Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Pysäköintimaksu Hakametsään?

<< < (7/31) > >>

mrcrowley:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Kesäkuu 11, 2012, 19:18:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Kesäkuu 11, 2012, 18:40:05 ---Ei vaikuta meikäläiseen. Ite en oo moneen vuoteen enää autoani jättänyt jäähallin parkkialueelle. Kyllästyin jo aikanaan siihen pihasta pois -jonottamiseen. Käytän tuon ajan mieluummin vaikka kävelemiseen auton luokse. Pieni happihyppely ennen ja jälkeen matsin tekee vaan hyvää. Itse oon suosinut Prisman aluetta, mäkkäri/nesteen aluetta tai lähialueiden kadunvarsiparkkeja. Paikan löytää helposti ja poistuminen on vaivatonta.

--- Lainaus päättyy ---

Taidat saada tällä päätöksellä aika paljon seuraa sinne prisman seudulle.

--- Lainaus päättyy ---

Heh...aina parempi ;)

Sitten kun porukka on siirtynyt Prisman seudulle, niin minä siirryn jäähallin parkkipaikalle. Sinne viedään missä parkkiruudun löytyminen ja siitä poistuminen on vaivattomampaa. Pysäköintimaksu ei sinällään tässä se ongelma ole. Tuonkin rahamenon voi kuitata vaikka jättämällä "popkornit" ostamatta. Itse asiassa ihmeen pitkään pysäköinti on pidettykin ilmaisena, kun kyseessä on kuitenkin keskusta-alueella tapahtuvasta keskisuuresta urheilutapahtumasta.

Justjoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmus - Kesäkuu 11, 2012, 11:45:41 ---En mä nyt tiedä onko tässä mistään ahneudesta kyse. Me fanit olemme vaatineet muutoksia organisaatioon, sen toimintatapoihin sekä isompia nimiä siirtomarkkinoilta rosteriin. Ei se ole ilmaista. Jollakin kasvaneet kulut on rahoitettava ja tämä tuo varmasti kaivattuja euroja kassaan.

Älkää aina valittako kaikesta.

--- Lainaus päättyy ---

Amen!!! Kummastuttaa aina, että odotetaan huikeata ja kallista rosteria, mutta saman aikaan lippujen hintoja pitäsi alentaa yms. Ei tarvitse olla mikään matematiikan professori ymmärtääkseen tuon yhtälön mahdottomuuden. Jos Tappara takoisi joka vuosi huikeat voitot, niin sitten voisi tuota parkkimaksuakin ajatella uudelleen. Kyllä minä mielelläni maksan aina jokusen euron lisää sen sijaan, että katselen jotain viime vuoden tapaista sählädieselläpsytystä.

Käytetyn Fiat Punton saa kahdella tonnilla. Jos haluaa Bemarin tai Mersun, joutuu maksaa enemmän!!! Ei voi olla niin vaikeaa... :)

Pääkaupunkiseudullahan tuo parkkimaksu on kaikkien kolmen jengin käytössä ollut jo n. 10 vuotta. Itse jos autolla olen mennyt olen sitten jättänyt kärryn vähän kauemmaksi ja kävellyt. Tapparahan matseja katsoessani teen kuten arvon palstaveli Chips P. Eli junalla Stadista Tampereelle, sitten syömään ja oluelle. Siitä sitten kylläkin kävellen hallille.

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: Justjoo - Kesäkuu 14, 2012, 09:58:15 ---Amen!!! Kummastuttaa aina, että odotetaan huikeata ja kallista rosteria, mutta saman aikaan lippujen hintoja pitäsi alentaa yms. Ei tarvitse olla mikään matematiikan professori ymmärtääkseen tuon yhtälön mahdottomuuden. Jos Tappara takoisi joka vuosi huikeat voitot, niin sitten voisi tuota parkkimaksuakin ajatella uudelleen. Kyllä minä mielelläni maksan aina jokusen euron lisää sen sijaan, että katselen jotain viime vuoden tapaista sählädieselläpsytystä.

--- Lainaus päättyy ---


En mä ole nähnyt täällä kenenkään vaativan lippujen hintaa alemmaksi, sitä paitsi lippujen hinnathan nousivat osittain satsauksien takia. Mutta en mä ymmärrä minkä takia tuo pieni osa parkkialueesta piti laittaa maksulliseksi?? Ymmärtäisin jos ideana on ihmisten ohjaamista enemmän julkisten käyttöön, taloudellinen hyöty, joka jää aika pieneksi, ei minua perusteena vakuuta. Meille yli sadan kilometrin päästä kulkeville pitäisi antaa parkkilupa kausarin yhteyteen. ;)

Niin ja varaan edelleenkin valitusoikeuden epäkohdista tulevaisuudessa...

soosi:
Nyt on ostettu p-lippu. Onko missään sanottu, montako P-lippua hallille myydään eli onko taattu parkkipaikka vai syökö nopeat hitaat?

4_TRA:
Jostain syystä Tappara seurasi Ilvestä tuossa parkkimaksuhommassa... liekö jopa saman hintaisetkin. Liekö sitten kaupunki korottanut piha-asfaltin neliö vuokraa... tiedä häntä. Tai sitten aletaan ohjaamaan väkeä julkisiin uutta hallia ajatellen.
Kausarien hinnat nousivat 15 eurolla eli katsomosta riippuen 2-4 prosenttia, erittäin maltillisesti. Yleisesti ottaen tuntuma on että kulut, ainakin tällaiselle matti meikäläiselle, ovat nousseet isommalla prosentilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta