Kirjoittaja Aihe: Tappara-HPK 24.11.11  (Luettu 14379 kertaa)

Poissa luddet

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 394
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #15 : Marraskuu 24, 2011, 13:06:47 »
Tappara Kerhoa vastaan:

74 Antti Erkinjuntti - 85 Jussi Makkonen - 81 Jukka Peltola
21 Jerry Ahtola - 16 Aleksander Barkov - 11 Miikka Männikkö
22 Kim Strömberg - 19 Tuomas Vänttinen - 38 Sami Venäläinen
14 Nestori Lähde - 26 Teemu Tallberg - 27 Tomi Pekkala

25 Tommi Kovanen - 83 Jan Platil
5 Joonas Liimatainen - 71 Otto Räty
6 Pekka Saravo - 9 Juha Leimu

39 Jani Nieminen
(77 Juha Metsola)


Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #16 : Marraskuu 24, 2011, 13:11:57 »
Pakkiosasto ykkösparia lukuunottamatta hieman pelottaa..
Toivottavasti peli tänään paaaljon parempaa kuin tiistaina ;)

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #17 : Marraskuu 24, 2011, 13:14:55 »
Hieno laulaa tyhjälle hallille  8)

Poissa trasat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #18 : Marraskuu 24, 2011, 13:28:28 »
No on siellä ainakin pelaajat ja minä.

Mazza

  • Vieras
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #19 : Marraskuu 24, 2011, 13:33:13 »
Eiköhän sinne se 4000-4500 katsojaa ainakin saada joten mikä tyhjä halli?

Ja jos kerran kaudessa vedetään Finlandia ennen matsia niin siitäkin täytyy täällä valittaa.

Ennen Jokerit-matsia täällä oltiin melkein yltiöoptimistisia ja kun hävitään yks matsi niin ollaan hävitty koko kausi. Joo kyllä itsekin tulee kirjoitettua ennemmin negatiivisista kuin positiivisista asioista näissä keskustelupalstaviesteissä, mutta ei tämän joukkueen potentiaali kuitenkaan katoa yhteen paskaan peliin Ilmalassa.

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #20 : Marraskuu 24, 2011, 13:41:22 »
HPK on ollut 5-5-pelissä Tapparaakin huonompi kun se on 5-5-pelissä 21 maalia miinuksella.
Tappara on nyt 16 maalia miinuksella ja huonoin Ilves 25 maalia miinuksella.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että millaisilla kaavalla sait tällaiset tulokset? Esimerkiksi Ilveksen lukema on mielestäni -21. Ilves on tehnyt 49 maalia, joista 1 alivoimalla ja 15 ylivoimalla (jos SM-Liiga.fi sivuun on luottamista!) eli tasakentällisin tehdyt maalit olisi tuon mukaan -21 miinuksella.
Ai niin, olen tulossa katsomaan peliä jos bussikorttini on vielä voimassa.  ;D

Laskin pelaajien tilastoista plusmiinukset yhteen ja jaoin viidellä.

Poissa Tommyboy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 112
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #21 : Marraskuu 24, 2011, 13:48:31 »
Siis kyllä tänäänki tulee laitettua 1 pitkävetoon.Tappara in we trust. ;)

Jaakkima

  • Vieras
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #22 : Marraskuu 24, 2011, 13:50:38 »
Eiköhän sinne se 4000-4500 katsojaa ainakin saada joten mikä tyhjä halli?

Ja jos kerran kaudessa vedetään Finlandia ennen matsia niin siitäkin täytyy täällä valittaa.

Ennen Jokerit-matsia täällä oltiin melkein yltiöoptimistisia ja kun hävitään yks matsi niin ollaan hävitty koko kausi. Joo kyllä itsekin tulee kirjoitettua ennemmin negatiivisista kuin positiivisista asioista näissä keskustelupalstaviesteissä, mutta ei tämän joukkueen potentiaali kuitenkaan katoa yhteen paskaan peliin Ilmalassa.

+1, ärsyttää tää ainainen valitus.

Uskon että tänään tulee pisteet kotiin.

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #23 : Marraskuu 24, 2011, 14:09:41 »
Minun mielestä Maamme/Finlandia on aina hieno kuulla. Mun puolesta voisi olla useamminkin kuin "kerran kaudessa"

Poissa kuusysi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 514
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #24 : Marraskuu 24, 2011, 14:29:06 »
Eiköhän Halme menisi tepsiin lainalle. Siellä huomenna neljä pakkia terveenä.

Poissa tapparafaniii

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 671
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #25 : Marraskuu 24, 2011, 14:31:51 »
Itse oisin kyllä pitäny Palolan kehissä, vai onko jotain loukkaantumista. Vai lepuutetaanko että Strömbergille annetaan mahdollisuus. Vai eikö muka mahdu kokoonpanoon!

 Niin ja itse tänään tulossa paikalle.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #26 : Marraskuu 24, 2011, 14:36:43 »
Strömberg oli todella hyvä KalPaa vastaan, joten hän tulonsa takaisin kokoonpanoon on kyllä perusteltua. Ennen Palolaa olisin melkein kyllä viltittänyt jopa Venun, joka on ihmeen kujalla molemmissa päissä kenttää, mutta näillä mennään. Niemisen pitää pelata paremmin kuin viimeksi pelaamissaan peleissä, sillä puolustus ei vakuuta ollenkaan.

Finlandia ja Sakke Kuosmanen aiheuttavat ainakin minulle kylmiä väreitä (positiivisessä mielessä siis), joten todella mielelläni kuulun revityksen livenä. Hattu pois päästä!

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #27 : Marraskuu 24, 2011, 14:40:24 »
Varmaan n. 90 prosenttia suomalaisista ottaa refleksinomaisesti asennon ja positiivisen asenteen, kun puhe tule näistä kipaleista. Mä en käsitä niiden roolia SM-liigassa edes playoffeissa ja marraskuun runkosarjaottelussa vaikutelma on lähinnä tragikoominen. Leijonien matseissa nämä.

No se siitä, voipa huoletta myöhästyä pelistä. Tapparan pelaajista mielenkiinto kohdistuu Leimuun. Luulen, että jos ryhtiliikettä ei tapahdu nopeasti, hänestä hierotaan vaihtokauppaa.

Poissa luddet

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 394
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #28 : Marraskuu 24, 2011, 14:41:10 »
Eiköhän sinne se 4000-4500 katsojaa ainakin saada joten mikä tyhjä halli?

Ja jos kerran kaudessa vedetään Finlandia ennen matsia niin siitäkin täytyy täällä valittaa.

Ennen Jokerit-matsia täällä oltiin melkein yltiöoptimistisia ja kun hävitään yks matsi niin ollaan hävitty koko kausi. Joo kyllä itsekin tulee kirjoitettua ennemmin negatiivisista kuin positiivisista asioista näissä keskustelupalstaviesteissä, mutta ei tämän joukkueen potentiaali kuitenkaan katoa yhteen paskaan peliin Ilmalassa.

+1, ärsyttää tää ainainen valitus.

Uskon että tänään tulee pisteet kotiin.
Olen samaa mieltä, ihme mussutusta koko ajan, asiasta kuin asiasta. Asioita saa ja pitääkin tarkastella kriittisesti, mutta joku raja tällä ainaisella valitamisellakin on. Ei muuta kuin porukka hallille kannustamaan Tappara tänään voittoon!

Mazza

  • Vieras
Vs: Tappara-HPK 24.11.11
« Vastaus #29 : Marraskuu 24, 2011, 14:56:24 »
Strömberg oli tehdä KalPaa vastaan ns. kuukauden maalin mutta loppukiepautus ei ihan mennyt perille asti, jotain tällaista sieltä on tulossa jos pystyy paikkansa pitämään kokoonpanossa. Eihän Kimin ongelma ole taidon puute, ja kaveri osaa tehdä jopa maaleja kuten Lehterän rinnalla aikoinaan nähtiin, mutta tasainen suorittaminen ja jatkuva peliote, ne puuttuvat kokonaan mikä on iso miinus. On välillä kentällä niin näkymätön ja saamaton että katsomokomennukset ovat oikeutettuja. En keksi muuta keinoa kuin parantamalla pienin askelin luistelua, niin miehestä olisi tehtävissä pistenikkari SM-liigaan. Tapahtuuko Tapparassa tai missään muuallakaan, jää nähtäväksi, mutta sen kuukauden maalin voisi tehdä vaikka tänään?