Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mitalipelit - mielekäs osa SM-liigaa?

(1/3) > >>

Harald Hokiman:
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/2012/04/1530812/aravirta-poistaisi-pronssiottelun-kokonaan

Mitä mieltä olette, pitäisikö pronssiottelu poistaa käytännöstä kokonaan. Pitkästä perinteestä huolimatta.

Itse olen sitä mieltä, että pitäisi poistaa. SM-liigakin on ammattilais-sarja, missä muualla 'pronsseja jaellaan' ?
Jos ihan pakko on jakaa, voitas antaa joukkueelle runkosarjan perusteella.

Juniorisarjat, alemmat sarjatasot ja arvokisat eriksee.

Finaaleissa oleville joukkueille suon toki mitalit, sille hävinneellekin osapuolelle lohtua prenikasta.
 

himmmaaa:
Pronssipelit pois ja 8 parasta pleijjariehin. Mun mielestä kaikista järkevin systeemi.

Börje:
Itselleni ainakin maistui pronssi oikein hyvin keväällä 2008 ja eipä se pelaajiakaan näyttänyt harmittavan. En siis luopuisi pronssiottelusta. Ei kaikessa tarvitse mennä muiden mallin mukaan vaan omaakin kiekkokulttuuria on hyvä kunnioittaa.

Jos pronssimitaleilla ei ole väliä eikä niitä kukaan halua, turha mitaleita on jakaa muillekaan. Mestarit voisivat hommata jotkut sormukset NHL-tyyliin ja häviäjät olisivat ilman.

Miksa:
Mikäli Tappara ensi kaudella etenisi mitalipeleihin asti ,olisin todella innoissani katsomassa pronssi ottelua.

8 parasta pleiohveihin olisi kyllä parempi systeemi. 10 on liikaa ja 6 on liian vähän.

taappara:
Kyllä itseäni ainakin kiinnostaisi katsoa Tapparan pronssipeli. Varsinkin näille "pikkuseuroille", kuten SaiPa mitallipelit olisivat varmasti mieluinen juttu. Joku Jokerit tai HIFK siitä nyt ei välttämättä innostu.

Todellakin kannatan sitä, että Playoffit pelattaisiin suoraan kahdeksalla joukkueella ilman säälipleijareita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta