Kuulemani mukaan Malinen on niin rikki, että ei pysty reenaan, vaan vetää pelkät pelit! Kauden jälkeen odottaa leikkauspöytä... Mietin vaan, että olisko syytä huamiseen peliin jättää Jarkko sivuun koska eilen Porissa pelaaminen näytti just siltä, että jalka ei liiku ja varoo vähän tilanteisiin menemistä. Sekottaa samalla mun mielestä kokonaisuudessaan 2. kentän pelaamista"hitaudellaan" molemmissa päissä kenttää. Oma mielipiteeni ketjuihin olis seuraava:
Nieminen-Koskiranta-Erkinjuntti
Lucenius-Peltola-Umicevic
Haapala-Makkonen-Venäläinen
Kaksonen-Järvinen-Palola
Mäntylä-Aalto
Clarke-Kankaanperä
Saravo-HALME
Eli luotais kaks kenttää idealla "kaikki munat samaan koriin" ja kahteen alempaan kenttään jää hyviä peruspelaajia jotka pystyy pelaan "nollanollaa" ja tarvittaessa iskeen maaleja. Haapala on kyllä pieni ja heiveröinen, mutta yritystä pojalla riittää. Näkisin, että jos tosiaan Malinen on niin klesana miltä näyttää ja on kuulunu, niin Haapalaa vois oikeesti kokeilla. Vois pörräämisellään hankkia myös jäähyjä Ässille. Ja mitä tulee Halmeeseen, niin HIFK otteluissa (2 kpl) olin ihmeissäni oliko tosiaan Jussi joka siä kentällä oli! Perusvarmaa peliä ilman suurempia virheitä ja nosteli pariinki otteeseen äijää mukavasti seinälle! Ja kyllä, HIFK sarjaa on turha verrata finaaleihin, mutta tää on mun näkemys ja katsomovalmentaminenhan on parasta!
Leimulla ei oikein oo toiminu mikään kahessa ekassa finaalissa ja avaukset kestää liian kauan joten mä lähtisin surutta kokeileen... Ja vielä kun Leimu ei YV-aikaa saa, niin miks pitää kokoonpanossa kun puolustuspäässä suunnattomissa vaikeuksissa...