Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Aikaisemmin foorumilla on huhuttu Erkinjuntin menevän HPK:oon ensi kaudeksi, niin olisiko sitten jotain vaihtokauppaa tekeillä Tapparan ja HPK:n välillä?
Menköön nyt sitte tänne vaikka tälle huhulle en itse kauheasti painoa anna, mutta Laine pukee Tappara paidannpäälle ensikaudella.Lähde: Erään jäähallin pukukoppi Helsingissä.
Lainaus käyttäjältä: vasenpakki - Helmikuu 04, 2013, 23:25:03Menköön nyt sitte tänne vaikka tälle huhulle en itse kauheasti painoa anna, mutta Laine pukee Tappara paidannpäälle ensikaudella.Lähde: Erään jäähallin pukukoppi Helsingissä.Varmaan Teemu Lainetta tarkoitat? Tilastoja: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3183Hirvee äijä polkeen entisenä pikaluistelijana ja välillä Tapparassa väläytti myös lujalla lämärillä. Tapparavuosien jälkeen ei ole tullut seurattua oikeastaan yhtään mutta ihan mukiinmeneviä tehoja KHL:ssä. Voisi olla ihan mielenkiintoinen haku.
Veikkaajan mukaan Pasi Puistola on yrittänyt saada 5v pahvia Tapparaan, eli halukkuutta paluuseen on.. Tosin 2+1(seuran optiolla) olisi mielestäni paras vaihtoehto, Puistola kuitenkin jo 1978 ikäluokkaa ja 35v tulee mittariin tänä vuonna..