Niin kyllä mäkin sitä ihmettelin, kun tuo Liimatainen ei mahtunut Tapparan suunnitelmiin täksi kaudeksi, mutta kyllä mä
luulen, että siellä valmennuksessa on nämä junnuasiat katsottu aika tarkkaan. Valmennus kuitenkin elää sitä arkea, mitä me
kiekkofanit ei nähdä ja sillä on iso merkitys sille, millä perusteella sitä tilaa junnuille tulee tai ei tule.
Saattaa olla, että ensikaudella Joonas taas pelaisi Tapparassa, mikäli homma toimii.
Tanukselta ja perheeltä varmasti oikea ratkaisu tuo pojan Kanadaan lähtö...tuo perspektiiviä tuohon elämiseen kiekkoilun
ympärillä.
Muistan Rautakorven todenneen jossain haastattelussa syksyllä Haapalasta, että 20-25 peliä liigassa tulee pelaamaan ja niin vain 31 peliä on pelannut.
Kukapa olisi uskonut, että Haapala olisi noin monta peliä noinkin hyvin pelaamaan?...Siis ihan aikuisten oikeasti. Toivottavasti sällin lonkkavaiva ei ole
paha, ne ei tuossa kiekkohommassa ole kaikkein helpoimpia vaivoja
Barkovista nyt ei voi muuta sanoo, kuin NHL on seuraava sarja missä Jr pelaa...vuotta nyt ei vielä osaa ennustaa.
Itse mielenkiinnolla odotan mitä tulee Mäkisen Atesta. Toivon, että todella mahtipuolustajan ( 191/93) raamit omaava vasta 17 vee
onnistuisi nousemaan liigaan. Jotenkin tulee vaan Mikko Luoma mieleen kaverista. Olisihan se mahtavaa, jos joskus Tapparan
vakiomiehistössä olisi Mäkinen ja Liimatainen pakkeina...sekä Edelman maalissa pelaamassa ennenkaikkea voittavaa jääkiekkoa.