seuraavan kerran rankkarikisassa ammutaan tässä järjestyksessä: Enlund, Hölli, Nieminen, Pyymäki, Laine.

Vaikka nämä rankkukisat tuntuvat kuinka väsyneiltä tahansa, ei ole varmaan kovin viisasta antaa kauden aikana kymmenen pistettä tasoitusta ihan vaan sen takia, kun ei kiinnosta.

JH75:
Tähän otsikkoon sitten pitäisi vastata asiallisesti? Anteeksi vaan, mutta ei taida onnistua.

Rankkarikisan tarkoitus on kai viihdyttää yleisöä. Muhun sillä on kyllä täsmälleen päinvastainen vaikutus. Rankkarikisa ei ole ikinä pelastanut väsyttävää nyhjäyspeliä. Toisaalta muistuu mieleen ainakin yksi hyvä jääkiekkopeli, jonka tunnelman ainakin omalla kohdalla onnistui rankkarikisa latistamaan. Tuntui silloin vähän siltä, että voittaja ratkaistiin lanttia heittämällä.

Tappara on tainnut enemmän keskittyä voittamaan pelit varsinaisella peliajalla. Jo jatkoajalle menneessä pelissä menetetään vähintään yksi piste. Toki kun tällainen typeryys kuin rankkarikisa on keksitty, niin siihen pitäisi tarvittaessa löytyä kiinnostusta. En tiedä, voinko sitä kohtuudella odottaa pelaajilta, kun itseltä ei sitä löydy pätkääkään.

Tuntuisi hyvältä idealta antaa kokemattomampien ja vähemmän peliaikaa saavien pelaajien ampua rankkarit. Vire ei varmaan ole paras mahdollinen, kun on istunut ehkä pitkäänkin penkillä. Paremman motivaation kuitenkin luulisi kompensoivan tuota. Tosin hiukan pelottaa, että saisiko Tappara tuossa tapauksessa sakot liigalta, kun ei muka suhtaudu tarpeeksi vakavasti rankkareihin ja lyö ne läskiksi, kun ei laita parhaita pelaajiaan ampumaan niitä.

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: JH75 - Lokakuu 18, 2006, 09:26:36 ---En tiedä, voinko sitä kohtuudella odottaa pelaajilta, kun itseltä ei sitä löydy pätkääkään.

--- Lainaus päättyy ---

Minkäs takia siellä katsomossa istutaan? Etkö sinä ja muutkin odota voittoja ja mahd. paljon pisteitä saatavilla olevista.
Rankut reppuun asenteella tai sitten imemään tuppia penkin päähän.

veka3:
Noh mä oon kans samal linjal Willen kans.Rankkarit on ihan perseestä ja syvältä sieltä!!
Miksi jääkiekkopeli ei voi päättyä tasuriksi?? Rankkarit yleisön viihdyttämiseksi.. Haloo..
Mä olen ymmärtänyt ettei pelaajat eikä suurin osa yleisöstä näist rankkiskisoista välitä.
Siis pois nämä!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta