Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Pysäköintimaksu Hakametsään?

<< < (10/31) > >>

Ekku#73#:
Enenpää en tätä kommentoi ettei lipsahda väärille raiteille mutta sen vielä sanon että NIIN MONTA VUOTTA on säästetty Tapparassa
ja lupailtu vaikka mitä mm. kymmenen vuoden projekti jonka piti tuottaa mitaleja ja mestaruuksia ja aina olen tähän halpaan mennyt
ja huomannut että hinnat nousee mutta pelaajien/valmentajien taso laskee puhumattakaan toimiston väestä. Ja niinku jo sanoin
olen valinnan tehnyt ja satsaan lapsiini ja itseeni kun kerran palkkani ei kaikkeen riitä ja katson tilannetta uudestaan siellä uudessa
hallissa ja hyväkyn niistä syntyvät kustannusten nousut. Minä en muuten yksistään protestoi parkkimaksua vaan yleensä hintojen nousua versus
sarjan taso ja ihan oikeesti olen aivan kurkkua myöten täynnä sitä Hakamettän latoo, ainoa mikä siellä on korkealla tasolla on Sparkning stars.
Niin ja se vielä,ketä sielä Tapparassa nyt sitten on kun kerran TAAS on on niin satsattu? Ja sen muuten olen unohtanut mainita että Ilveksessä käsittääkseni saa kausikortin mukana parkkikausarin. Kun kysäisin tätä Tapparasta että saanko parkkikausarin kausikortin kylkeen niin en ole edes vastausta saanut, joten siinä taustaa toimiston talentista.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Heinäkuu 06, 2012, 08:46:04 ---Ja sen muuten olen unohtanut mainita että Ilveksessä käsittääkseni saa kausikortin mukana parkkikausarin. Kun kysäisin tätä Tapparasta että saanko parkkikausarin kausikortin kylkeen niin en ole edes vastausta saanut, joten siinä taustaa toimiston talentista.

--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni Ilveksessäkin kaudelle 2012-2013 jäähallin pihalle pysäköinti muuttuu maksulliseksi, ja koko kauden kattavan pysäköintikortin hinta on 50 euroa.
Naapurin interneetti tiedottaa sivun yläosassa pysäköintikortista . Mahdollisiin kesäalennusmyynteihin/erikoistarjouksiin tyyliin "kausari+parkkikausari kausarin hinnalla" ei ole tietoa.

Muutoinhan Ekku#73:lla on riittävät ja kiistattomat perusteet vetäytyä Tappara-kiekosta muutamaksi vuodeksi... sikälis kun se päätös meille muille edes kuuluukaan.

Jasu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Heinäkuu 06, 2012, 08:46:04 ---Enenpää en tätä kommentoi ettei lipsahda väärille raiteille mutta sen vielä sanon että NIIN MONTA VUOTTA on säästetty Tapparassa
ja lupailtu vaikka mitä mm. kymmenen vuoden projekti jonka piti tuottaa mitaleja ja mestaruuksia ja aina olen tähän halpaan mennyt
ja huomannut että hinnat nousee mutta pelaajien/valmentajien taso laskee puhumattakaan toimiston väestä. Ja niinku jo sanoin
olen valinnan tehnyt ja satsaan lapsiini ja itseeni kun kerran palkkani ei kaikkeen riitä ja katson tilannetta uudestaan siellä uudessa
hallissa ja hyväkyn niistä syntyvät kustannusten nousut. Minä en muuten yksistään protestoi parkkimaksua vaan yleensä hintojen nousua versus
sarjan taso ja ihan oikeesti olen aivan kurkkua myöten täynnä sitä Hakamettän latoo, ainoa mikä siellä on korkealla tasolla on Sparkning stars.
Niin ja se vielä,ketä sielä Tapparassa nyt sitten on kun kerran TAAS on on niin satsattu? Ja sen muuten olen unohtanut mainita että Ilveksessä käsittääkseni saa kausikortin mukana parkkikausarin. Kun kysäisin tätä Tapparasta että saanko parkkikausarin kausikortin kylkeen niin en ole edes vastausta saanut, joten siinä taustaa toimiston talentista.

--- Lainaus päättyy ---

Sen verran vielä kysäisen liittyen pysäköintimaksuun, että meinasitko saada autosi uuden hallin liki pysäköityä ilmaisesksi? Tuskinpa vaan, veikkaan että tämä on pehmitystä, ja sitten kun se uus halli tulee tuonne "mustaan aukkoon johon aurinko ei paista", parkkimaksut nostetaan vastaamaan "alueen yleistä pysäköintihinnoittelua". Käyn mielelläni "ladossa" ja kävelen muutaman metrin yli 100km ajon jälkeen, todella toivon että nuo yltiöoptimistiset suunnitelmat kuopataan ja halli tehdään järkevään paikkaan hyvien kulkuyhteyksien varteen.

P.S. Ikean vieressä on tilaa ja siihen saa kyllä pysäkinkin VR:n toimesta...

Ekku#73#:
En meinaa tulla sinne mahdolliseen uuteen halliin autolla vaan bussilla tietysti jos se tulee siihen paikkaan mihinkä
sitä nyt kaavaillaan. Nostan muuten hattua korkealle niille jotka tulee peliin noin pitkän matkan takaa.Ja niistä kustannuksista
vielä:
NE ON PERUSTELTUJA VAIN JA AINOASTAAN SILLOIN KUN JOTAIN MUUTTUU. Näin ollen hyväksyisin sen.

Fizz:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Heinäkuu 06, 2012, 08:46:04 ---Ja sen muuten olen unohtanut mainita että Ilveksessä käsittääkseni saa kausikortin mukana parkkikausarin.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se mennyt Ilveksessä niin, että ilmaisen pysäköinnin sai kausarin mukaan siinävaiheessa kun osti kausarin ennen putoamisotteluita Sporttia vastaan? Eli ymmärtääkseni tarjous oli voimassa vain silloin, vähän vastaavasti kuin Tapparalla oli tarjous toukokuun loppuun halvemmasta kausarista tulevalle kaudelle, niin Ilves antoi "alennusta" lupaamalla ilmaisen pysälöinnin (joka oli pienempi alennus mitä Tappara kausikortistaan antoi, ja Tapparan sarjapaikka oli sentään taattu..).

Edit: Niin, pieni muistilapsus kävi, Tapparan alennus oli siis käytännössä sama mitä Ilves antoi, Ilves vaan "pakotti" pysäköintilippuun, Tappara antaa itse valita miten alennuksensa haluaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta