Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Mä en usko tohon Yorkkiin. En usko että tänne enää yhtään hidasjalkaista sentteriä halutaan raahata ja muutenkin olisi luullut että siirrosta oltaisiin tässä Connollyn tapauksen yhteydessä uutisoitu.
Kanadan passi - checkVähintään 30-, mieluummin 35-vuotias - checkPelannut joko NHL:ssä tai Liigassa aiemmin, mieluummin molemmissa - checkYork olisi siis varsin klassinen Mikki-ostos, ja sopisi jatkumolle Chiodon, Greenin, Clarken, Ulmerin, Doellin, Guollan, Toporowskin, Gorenin, Harmerin, Hancockin ynnä muitten seuraksi. Välillä nämä ovat onnistuneet, toisinaan eivät.Kyllä mä ottaisin Yorkin tänne, sillä vaikuttaa olevan juuri sitä mitä lääkäri määräisi tähän kohtaan: pehmeäkätinen pisteitä tekevä sentteri. Parempaakaan ei meidän lompakolla saada tässä vaiheessa talvea. Mikäli tämä onnistuisi, voitaisiin rakentaa kolmas maalintekoon kykenevä ketju.
Connolly ja Plihal myyntiin --> Pare
Lainaus käyttäjältä: SPL - Marraskuu 29, 2013, 21:57:21Connolly ja Plihal myyntiin --> ParePlihal myyntiin ? Minkä takia
Saas nähdä onko sieltä tulossa pakki vai sentteri, kun Ilomäki ja Connolly tekevät tilaa.. Bailen jo loukkaantuneena joten tuo rosteri ei paljon loukkaantuvia puolustajia kestä. Molemmat kelpaa Laittakaa listaa haaveista.
Plihalin vois vaihtaa kunnon ykkössentteriin, Malinen vois hoitaa nelosen sentterin roolin.
Brooks Macek (eliteprospects) vaikuttaisi noista Iserlohnin senttereistä parhaimmalta. "Very good skater, great vision, terrific playmaker", nuori jannu (s. 1992), joka on DEL:issä tehnyt hyvin pinnoja ja voisi tulla tänne kehittymään pariksi kaudeksi.
Mun mielipide on se, että annettais omille kasvateille enemmän peliaikaa. Mäkinen (onneks ny saa), Räty, jne. etc. ja silleen.