Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Pysäköintimaksu Hakametsään?

<< < (8/31) > >>

Ljpp:
Pysäköinnin maksullistaminen on virhe ja iso sellainen. Ottelutapahtuman tulisi olla mahdollisimman miellyttävä ja helposti saavutettava kokemus. Jo aikaisempi VIP-parkki lähinnä käsittämätön ratkaisu, jota eräs entinen Tapparan johtoryhmän jäsen tituleerasi osuvasti "Leinosen jalkapallokentäksi", viitaten puolityhjään pysäköintitilaan. Muutos ajaa asiakkaat pysäköimään Gigantin, Iskun jne. kauppojen tiluksille. Pysäköinti on ollut tähän asti ilmaista, joten mitä lisäarvoa asiakas saa joutuessaan nyt maksamaan parkkitilasta? Okei, puolityhjät parkkialueet mistä tietysti on liukkaampi sujahtaa kotiin ottelun jälkeen.

axe86:
Oonko mä nyt tosiaan käsittänyt jotain väärin, kun saan tuosta sen käsityksen, että todellakin ainoastaan hallin ja hiekkakentän välinen suhteellisen pieni alue (joka ei mielestäni paljoa vaikuta paitsi paikallispeleissä?) muuttuu maksulliseksi ja hallin ja Hervannan valtaväylän välinen iso asfalttialue pysyy maksuttomana?

"Maksullisia parkkialueita ovat aiemminkin maksullisena ollut ns. VIP-pysäköintialue sekä hallin lipunmyynnin edustalla oleva asfalttialue."

Tuosta mä todellakin saan ylläolevan käsityksen. Vai enkö mä nyt vaan ymmärrä :D

Toisaalta "Hiekkakenttä sekä harjoitushallien pysäköintipaikat pysyvät maksuttomina." tuossakaan ei mainita, että hallin ja Hervannan valtaväylän välinen alue pysyis maksuttomana, mutta ei se kyllä mun aivoihin oo mitenkään "lipunmyynnin edustalla olevaa aluetta".

TAPPARA 16:
Tämä on ihan ok juttu että pysäköinti muuttuu maksulliseksi. Tampereella on ollut jostakin kumman syystä se tähän asti ilmaista. Eihän missään ole enään vuosiin saanut ilmaiseksi pysäköidä hallin läheisyydessä. Turhaa mussuttaa jostain 5€ maksusta. Jos se jää jollain siitä kiinni niin voi voi. Ainoa asia jota nyt toivon on se että nyt samalla muuttuisi se että parkkipaikalla olisi liikenne opastajat paikalla vielä pelin jälkeenkin purkamassa parkkista.

Miksa:
Mun toimintaan tää vaikuttaa vasta sitten kun ympäristössä oleville parkkialueille tulee parkkimittarit. Kauempaa kun tulee niin voi helposti kävellä sen pikkumatkan siitä Gigantin nurkilta, paikalla kun ollaan kuitenkin hyvissä ajoin.Oikeastaan se uus maksullinen parkkis, mikäli se koskee vain lipunmyynnin edessä olevaa asfaltti parkkista, on aika pieni alue ja ihmettelin tässä ,että paljonkohan siitä nyt sitten loppupeleissä euroja kassaan kolahtaa. Kaikki eurot on tietysti kotiinpäin.

Harald:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Kesäkuu 16, 2012, 00:31:04 ---Pysäköinti on ollut tähän asti ilmaista, joten mitä lisäarvoa asiakas saa joutuessaan nyt maksamaan parkkitilasta? Okei, puolityhjät parkkialueet mistä tietysti on liukkaampi sujahtaa kotiin ottelun jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---

Isompi etu on varmaan se, että viime tingassa peliin saapuva löytää maksulliselta parkkialueelta pysäköintipaikan helposti.

Mielestäni erinomainen uudistus. Seuran tulot lisääntyvät ja kenenkään ei silti ole pakko laittaa pysäköintiin penniäkään, jos lompsa ei sitä kestä. Ilmaisia pysäköintipaikkoja on edelleen reilusti lähietäisyydellä. Ne, joiden perse ei kestä jokusen sadan metrin kävelyä, maksakoot paraatipaikoista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta