Kirjoittaja Aihe: Jarkko Malinen  (Luettu 162591 kertaa)

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #360 : Tammikuu 17, 2015, 20:44:12 »
Täytyy kyllä tähän väliin toivoa, että Maliselle olisi jatkopahvi tehty...näyttää taas menneen tällä kaudella eteenpäin.

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #361 : Tammikuu 17, 2015, 20:51:51 »
Kyllä niin monet asiat muuttuu alle 24 tunnin, kun eilen kaikki nimenomaan itkivät Dixonin perään. Tänään dixon ei viekään Jarkon paikkaa, eilen olisi vienyt. Niin, onhan tässä jo kohta 18 tuntia välis...voi jestas sanon mä. Nää fanien "hetken mielijohteesta" kirjoitetut kommentit.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #362 : Tammikuu 17, 2015, 20:53:13 »
Kuka kaipaa enää Koskirantaa? Tää kaveri on jo vähintään yhtä hyvä. Peltolan kanssa huikea av-parivaljakko. Tehkää joku se kooste Jukasta ja Malisesta av:lla, please.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #363 : Tammikuu 17, 2015, 21:24:01 »
Kyllä niin monet asiat muuttuu alle 24 tunnin, kun eilen kaikki nimenomaan itkivät Dixonin perään. Tänään dixon ei viekään Jarkon paikkaa, eilen olisi vienyt. Niin, onhan tässä jo kohta 18 tuntia välis...voi jestas sanon mä. Nää fanien "hetken mielijohteesta" kirjoitetut kommentit.

En viitsi taaksepäin lueskelle Malinen- ja roster-topicia. Minulla on sellainen mielikuva, että enemmänkin ollaab mietitty vaihtoehtoja tuolla roster-topicissa. Minusta keskustelu viikolla oli hyvinkin asiallista pohdintaa. Kuitenkin pitää erottaa kaksi seikka:
A. Miten palstaveljet toteuttaisivat Dixonin paluun
B. Miten palstaveljet luulevat Tapolan toteuttavan Dixonin paluun

Hyvinkin on käsitetty positiivinen ongelma. Ja toteuttaa Tapolan sen kuinka päin tahansa, niin tapa ei ole kaikkien palstaveljien mielestä oikea. Sillä on vain merkitystä, kuinka tulee tulosta.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #364 : Tammikuu 17, 2015, 21:26:50 »
Kyllä niin monet asiat muuttuu alle 24 tunnin, kun eilen kaikki nimenomaan itkivät Dixonin perään. Tänään dixon ei viekään Jarkon paikkaa, eilen olisi vienyt. Niin, onhan tässä jo kohta 18 tuntia välis...voi jestas sanon mä. Nää fanien "hetken mielijohteesta" kirjoitetut kommentit.

Koska olen ainoa tänään Dixonin paluuta kommentoinut, oletan, että kirjoitat minusta. Kehotan myös käymään peruskoulun uudestaan niin opit lukemaan. Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että Dixon ei Malista syrjäytä palatessaan.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #365 : Tammikuu 17, 2015, 21:29:09 »
Kyllä niin monet asiat muuttuu alle 24 tunnin, kun eilen kaikki nimenomaan itkivät Dixonin perään. Tänään dixon ei viekään Jarkon paikkaa, eilen olisi vienyt. Niin, onhan tässä jo kohta 18 tuntia välis...voi jestas sanon mä. Nää fanien "hetken mielijohteesta" kirjoitetut kommentit.

Koska olen ainoa tänään Dixonin paluuta kommentoinut, oletan, että kirjoitat minusta. Kehotan myös käymään peruskoulun uudestaan niin opit lukemaan. Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että Dixon ei Malista syrjäytä palatessaan.

Tällä kertaa en tarkoittanut edes sinua. Tuo Malisen huonoudesta vinkuminen löytynee eilisen osalta toisesta ketjusta, ei tästä. Joka tapauksessa eilen aika jäätävä tuomio oli Malisesta monellakin suunnalla ja sitä Dixonia tosiaan pyydettiin takaisin. Tällä kertaapa en tarkoittanut sinua, joten pahoittelen, jos yleisen tason kommentistani nyt sitten henkilökohtainen tuli. Yhtä kaikki, Dixon kakkoskenttää ja järvistä neloseen tai laitaan. (vastatakseni kysymykseen)

Poissa Tapparan näköinen mies

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 887
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #366 : Tammikuu 17, 2015, 21:57:45 »
järvistä neloseen tai laitaan. (vastatakseni kysymykseen)

Miksi Järvinen neloseen? Tänään 1+2, on muutoinkin viime aikoaina ollut Tapparan tehokkaimpia pelaajia, eikä ole kai koskaan onnistunut erityisen hyvin puolustavissa rooleissa (mitä nelosketjun sentteröinti yleensä tarkoittaa).

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #367 : Tammikuu 17, 2015, 22:23:47 »
järvistä neloseen tai laitaan. (vastatakseni kysymykseen)

Miksi Järvinen neloseen? Tänään 1+2, on muutoinkin viime aikoaina ollut Tapparan tehokkaimpia pelaajia, eikä ole kai koskaan onnistunut erityisen hyvin puolustavissa rooleissa (mitä nelosketjun sentteröinti yleensä tarkoittaa).

Samaa mieltä. Aivan järjetön ajatus laittaa JMJ neloseen jämäminuutteja luistelemaan puolustavassa/rikkovassa roolissa. Sehän olisikin hyvä luottamuksen osoitus eikö totta?

Malinen nykyisellään kokonaisuutta katsoen on minusta ansainnut paikkansa. Näkisin, että Dixonin on lähdettävä sitä paikkaansa hakemaan.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #368 : Tammikuu 17, 2015, 22:25:46 »
Noh, ainakin yv-kentällisiin Dixon on helppo sijoittaa. Kelpaa varmaan hyvin kakkosyv:n keskelle :)

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #369 : Tammikuu 17, 2015, 22:36:19 »
järvistä neloseen tai laitaan. (vastatakseni kysymykseen)

Miksi Järvinen neloseen? Tänään 1+2, on muutoinkin viime aikoaina ollut Tapparan tehokkaimpia pelaajia, eikä ole kai koskaan onnistunut erityisen hyvin puolustavissa rooleissa (mitä nelosketjun sentteröinti yleensä tarkoittaa).

Tapparan sentteritilanne on tällä hetkellä aika kinkkinen koska kaikki ovat nostaneet tasoaan, ja noh, Dixon on ainakin minun mielestäni kahden ylemmän kentän sentteri lasaretista tullessaankin. Green varmaan ymmärtäisi jos kaveri laitettaisiin neloseen ja sinne nostettaisiin Marjamäki ja Da Costa ja tehtäisiin vanhan liiton rymyketju. Green sitten ylivoimassa taas maalille tekemään sitä mitä parhaiten tekee. Järvinen kolmoseen.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #370 : Tammikuu 17, 2015, 22:53:32 »
Mahdollisuuksia on moneksi, mutta peliajat sen kaiketi lopulta ratkaisevat. Saadaan jokaiseen ketjuun hyvä sentteri pelaamaan, joten varmaan voisi olettaa, että peliajatkin olisivat tasaisempia. Kyllähän neloskenttä pelaa meillä niin härskin pieniä minuutteja, että lähes aina vierasmatsit vedetään kolmeen kenttään.

Poissa Jopi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #371 : Tammikuu 18, 2015, 12:46:59 »
On kyllä ollu hieno nähdä Malisen tason nosto tällä kaudella.
Itse olin viime kaudella sitä mieltä, että ei ole Jarkosta paljoa apua ja toivoin jopa miehen siirtymistä muihin maisemiin. Mutta niin vain on todistanut minun ja monen muun ajatelmat vääräksi.
Nyt on melkeimpä koko joukkueen paras sekä luovin pelaaja ja toivon Jarkon pysyvän Tapparassa vielä pitkään!

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #372 : Tammikuu 18, 2015, 22:21:23 »
järvistä neloseen tai laitaan. (vastatakseni kysymykseen)

Miksi Järvinen neloseen? Tänään 1+2, on muutoinkin viime aikoaina ollut Tapparan tehokkaimpia pelaajia, eikä ole kai koskaan onnistunut erityisen hyvin puolustavissa rooleissa (mitä nelosketjun sentteröinti yleensä tarkoittaa).

Tapparan sentteritilanne on tällä hetkellä aika kinkkinen koska kaikki ovat nostaneet tasoaan, ja noh, Dixon on ainakin minun mielestäni kahden ylemmän kentän sentteri lasaretista tullessaankin. Green varmaan ymmärtäisi jos kaveri laitettaisiin neloseen ja sinne nostettaisiin Marjamäki ja Da Costa ja tehtäisiin vanhan liiton rymyketju. Green sitten ylivoimassa taas maalille tekemään sitä mitä parhaiten tekee. Järvinen kolmoseen.
Se green joka oli viimekaudella ja nyttemmin nähty Dixon?? Jos nyt Greenin peli aukeaa ja paranee entisestään, niin on vaikeaa Dixonin miestä ohittaa. Kyllä sen Dixoninkin pitää näyttää oikea taso, vaikka sitten nelosen kautta, niin teki Greenkin. Jotenkin vaan tuntuu että Dixonista ei saada sitä mitä oli Ässissä.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #373 : Tammikuu 18, 2015, 22:43:42 »
Jotenkin vaan tuntuu että Dixonista ei saada sitä mitä oli Ässissä.

Minä taas uskon, että saadaan mutta saadaanko vielä tällä kaudella on kysymysmerkki. Täytyy muistaa, että Dixonilla on ollut tällä kaudella loukaantumisia paljon riesanaan, ja jos palaa ensi viikolla kehiin ja saa pelata ehjän loppukauden hän alkaa varmasti parantamaan peliään.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Jarkko Malinen
« Vastaus #374 : Tammikuu 20, 2015, 00:57:03 »
Jotenkin vaan tuntuu että Dixonista ei saada sitä mitä oli Ässissä.

Minä taas uskon, että saadaan mutta saadaanko vielä tällä kaudella on kysymysmerkki. Täytyy muistaa, että Dixonilla on ollut tällä kaudella loukaantumisia paljon riesanaan, ja jos palaa ensi viikolla kehiin ja saa pelata ehjän loppukauden hän alkaa varmasti parantamaan peliään.

Enskaudella voi muutenkin olla pinokkioita koko joukkue täynnä. siis sillä vaan että tää kausi pelataan eka, ja sitä tarkoitin. Toivon suuresti ettei tuo Dix ole kauhea huti, koska sitten WIT**AIS jos esm. Malinen jää pienemmälle vastuulle ja häippäis näiden luottamuksien takia muualle hakemaan roolia. Se voi olla pienestä kiinni. Malista on pompotettu tälläkin kaudella 1 -> 4 ja takas 2 jne... Nelosessakin joutui katselemaan NIMIMIESTEN "loistavia" otteita.
#8 Ojanen on kingi!