Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigaseurojen taloudet

<< < (109/122) > >>

topi69:
Mun mielestä tps tekee oikein satsaamalla sillä ei voittamaan totuttua joukkuetta tulla katsomaan jos se pelaa häntäpäässä.

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: topi69 - Syyskuu 03, 2015, 07:57:07 ---Mun mielestä tps tekee oikein satsaamalla sillä ei voittamaan totuttua joukkuetta tulla katsomaan jos se pelaa häntäpäässä.

--- Lainaus päättyy ---
Mutta onko TPS haukkaamassa liian ison palan kakkua pimeässä? Valojen tultua päälle selviää, että se olikin paskaa. Mun silmiin toi satsaus on sitä samaa mitä TPS on tehnyt jo muutaman vuoden: joukkueen puutteita pyritään paikkaamaan muutamalla ison luokan Liiga-onnistujalla. TPS:n rakenne on edelleen samantapainen kuin viime vuonna: supertähtiä, Tikkanen, isoja kysymysmerkkejä (joista pari on mainittuja supertähtiä) ja jotain janareita. Tuntuu, että mikään muu ei ole muuttunut kuin pelaajien nimet paitojen selässä. Paitsi että Nummelinkin on taas vuoden vanhempi ja 250 000 euroa rikkaampi (toim. huom. ei todellista tietoa palkasta, lisätty huumorin vuoksi). Kallio oli ihan hyvä värväys nostalgiamielessä, mutta ei sitä montaa peliä mennä katsoon vain vanhoja muistellen.

Paljon pitää tapahtua, että turkulaiset saadaan halliin. Turussa ollaan äärimmäisen kriittisiä.

topi69:
Siinä olet kyllä oikeassa että joukkuetta ei ole rakennettu nuorilla ja nälkäisillä vaan vanhoilla turkulaislähtöisillä pelaajilla.
tietysti joku perrin on varmana iso vahvistus mut kun katselin tampere cupissa nummelinia niin toivottavasti vielä vertyy
koska ei meinannut kyydissä pysyä millään.

niittymäki on varmaan ajatellut et pitää saada oman kylän poikia pelaamaan mut pitäisi olla hieman nuorempia..

topi69:
200 000 euroa taas ilves pakkaselle, ei jumalauta.ihan oikeasti..

vaikka olen kova tapparan kannattaja en silti toivoisi et tuo ilveksen tappioputki jatkuu ja jatkuu..

mielestäni ilveksen pitäisi siirtää seuralle kaikki mainos myynti ja lopettaa yhteistyö myyntifirman kanssa.
se on vaan sellainen juttu jos sä saat myynnistä provikat niin sä yrität myydä jokaiselle hinnalla millä hyvänsä
mainokset välittämättä siittä mitä seura saa mainoksesta. sillä jos asiakas tajuaa et toinen myy hinnalla millä hyvänsä
ei se paljoa ole valmis maksamaan.

muutamalta yrittäjältä olen kuullut et on ollut aika polkumyyntiä tuo ilveksen mainosten myyminen viime vuosina.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: topi69 - Syyskuu 03, 2015, 09:00:59 ---200 000 euroa taas ilves pakkaselle, ei jumalauta.ihan oikeasti..

vaikka olen kova tapparan kannattaja en silti toivoisi et tuo ilveksen tappioputki jatkuu ja jatkuu..

mielestäni ilveksen pitäisi siirtää seuralle kaikki mainos myynti ja lopettaa yhteistyö myyntifirman kanssa.
se on vaan sellainen juttu jos sä saat myynnistä provikat niin sä yrität myydä jokaiselle hinnalla millä hyvänsä
mainokset välittämättä siittä mitä seura saa mainoksesta. sillä jos asiakas tajuaa et toinen myy hinnalla millä hyvänsä
ei se paljoa ole valmis maksamaan.

muutamalta yrittäjältä olen kuullut et on ollut aika polkumyyntiä tuo ilveksen mainosten myyminen viime vuosina.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo Urheilusanomien kausiennakko kertoo tappion olevan 250k. No, muutama kymppi sinne tänne. Tässä Ilveksen lukuja tulevaan kauteen:

Kokonaiskulut: 5.100.000 (0)
Pelaajapalkkiot: 1.700.000 (0)
Yhteistyösopimukset 3.000.000 (+300.000)
Pitk.aik.velan suuruus: 800.000
Viime tilikauden tulos: -250.000
Yleisökapasiteetti/-tavoite: 7300/5000
Kausikortit, tavoite/viime kausi: 2500/2359

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta