Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Pysäköintimaksu Hakametsään?

<< < (9/31) > >>

Ekku#73#:
Minulle tämä päätös oli viimeinen pisara sen päätöksen suuntaan että tamperelaisen jääkiekon tukeminen/seuraaminen
paikanpäällä on minun osalta ohi ainakin niin kauaksi aikaa jos ja kun se uusi halli nousee, sillä niin monta vuotta olen käynyt
peleissä ja nähnyt tappiot ja menestykset mutta niitä tappioita on jo aivan liikaa eli tuote on niin paska ettei siitä ole iloa edes lapsille.
Huvittaa kyllä tän porukan asenne että kaikki kustannukset mitä tulee uusia niin ne on automaattisesti "pakollisia"ja niin sanotusti tätä päivää
mutta mulle ne on liikaa ja aion käyttää ne lasteni harrastukseen ja toivoa siinä samalla ettei niitä ala kiinnostaa tää riistokapitalistinen penkkiurheilu
vaan päätyvät itse sinne estraadille.Mutta kaikkea hyvää toivon Tapparalle jotta onnistuvat valitulla tiellä ja että Ilveskin pysyis sarjassa jotta se uus halli on edes teoriassa mahdollista. 

Lare:
Ekku#73#: Auto Jäähovin taakse / Prisman tai Mäkkärin pihaan ja hyvillä mielin peliin? Itse ainakin on tullut jo hyvän aikaa suosittua näitä kahta vaihtoehtoa silloin kun autolla on sattunut pelissä olemaan. Suuremmilta ruuhkiltakin välttyy näppärästi, eikä tuo kävelymatka hallille erityisen pitkä ole.

Ja tämä siis ehdotuksena myös kaikille muille parkkimaksujen kanssa pähkäileville.

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Heinäkuu 05, 2012, 16:08:36 ---Ekku#73#: Auto Jäähovin taakse / Prisman tai Mäkkärin pihaan ja hyvillä mielin peliin? Itse ainakin on tullut jo hyvän aikaa suosittua näitä kahta vaihtoehtoa silloin kun autolla on sattunut pelissä olemaan. Suuremmilta ruuhkiltakin välttyy näppärästi, eikä tuo kävelymatka hallille erityisen pitkä ole.

Ja tämä siis ehdotuksena myös kaikille muille parkkimaksujen kanssa pähkäileville.

--- Lainaus päättyy ---
No mulle kyse on periaatteesta ja sitäpaitsi olen lähes aina saanut paikan
kentältä ja odotan aika usein rauhassa pelin jälkeen ennen kun lähden kun olen
kerran ostanut koko pelin lipun mutta siihen en oikeasti suostu että kävelen joltain
kaupan pihalta sillä ne paikat on tarkoitettu kaupan asiakkaille ja kunnostakaan se ei
ole kiinni joten maksakaa te jotka haluatte ja kävelkää.

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Heinäkuu 05, 2012, 15:27:09 ---Minulle tämä päätös oli viimeinen pisara sen päätöksen suuntaan että tamperelaisen jääkiekon tukeminen/seuraaminen
paikanpäällä on minun osalta ohi ainakin niin kauaksi aikaa jos ja kun se uusi halli nousee, sillä niin monta vuotta olen käynyt
peleissä ja nähnyt tappiot ja menestykset mutta niitä tappioita on jo aivan liikaa eli tuote on niin paska ettei siitä ole iloa edes lapsille.
Huvittaa kyllä tän porukan asenne että kaikki kustannukset mitä tulee uusia niin ne on automaattisesti "pakollisia"ja niin sanotusti tätä päivää
mutta mulle ne on liikaa ja aion käyttää ne lasteni harrastukseen ja toivoa siinä samalla ettei niitä ala kiinnostaa tää riistokapitalistinen penkkiurheilu
vaan päätyvät itse sinne estraadille.Mutta kaikkea hyvää toivon Tapparalle jotta onnistuvat valitulla tiellä ja että Ilveskin pysyis sarjassa jotta se uus halli on edes teoriassa mahdollista. 

--- Lainaus päättyy ---

Periaatteellisesti karmea kirjoitus. "Monta vuotta olen käynyt peleissä", "Tuote on liian paska".. Oletko jo nyt valmis sanomaan, että ensi kaudella ollaan yksiä paskoja? Huhhuh.. Muutoksia vaaditaan, toiminta ja tuote on paskaa => suoritetaan muutos = asetetaan tuotteeseen rahallisia panoksia = kustannukset nousevat = jostain tarvitsee saada enemmän tuloja = korotetaan esim. lippujen hintoja tms (hetkellisesti/pysyvästi??). Nyt kun sokeakin näkee, että muutos on meneillään, lyödään siis (ainakin joidenkin) fanien puolesta hanat kiinni ja todetaan, jotta pitäkää tunkkinne, minen peleissä käy kun tuote on paska ja hinnat korkeita. Kiasus teitä..

Fizz:
Tämä parkkimaksuasia tuntuu kyllä lähteneen ihan lapasesta ja aiheuttaa kovasti tunteita suuntaan ja toiseen. Onkohan tässä nyt edes kunnolla ymmärretty koko asiaa, mitä aluetta maksu koskee ja miten alueen pysäköintijärjestely yleensäkin tulee toimimaan. Ja onko tässä osa kommentoijista ihan vain provokaatiomielessä liikenteessä tai muuten periaatteessa vastaan uutta maksua sen enempää asiaa edes miettimättä.

Tässä hieman omia ajatuksia:

1. Jos kyseessä todellakin on vain lipunmyynnin edessä oleva alue, niin siihen pieneen tilaan ei ihan hirveästi autoja mahdu parkkiin ja siihen ei autoaan ennenkään ole saanut kuin tulemalla hallille lähes tuntia ennen peliä. Täten käsittääkseni kyseinen alue olisi karkeasti arvioiden ehkä noin 5% koko hallilla sijaitsevan alueen parkkipaikoista (Tähän vielä lisäksi kauppojen ym. piha- ja katualueet).

2. Paljonko kyseisiä parkkilippuja myydään? Ostajia todennäköisesti löytyy tuo määrä jolla alue saadaan täyteen, mutta miten käy tilanteessa jossa omistaa parkkioikeuden, mutta ei olekaan alueella enää tilaa? Saako jättää oven eteen kun kerran on parhaasta paikasta maksanut vai pitääkö lähteä esim. Prisman pihaan vielä siinä vaiheessa kun peli on juuri alkamassa? Entä jos paikkoja jääkin paljon tyhjäksi jossain tiistain pelissä jumbojoukkuetta vastaan (poislukien Ilves, jos sattuu olemaan niillä sijoilla..), niin annetaanko sitten ennen peliä parkkeerata siihen ilman lupaa ilmaiseksi, ja jos annetaan, niin missä vaiheessa?

3. Kovin suosiossa tuntuu olevan ajatusmalli, että tämä on nyt pelkkää rahastusta ja ahneutta jolla halutaan kiusata autoilijoita ja aiheuttaa pahaa mieltä. Mielestäni tämä kyseinen maksu ei tule vaikuttamaan yhtään millään tavalla niiden pysäköintiin jotka eivät maksua maksa, vaan auton saa varmasti samoille paikoille mihin autonsa on tottunut hallilla jättämään, poislukien tietysti tuo pieni maksullinen alue, johon aika harva tähänkään mennessä on autoaan saanut, ellei ole aina tuntia ennen hallilla. Ja jos on tuntia ennen hallilla, niin auton saa noin 10 metriä kauemmas siitä paikasta, se tuskin kenenkään otteluuntuloon vaikuttaa ja saa jatkossakin ilmaiseksi parkkeerata.

Puhun harvoin, mutta ainakin tällä kertaa mielestäni asiaa.

Kiitos.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta