Kirjoittaja Aihe: Burke Henry  (Luettu 144435 kertaa)

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #330 : Helmikuu 18, 2007, 17:21:42 »
Olisko missään linkkiä tosta Henryn koitoksesta? Käsitinkö oikein että Eetu poika halusi välttämättä kokeilla?

hardflip

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #331 : Helmikuu 18, 2007, 17:28:02 »
Olisko missään linkkiä tosta Henryn koitoksesta? Käsitinkö oikein että Eetu poika halusi välttämättä kokeilla?

Ei ainakaan vielä ole mitään muuta löytynyt kuin sen nelosen pätkä jossa nyt ei näy yhtään mitään.

Eetu otti nokkaansa, kyllä.  :o

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #332 : Helmikuu 19, 2007, 18:18:05 »
Ei saanut B.Henry lisäsanktiota kurinpitäjiltä (Tappara.fi). Hyvä näin, sopimusta miehelle ensi kaudeksi ja joukkueen mukaan kesäharjoitteluun.
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #333 : Helmikuu 19, 2007, 18:32:10 »
Hienoa, mutta ei siltikään taida olla iloa että Ässä-peliin pääsee kuten muutamat toivoivat:
http://www.sm-liiga.fi/media/2006_07_025.htm

Henryn raportti:
http://www.sm-liiga.fi/media/2006_07_024.htm

Menikö tuo tosiaan noin, että Henry aloitti? Eikös Holma takonut Venua ja Henry tuli väliin jolloin Holman kohde vaihtui Burkeen? Taidettiin siltä perinteiseltä kahdelta ottelulta välttyä vain siksi että Pekka Ilmivalta on tuuraamassa kurinpitopäällikkö Jarmo Muukkosta. Minulla ei tietenkään ole mitään tätä vastaan.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2007, 18:37:15 kirjoittanut Eepi »

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #334 : Maaliskuu 03, 2007, 12:06:33 »
En tiedä mitkä ovat Henryn omat suunnitelmat ensi kaudesta ja riittääkö kiinnostus jatkaa Tapparassa? Mutta se on varmaa että tarvitaan Henryn kaltainen kovaotteisempi pelaaja joka hoitaa sitä "virkaa" oikella tavalla. Ja kuten Henry että kykenee hoitamaan pelillisiäkin asioita hyvin. Jos olisin Leinonen keskutelisin jatkosta Tapparaan.

Poissa Liigakirves

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #335 : Maaliskuu 04, 2007, 11:46:20 »
Eilisessä pelissä nähtiin juuri se mikä tulee olemaan pelin henki pleijareissa. Otteet kovenevat ja jonkinlaista järkkäriä tarvitaan Tapparalle. Ja siihen hommaan tämä mies on kohillaan. Jos/kun puolivälierissä tulee vastaan Blues niin emme tule kaatumaan ainakaan pelaajapakan pehmeyteen. Siitä Henry pitää huolen!
 

Rafael

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #336 : Maaliskuu 04, 2007, 15:31:18 »
Eilisessä pelissä nähtiin juuri se mikä tulee olemaan pelin henki pleijareissa. Otteet kovenevat ja jonkinlaista järkkäriä tarvitaan Tapparalle. Ja siihen hommaan tämä mies on kohillaan. Jos/kun puolivälierissä tulee vastaan Blues niin emme tule kaatumaan ainakaan pelaajapakan pehmeyteen. Siitä Henry pitää huolen!

Juuri näin. Olen tällä hetkellä todella tyytyväinen Henryn olemassa olosta. Burke voi käydä tekemässä heti parille  espoolaiselle selväksi, että mikä on pelin henki, jos ylilyöntejä tulee. Jos nyt espoo kohdataan. Eiköhän Ralekin pelin hengen ymmärrä.

marusak

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #337 : Maaliskuu 15, 2007, 21:43:33 »
tänään Henry pelas mun mielestä ihan hyvin oli yks parhaista pakeista...

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Burke Henry
« Vastaus #338 : Maaliskuu 15, 2007, 21:46:08 »
^

Oon samaa mieltä, HH oli tänään hyvä.
Nyt viä maalihat auki, niin voila.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

marusak

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #339 : Maaliskuu 15, 2007, 21:48:26 »
^

Oon samaa mieltä, HH oli tänään hyvä.
Nyt viä maalihat auki, niin voila.
No hyvä et sai avaus pisteen playoff:eissa auki vaikka se oli syöttö....

ei_oo_ei_tuu

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #340 : Maaliskuu 15, 2007, 21:49:00 »
Henry pelas hyvän pelin=) luistinkin jopa kulki ja tulihan yks syöttökin sinne=)

marusak

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #341 : Maaliskuu 15, 2007, 21:55:42 »
Jos oikein muistan Henry sano olevassa parhaimillaan,kun tosi pelit alkaa.. Ainakin tän pelin vasta näytti et piti lupauksenssa

Poissa Fabio

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 529
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #342 : Maaliskuu 15, 2007, 22:04:09 »
Täytyy olla samaa mieltä edellisten kanssa Henryn hyvyydestä tänään. Ei höntyillyt omassa päässä ja antoi hyviä avauksia. Tätä lisää.

Poissa lapamato

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #343 : Maaliskuu 15, 2007, 22:50:49 »
Yksi ääni lisää Henrylle täältäkin. Oli puolustuspäässä muutamaa löysää hetkeä lukuunottamatta tänään hyvä, ja lisäksi osoitti joka eleellä, että maalinedustalle on ihan turha tulla läpsimään, kun kyseinen jamppa on kentällä. Ainakin yhtä tällaista pakkia olen kaipaillut Tapparaan jo hetken aikaa, ja luulen, että pelien koventuessa miehen arvo senkun nousee.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #344 : Maaliskuu 15, 2007, 23:07:47 »
Hakamettän Härkähaille onnittelut syöttöpisteestä! Useampaankin otteeseen Henry on kauden mittaan antanut sen tilastoimatta jääneen kolmossyötön, mutta tällä kertaa sentään pääsi itsekin taululle.

Ei mikään Derek Mayer, ei edes Jooseppi, mutta tärrrrrkeä mies (Tapparalle). Pidetään nyt "edes" Burke!

Onko Henryjen Henryllä joku ehdoton hyökkäyskielto päällä? Tänäänkin oli tulossa ylös kun paikka aukesi, mutta äkkäsi hyökkäyssinisen ja veti "liinat kiinni"? Runkosarjan aikana tämäkin on toistunut useasti.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.