Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mitalipelit - mielekäs osa SM-liigaa?

<< < (3/3)

#51:
Totta kai pienempien seurojen kannattajat, jotka eivät ole jokavuotiseen menestykseen tottuneet, kannattavat pronssipeliä, sillä onhan tuo mitalin voittaminen ainakin itselleni iso asia. Kuitenkin olennaisinta lienee se, mitä mieltä pelaajat ovat. Haastatteluista olen ollut tulkitsevani, että suurin osa pelaajista haluaisi pronssipelin pois ohjelmistosta, joten jos näin on, tulisi mielestäni heidän mielipidettään kunnioittaa ja jättää peli pelaamatta. Mikäli jatkossakin pronssipeli pelataan, tulisi se joka tapauksessa pelata 2-4 päivän sisällä välierien päättymisestä eikä pitää mitään järjetöntä viikon taukoa.

janneojanenonjumala:
Ite olen sitä mieltä että yksi pronssiottelu kuuluu kevääseen ehdottomasti. Aivan toinen asia on paljonko joukkueita pitäisi selviytyä playoffseihin ja paljonko yleensäkin joukkueita pitäisi liigassa olla. Oma mielipide on aina ollut 10 joukkueen liiga ja jatkuva vaihtuvuus liiga-mestis akselilla. Kaikkien pelit saattais olla tärkeitä loppuun asti jos viiminen tippuis aina suoraan ja ja 9. karsis. Sillon 8 parasta pleijareihin-tosin ite olen vain 4 kannalla eli suoraan välierät. Ei ole enää vaan mahdollista tämän päivän budjeteilla ja pelimäärällä rahastuksella.

Screamager:
Playoffien päivämäärät on toki ennalta suunniteltu maksimipelimäärien mukaan, mutta viikon tauko pronssipelin suhteen on turhan pitkä. Käsittääkseni Jokerit koitti saada aikaistettua pronssipeliä viime lauantaille, mutta Blues ei suostunut urheilullisista syistä, tiedä sitten paljonko tässä on värikynää mukana. Tätä rytmiä täytyisi ehdottomasti saada järkeistettyä tarpeen vaatiessa, ei ole mitään mieltä odottaa viikkoa, että häviäisi uudelleen. Sotii jo voittamiseen perustuvan urheilun periaatteita vastaan. Liiga saisi ottaa peliaikataulujen suhteen suuremman roolin ihan jo oman tuotteensa tähden.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Huhtikuu 18, 2012, 18:29:59 ---Itsekin paikalla olleena: Jokerit - Tappara pronssiottelu 2008 02:50 ->
Case closed.

--- Lainaus päättyy ---
Tuota katsoessa tuli Hardtia ikävä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta