Yksi, ja mielestäni melko iso syy, ettei katsomossa ole tällä hetkellä paljoa ääntä on se, että ne jotka sitä ääntä haluaisivat pitää enemmän, ja pitävät tällä hetkellä, istuvat niin eripuolilla katsomonosaa. Jos nämä tietyt kannattajat kuitenkin kannustaisivat joka pelissä samassa kohdassa katsomoa niin mielestäni ääntä tulisi halliin paljon enemmän kerralla. Vaikkei huutavien katsojien määrä kasvaisikaan niin helpommin se taitaa kuulua pidemmälle, kun ihmiset ovat samassa kohtaa kuin, että toinen on rivillä 3, seuraavan löytää riviltä 7. Vaikkei minulla olekaan varmaa tietoa siitä, miten tuo etuosto-oikeus kausareihin tai muutenkaan kausareiden hankkiminen on tapahtunut ennen kauden alkua niin luulen sen olevan juuri se suurin syy miksei nämä ääntään enemmän käyttävät tahot pysty kokoontumaan katsomoon, jos välissä on aina joku joka ei välitä huutaa ääntään käheäksi joka pelissä. Tietystihän tästä olisi pitänyt jo puhua ajat sitten ennen kauden alkua ja sopia jotain aluetta kovempaa huutavalle porukalle ja kauden ollessa tässä vaiheessa sitä tuskin voi enää kukaan organisoida, kun nykyiset istumapaikat ovat jo voimassa. Voi olla, että joku tulee kohta sanomaan, että menisivät ne seisomakatsomoon, jotka haluavat huutaa kun siellä ei ole kenelläkään omaa paikkaa ja voitte kokoontua niin kuin haluatte, mutta jos halutaan pitää ns. fanikatsomostatus tuossa missä se nyt on niin tämän pitäisi syntyä sinne suunnalle. Olen kyllä sitä mieltä, ettei istuminen sovi pidemmän päälle ainakaan itselleni, mutta nyt mennään taas aiheisiin, kuten "seisominen katsomossa jne", joten annan tässä vaiheessa ainakin olla.