...Elikäs kumpikohan noista nyt mahtaa olla etu- ja kumpi sukunimi?
Tuossa tappeluvideossa *köhköh* paidan selässä luki
Henry. Muuten tuo näytti mun mielestäni enemmän eläkeläismuorien käsilaukkurysyltä kuin korvikkeelta potenssilääkkeelle.
No, tervetuloa nyt sitten vaan. Jatkoajassa joku esitelmöi Burkesta yhdistelemällä O'Brieniä (ei-sitä-amerikan-halosta), Cotéta ja Boumedienneä. Saas nährä.
Arveluttaa vaan, kun jopa IFK:n ja Ässien kannattajat onnittelevat
kovasta, liigan top-5 -hankinnasta. Tälle tiellekö mekin nyt sitten lähdettiin, toivottavasti Henry
a) osaa ennen kaikkea pelata (kuten Coté, Bume ja se iki-ihana Derek), tai
b) edes tuhoaa sen, joka tuhosi Grönvallin uran.
Edit. Herättäkää axe. Tappara.fi ei ainakaan mun sivunpäivityksistäni huolimatta kerro yhtään mitn. Toisaalta, olihan hienoa lukea kerrankin pitkästä aikaa uutinen ensimmäisenä Aamulehdestä.
Väsynyt edit 2. Tsempparille. No ei voi, ei voi. Mutta nimi kuulosti tuossa paremmalta kuin sanoa pelkästään että "herättäkää
joku..." Päivittääkö muutes Tappara.fi:tä joku muukin kuin mr axe, vai pitääkö meidän ryhtyä suojelemaan ja holhoamaan ainoata uutismiestämme ympärivuorokautisesti? "tsottsot a., ei enää toista pilsua, huomenna voi olla uutisia.", "tsottsottsot, eipä halailla niin kovasti, tiedä mikä tauti tuostakin tulee ja sitten on taas .fi jumissa..."
Olenko mää tulossa vainoharhaiseksi, vai seuraaks sää Tsemppis mua?
Ensin Ojas-ketjussa, nyt tässä...