Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Pysäköintimaksu Hakametsään?

<< < (6/31) > >>

Screamager:
Tämä uudistus varmasti herättää alkuunsa negatiivisia tunteita ja edellä olevat näkemykset yksittäisen peruspelissäkävijän kustannusten noususta ovat hyvinkin perusteltuja. Jalmus toi hienon näkökulman esiin, ei kaikki voi tulla meille faneille kultalautasella hopeoiden kera. Tapparan lähihistoriaan peilattuna, ensi kauteen panostus (rahallinen ja imagollinen) täytyy huomioida myös kannattajien puolelta. Tämä ei varmasti ole mitään kiusantekoa.

Toisaalta, tämä on sellaista piilotettua asiakaspalvelua. Kun itsekin omalla autolla peleissä käyn, täytyy pelin jälkeisiä seremonioita jättää väliin, jos tahtoo päästä ihmisten ajoissa parkkialueelta pois. Usein kuitenkin tahtoo otteluelämyksestä nauttia loppuun asti, kiittää läsnäolollaan pelaajia eikä tohdi esim. tähtipelaajien julkistusta jättää väliin ja tällöin p-alueen purkuun kuluu aikaa, kun suurin osa katsojista on autoineen poistumassa. Jonkin verran itse hallin parkkialueelle jää uudistuksen myötä tilaa enemmän, mutta ydinkysymys onkin se, mihin ne hallin pihaan tulemattomat autot suuntautuvat? Osa varmasti tulee onnikalla, mutta onhan lähellä paljon ilmaista parkkitilaa, joille autonsa ehtii jättämään, kun ei tule viittä vaille peliin. Mielenkiintoista nähdä, kuinka mielikuvituksellisiakin parkkipaikkoja syksynä nähdään.

mrcrowley:
Ei vaikuta meikäläiseen. Ite en oo moneen vuoteen enää autoani jättänyt jäähallin parkkialueelle. Kyllästyin jo aikanaan siihen pihasta pois -jonottamiseen. Käytän tuon ajan mieluummin vaikka kävelemiseen auton luokse. Pieni happihyppely ennen ja jälkeen matsin tekee vaan hyvää. Itse oon suosinut Prisman aluetta, mäkkäri/nesteen aluetta tai lähialueiden kadunvarsiparkkeja. Paikan löytää helposti ja poistuminen on vaivatonta.

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Kesäkuu 11, 2012, 18:40:05 ---Ei vaikuta meikäläiseen. Ite en oo moneen vuoteen enää autoani jättänyt jäähallin parkkialueelle. Kyllästyin jo aikanaan siihen pihasta pois -jonottamiseen. Käytän tuon ajan mieluummin vaikka kävelemiseen auton luokse. Pieni happihyppely ennen ja jälkeen matsin tekee vaan hyvää. Itse oon suosinut Prisman aluetta, mäkkäri/nesteen aluetta tai lähialueiden kadunvarsiparkkeja. Paikan löytää helposti ja poistuminen on vaivatonta.

--- Lainaus päättyy ---

Taidat saada tällä päätöksellä aika paljon seuraa sinne prisman seudulle.

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: Chips P - Kesäkuu 11, 2012, 17:09:52 ---Öö...eikös se hyvin toimiva tamperelainen joukkoliikenne kelpaa kellekään? Aika kivasti pääsee busseilla paikalle/lähelle ja pelin jälkeen kolmella eurolla Wanhaan Postiin kaljalle. Julkisten käyttäminen vähentäis ruuhkia ja sitten ei tarttis kirota parkkiongelmia.

--- Lainaus päättyy ---

Niin Tamperelaisille varmaan kelpaa mutta ite en tosiaan kulje Pirkkalasta bussilla peliin enkä usko että kukaan muukaan. Eikä sielä mielestäni
mitään parkkiongelmia ole koskaan ollut jos ajoissa tulee paikalle ja muut pelit kun paikallispelit niin ei mitään ongelmaa löytää ruutua

Chips P:
Niin no, mä kuljen Turusta junalla ja sitten tamperelaisella bussilla...reissu vie koko päivän, mutta a) mitäpä ei tekisi nähdäkseen laatukiekkoa ja b) ihan joka matsiin ei ehdi...Heh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta