Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 218072 kertaa)

Poissa maqpie

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #105 : Helmikuu 25, 2007, 16:45:37 »
Oliko eilisessä pelissä ääntä muuta. kun jokerifanien puolesta. Itse en ainakaan kuullut.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #106 : Helmikuu 25, 2007, 16:51:30 »
No kyllä Tapparan faneista lähti mun mielestä enemmän volyymia, ja yhtä kauan melkein kuin jokerifaneista. Se vaan, että kyllä jokerifaneja oli aika paljon vähemmän.

Poissa 1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #107 : Helmikuu 26, 2007, 22:26:27 »
Raikuvimmat aplodit tais tulla Lehtosen Ekulle ennen kun itse peli edes oli käynnissä. On kyllä uskomatonta että seitsemän -fucking-TUHATTA ihmistä voi olla noinkin hiljaa. Ja vielä lauantai-iltana.. :'( Joukkueelle toki peukku hyvästä yrityksestä :-\

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #108 : Helmikuu 26, 2007, 23:24:02 »
Se olisi hienoa katsomokulttuuria jos ei huudettaisi "HEEEIIIII!!!" jokaisesta vastustajan suorittamasta puhtaasta taklauksesta.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa NYR

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 420
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #109 : Maaliskuu 04, 2007, 11:48:18 »
On se hienoo käydä kattomassa pelejä "Tampereen hornankattilassa"kun pystyy soittaan samalla työpuheluita,ja pystyy kuulleen omat ajatuksetkin,jos joku meinaa vähän siinä vieressä huutaa niin riittää,kun kattoo kaveri vahän pahalla ilmeellä niin kyl kaveri hiljenee niin sit voi taas jatkaa jutustelua pomon kans ihan rauhassa.Se o mun mielestä katsomokultuuria.
Jumalauta ääntä sinne halliin muuallekkin kuin C3:seen
 
Niin kiero mies että pipokin pitää ruuvata päähän!!!

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #110 : Kesäkuu 30, 2007, 00:11:21 »
Tuossa kun luin tuota SMLFC:n fanikyselyn tulosta, niin Tapparan yleisö on vasta 8:neksi paras listalla. En tiedä, mutta uskoisin että tuo tilasto on muiden joukkueiden fanien näkövinkkelistä.

Tuolla listalla on viisi ensimmäistä joukkuetta sellaisia joiden fanikatsomot seisovat, mutta Tamperelainen kun ei prkl siihen suostu. Itketään ettei haluta apinoida muita, säälittävää... Seiskää vaikka päällänne jos haluatte tehdä jotain omaperäistä. Sen verran muistan vielä peruskoulun musiikintunneilta, että seisten se äänikin lähtee paremmin. Olisiko liikaa pyydetty? Tiedän vastauksen... ja se *********.

Anteeksi että tuli avauduttua, mutta halusin sen tehdä.
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #111 : Kesäkuu 30, 2007, 03:45:00 »
Tuolla listalla on viisi ensimmäistä joukkuetta sellaisia joiden fanikatsomot seisovat, mutta Tamperelainen kun ei prkl siihen suostu.

HIFK:n halliin tulee seisomakatsomo vasta ensi kaudeksi. Käytävälläkö nämä Suomen parhaat fanit ovat tähän asti seisseet?

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #112 : Kesäkuu 30, 2007, 13:53:11 »
Eikä se IFK:n katsomo ainakaan viime kaudella mikään elämää suurempi ollut. Erohan esim. Hakametsään on se, että Nordsffgjkdls-hallissa joskus herää koko halli runkosarjamatsissakin. Mutta aika harvoin siellä ennen kahta viimeistä minuuttia mitään ISOA meteliä on, ainakaan Tapparaa vastaan ole ollut.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

hardflip

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #113 : Kesäkuu 30, 2007, 15:29:22 »
Tuolla listalla on viisi ensimmäistä joukkuetta sellaisia joiden fanikatsomot seisovat, mutta Tamperelainen kun ei prkl siihen suostu.

Seisomakatsomo, sinnekkin saa lippuja...

Poissa Rausku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #114 : Kesäkuu 30, 2007, 15:44:42 »
Tuolla listalla on viisi ensimmäistä joukkuetta sellaisia joiden fanikatsomot seisovat, mutta Tamperelainen kun ei prkl siihen suostu.

Seisomakatsomo, sinnekkin saa lippuja...

Hakametsässä ne seisomakatsomot ovat vaan niin huonolla paikalla, lähes irrallaan fanikatsomosta. Tiedän, on se vaan niin mukavaa istua perse kiinni penkissä, mutta seisomakatsomo kyllä parantaisi tunnelmaa huomattavasti. Tästä on jauhettu jo pitkään, näyttää olevan niin että tänne kunnon seisomakatsomoa saadaan haaveilla vielä vuosia, niin kiintyneitä jotkut tuntuvat siihen penkkiinsä olevan.

Päätyyn seisomakatsomo yhden katsomon osalta alariville saakka. Ympärille jätetään sitten niitä istumapaikkoja vanhaan malliin. Haaveeksi kyllä jää, mutta näin sen itse toteuttaisin. Tekisi varmasti hyvää tamperelaiselle katsomokulttuurille.
The only easy day was yesterday

Rafael

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #115 : Kesäkuu 30, 2007, 17:12:42 »
Päätyyn seisomakatsomo yhden katsomon osalta alariville saakka. Ympärille jätetään sitten niitä istumapaikkoja vanhaan malliin. Haaveeksi kyllä jää, mutta näin sen itse toteuttaisin. Tekisi varmasti hyvää tamperelaiselle katsomokulttuurille.

Näin minäkin sen toteuttaisin. Ei tule tapahtumaan kyllä enää Hakametsässä tällaista mullistusta. Mahdollisen uuden hallin osalta elää pieni toivonkipinä siitä, että molempien maalien taakse tulisi seisomakatsomot. Hifk:n esimerkkiä toivottavasti moni seura ja faniryhmä seuraa. Johtoportaan arvostus ja ymmärrys faneja kohtaan sanelee aika paljon tällaisissa asioissa.  Ja vaikka seisomakatsomot maalin taakse tulisivat, niin eihän niiden fanien ole pakko istumapaikkojaan hylätä, jotka istua haluavat.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #116 : Kesäkuu 30, 2007, 19:33:50 »
Yhdyn kahteen edelliseen. En lisää omia kommenttejani nyt tähän väliin.

HIFK:n halliin tulee seisomakatsomo vasta ensi kaudeksi. Käytävälläkö nämä Suomen parhaat fanit ovat tähän asti seisseet?

Niin siis, tuota... en tiedä HIFK-faneista, mutta eikös ainakin Jokerifanit seiso omassa eteläpäädyssään, vaikka siellä on (minun tietääkseni) penkit. Jokerifanitkin haluaisivat penkit pois sieltä. Joten kai siellä katsomossa pystyy seisomaan, vaikka siellä penkit olisivatkin.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #117 : Heinäkuu 01, 2007, 00:53:46 »
Eikä se IFK:n katsomo ainakaan viime kaudella mikään elämää suurempi ollut. Erohan esim. Hakametsään on se, että Nordsffgjkdls-hallissa joskus herää koko halli runkosarjamatsissakin. Mutta aika harvoin siellä ennen kahta viimeistä minuuttia mitään ISOA meteliä on, ainakaan Tapparaa vastaan ole ollut.

Oon ihan samaa mieltä tuosta HIFK-hallista. Välillä heräävät koko hallin voimalla, mutta 57 min pelistä ovat hiljaa.

Joo, kyllä Jaffa-areenalla ja Nordsffgjkdls-hallissa on penkit siellä missä ne fanit seisovat. Olin viime kaudella kattomassa yhden Jokerit-HIFK paikallispelin jaffalla, ja mun mielestä se oli hlvtin hyvän näköistä kun molempien fanit ovat vastakkaisissa päädyissä seisten laulamassa ja huutamassa. En ole nähnyt vastaavaa tunnelmaa missään muussa hallissa, valitettavasti...

Myös mun mielestä Hakametsässä vois toteuttaa ton niin, että ne jotka on tottuneet pitämään persuuksensa penkissä C3:ssa, saisi sen tehdä, mutta fanikatsomoa jatkettaisiin C2:seen joka olisi seisomakatsomo. Luulisimpa että kaikki olisivat tyytyväisiä. Mutta mene ja tiedä...
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #118 : Heinäkuu 01, 2007, 10:39:26 »
Mahdollisen uuden hallin osalta elää pieni toivonkipinä siitä, että molempien maalien taakse tulisi seisomakatsomot. Hifk:n esimerkkiä toivottavasti moni seura ja faniryhmä seuraa.

Toivottavasti HIFK:n esimerkkiä ei seuraa kukaan, sillä DDR-hallin rakenteista johtuen sinne tulee faniryhmälle suunnattu seisomakatsomo vain yhden maalin taakse. Ja tämä sijaitsee siinä päädyssä, jonne kotijoukkue hyökkää vain kerran.

Ainakaan itse en missään olosuhteissa siirtyisi katsomoon, jossa joutuisi vierasjoukkueen hyökkäyspeliä seuramaan kahdesti, sillä kyllä se peli on edelleenkin tärkempää kuin huutaminen, mesoaminen ja tunnelman luominen muille.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #119 : Heinäkuu 01, 2007, 13:41:49 »
Myös mun mielestä Hakametsässä vois toteuttaa ton niin, että ne jotka on tottuneet pitämään persuuksensa penkissä C3:ssa, saisi sen tehdä, mutta fanikatsomoa jatkettaisiin C2:seen joka olisi seisomakatsomo. Luulisimpa että kaikki olisivat tyytyväisiä. Mutta mene ja tiedä...
C1:sen takana on se niin sanottu seisomakatsomo johon voi mennä seisomaan. Siihen saisikin helposti vähän isomman fanijoukon huutamaan, ongelmana sattuu nyt vain olemaan se, että monella fanilla, jotka ovat valmiita huutamaan on kausikortti C3:een, joten he menevät mielummin sinne. Itsekkin lukeudun näihin, olen mielummin istumapaikalla kun se kerran on maksettukkin, vaikka ei itselläni ole mitään seisomista vastaankaan.

Sen sijaan ehdotankin, että vaikka seuraavassa Ilves-Tappara pelissä, halukkaat seisomista kokeilevat saapuisivat C1:n seisomakatsomoon, ja sieltä sitten kannustettaisiin. Silloin eivät päde kausikorttimme ja muutenkin, C3 on ollut aivan hiljaa. Viime kaudella jo viimeisessä Ilves-Tappara pelissä meillä olikin pieni porukka C1:ssä, mutta todellakin, pieni.

Ketkä olisivat kiinnostuneita kokeilemaan seisomista siellä? Pidetään penkkikatsomot istumista varten...