Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Huhtikuu 22, 2014, 14:06:53- Tuomari on hyvin sijoittunut tilanteessa nähdäkseen että sääntöjen vastaista kontaktia ei tapahdu.- Sen sijaan tuomari ei näe kuinka kiekko menee maaliin ja käy sen tarkistamassa videotuomarilta.Mikä tässä menee muka väärin? Väitän siis että tuomarilla on paljon parempi näkemys tilanteen kovuudesta kuin mitä videolta jälkikäteen ruutu kerrallaan hidastamalla nähdään.Itse asiassa tuomari on sijoittunut juuri niin ettei todennäköisesti näe kunnolla kontaktia.
- Tuomari on hyvin sijoittunut tilanteessa nähdäkseen että sääntöjen vastaista kontaktia ei tapahdu.- Sen sijaan tuomari ei näe kuinka kiekko menee maaliin ja käy sen tarkistamassa videotuomarilta.Mikä tässä menee muka väärin? Väitän siis että tuomarilla on paljon parempi näkemys tilanteen kovuudesta kuin mitä videolta jälkikäteen ruutu kerrallaan hidastamalla nähdään.
Lainaus käyttäjältä: axe86 - Huhtikuu 22, 2014, 15:06:55Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Huhtikuu 22, 2014, 14:06:53- Tuomari on hyvin sijoittunut tilanteessa nähdäkseen että sääntöjen vastaista kontaktia ei tapahdu.- Sen sijaan tuomari ei näe kuinka kiekko menee maaliin ja käy sen tarkistamassa videotuomarilta.Mikä tässä menee muka väärin? Väitän siis että tuomarilla on paljon parempi näkemys tilanteen kovuudesta kuin mitä videolta jälkikäteen ruutu kerrallaan hidastamalla nähdään.Itse asiassa tuomari on sijoittunut juuri niin ettei todennäköisesti näe kunnolla kontaktia.Kuva hetkestä kun Plihal "tyrmää" RynnäksenKyllä minusta tuomari on juuri niin sijoittunut että voi tehdä huoletta päätöksen että kontakti ei ole puuttumisen arvoinen.
Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Huhtikuu 22, 2014, 20:48:30Lainaus käyttäjältä: axe86 - Huhtikuu 22, 2014, 15:06:55Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Huhtikuu 22, 2014, 14:06:53- Tuomari on hyvin sijoittunut tilanteessa nähdäkseen että sääntöjen vastaista kontaktia ei tapahdu.- Sen sijaan tuomari ei näe kuinka kiekko menee maaliin ja käy sen tarkistamassa videotuomarilta.Mikä tässä menee muka väärin? Väitän siis että tuomarilla on paljon parempi näkemys tilanteen kovuudesta kuin mitä videolta jälkikäteen ruutu kerrallaan hidastamalla nähdään.Itse asiassa tuomari on sijoittunut juuri niin ettei todennäköisesti näe kunnolla kontaktia.Kuva hetkestä kun Plihal "tyrmää" RynnäksenKyllä minusta tuomari on juuri niin sijoittunut että voi tehdä huoletta päätöksen että kontakti ei ole puuttumisen arvoinen.Mun mielestä tossa just on noi Ryntäät edessä niin ettei se tuomari voi millään nähdä minkä luonteinen se kontakti on.