Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mitalipelit - mielekäs osa SM-liigaa?

<< < (2/3) > >>

coly:
Itse tekisin niin, että poistaisin pronssipelin. Runkosarja on niin vähäpätöinen nykyään, varsinkin kun sinne pääsee 10 joukkuetta niin antaisin pronssin sitten suosiolla sille joka sijoittui runkosarjassa paremmin välierissä hävinneistä joukkueista.

Manse-Fani:
Itsekin paikalla olleena: Jokerit - Tappara pronssiottelu 2008 02:50 ->

Case closed.

Screamager:
Niinhän se menee, että ne, jotka pronsseista eivät pelaa, pitävät niitä turhina, kun taas pronssit vieneet toitottavat voitetun mitalin hienoutta. Mitalien jaolla kolmelle parhaalle on vahva historia suomalaisessa jääkiekossa, lähes SM-sarjan alusta lähtien, enkä näe tarvetta hiihdellä muiden liigojen perässä siirtymällä "vain mestarin huomioimiseen".

Tämän vuotisessa pronssipelissä Jokerit-Blues Jaffa-areenalla katsojia selvästi vähemmän kuin kapasiteetti antaisi myöten (7716/13506) ja alle Jokerien runkosarjan keskiarvon (9173), mutta tähän yleisömäärän vähyyteen vaikuttaa osana varmasti viikon pelitauko ja sitä myöten ns. satunnaiskatsojien kiinnostuksen lopahtaminen, mikä korostuu ko. kokoluokan hallin yleisömäärissä. Vaikka voisi pienenä paikallisvastustajanakin espoolaiset ja helsinkiläiset nähdä. Parina aiempana vuotena JYPin pelatessa pronsseista pienemmässä kotihallissaan katsomo on ollut suhteessa huomattavasti täydempi (4284 ja 4618 / 4500). Mutta kuten aiemmin todettu, kyllä se pronssi voitettuna hyvältä tuntuu. Ei nyt lähdetä rassaamaan toimivaa systeemiä.

taakka:
Tulipas hieno fiilis tosta Manse-Fanin linkistä, kiitos! Itsekin olin paikalla Jokerit-Tappara ottelussa 2008 ja olihan se tunnelma aivan mahtava kun pronssi taisteltiin Tampereelle! Tapparan faneja oli mukana iso lauma ja tunnelma aivan katossa koko reissun ajan. Mielestäni pronssipeli pitää ehdottomasti säilyttää mutta jokin järkevä aika sen järjestämiseen pitää olla eli sitä ei voisi venyttää hamaan tulevaisuuteen.

Volvo#27:

--- Lainaus käyttäjältä: taakka - Huhtikuu 18, 2012, 20:04:32 ---Tulipas hieno fiilis tosta Manse-Fanin linkistä, kiitos! Itsekin olin paikalla Jokerit-Tappara ottelussa 2008 ja olihan se tunnelma aivan mahtava kun pronssi taisteltiin Tampereelle! Tapparan faneja oli mukana iso lauma ja tunnelma aivan katossa koko reissun ajan. Mielestäni pronssipeli pitää ehdottomasti säilyttää mutta jokin järkevä aika sen järjestämiseen pitää olla eli sitä ei voisi venyttää hamaan tulevaisuuteen.

--- Lainaus päättyy ---

Sama! Matsin jälkeen Höyryssä oli sellaiset roikinat, että ainakin itse valmistauduin jo mitaliputkeen. Sitä ei sittemmin tullut. Pronssipeli kuuluu ehdottomasti liigaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta