Kirjoittaja Aihe: Viktor Ekbom  (Luettu 35395 kertaa)

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #60 : Lokakuu 27, 2011, 07:29:27 »
Ekbom on mielestäni kovin pehmeä kaveri, vaikka omaa kohtuulliset raamit. Rupeis hyödyntämään kokoaan ja laittamaan ukkoa seinälle - ei se kiekko yksinään mitään tee.

Tämä on kyllä niin totta. Yleensäkin ärsyttää tällaiset isot kaverit, jotka ei edes yritä käyttää kroppaansa fyysisesti, vaan tyytyvät Rete Grönvallin tapaan korkeintaan vähän kiilaamaan vastustajaa.

Poissa Haamuhanska

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 387
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #61 : Lokakuu 28, 2011, 15:56:21 »
Itse ihmettelen kyllä suuresti, miksei Ekbom ole mahtunut tänään kokoonpanoon... Mielummin katsoisin Ekbomia kaukalossa, kuin Halmetta tällä hetkellä.. On kuitenkin omassa päässä aika paljon varmempi.. Onko kellään tietoa, onko joku muu syynä poissaoloon kuin villa-komennus, kun loukkaantuneeksi ei ainakaan ole ilmoitettu..
- Satsasimme ottelun alkuun. 100 metrilläkin kannattaa lähteä juoksemaan heti alussa tosissaan. - RD

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #62 : Marraskuu 04, 2011, 23:47:52 »
Mielestäni ihan kelvollinen peli Viktorilta tänään! Mieleen jäi eräs alivoima kamppailutilanne jonka Viktor voitti ja kiekko saatiin purettu. Mies vs mies tilanteista ei liiemmin yleisesti Tapparalainen voittajana ulos marssi! Kyllä se siitä kun saa vastuuta! :)

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #63 : Marraskuu 05, 2011, 01:22:18 »
Mielestäni ihan kelvollinen peli Viktorilta tänään! Mieleen jäi eräs alivoima kamppailutilanne jonka Viktor voitti ja kiekko saatiin purettu. Mies vs mies tilanteista ei liiemmin yleisesti Tapparalainen voittajana ulos marssi! Kyllä se siitä kun saa vastuuta! :)

Ja tänäänkin nähtiin taklauspeliä kaverilta. Rauman Lukosta Bitch...anteeksi, Beech pysähtyi kuin seinään keräilemään itseään.

Nähdyistä peleistä ehdottomasti ehjin ja rauhallisin suoritus. Olisiko tässä loppu kaudeksi hyvä pari, Saravo-Ekbom....
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Globe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 682
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #64 : Marraskuu 05, 2011, 01:24:16 »
Hyvä peli tänään. Kaksinkamppailut laidassa hienoa katseltavaa, hyvä Vikke!
Tappara is playing really well and pressing for more goals.

Voittavan joukkueen pelityyli on voittajan mielestä aina tarpeeksi kaunista. Voittaminen on kaunista.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #65 : Marraskuu 05, 2011, 09:51:36 »
Jep, parantaa peliä tämäkin. Erityisen hyvä asia kun noita pakkeja ei liikaa ole.

Poissa nippuside

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #66 : Marraskuu 05, 2011, 16:05:22 »
Jep parasta antaa aikaa ja vastuuta jos jotain hyvää halutaan!
Tuossa muistelin erästä "jooseppia"josta todellakin tuli lopulta pelimies !
Ennen vanhaan maalinteko oli vaikeeta nyt ei mee mistään sisään !

Poissa Z

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #67 : Marraskuu 16, 2011, 21:25:49 »
Viktor ei valitettavasti täytä vahvistuksen tunnusmerkkejä. Tyhjä arpa.
Leimu ja Räty menee heittämällä ohi.
Tack och adjö.

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #68 : Marraskuu 19, 2011, 23:15:52 »
Kyllä tosiasia on nyt se, että Viktor pitää tavalla tai toisella heittää Tapparasta pihalle. Tapparalla on pakistossa Kovanen, Liimatainen, Kaijomaa, Platil, Elorinne ja Saravo joiden pitäisi pukea joka peliin. Siihen päälle, kun laittaa Rädyn, jota ei ole pakko peluuttaa koko kautta ylhäällä, vaikka taitojen ansiosta tänne ehkä jopa kuuluisikin ja Leimun, jolle pitäisi itseluottamuksen takia antaa peliaikaa, koska on vireen löytäessä parempi hyökkäyspäässä, kun meidän kärkihyökkääjät ps. Erkki, niin mihin tuohon enää Ekbomin laittaa? Ainiin ja olisi Halmekin vielä. Ekbom on oikeasti ollut nyt semmonen mikkopukkamainen hasardi, että en tiedä mitä Pittsburgh meinaa tuosta joskus tulevaisuudessa saada. Tuskin ei mitään. Ekbom LeKiin tai sopimus poikki, mutta ei missään tapauksessa enää kokoonpanoon. Vielä kun kaverilla ei ole edes niitä kiekollisia apuja, mitä esim. Leimulla on, niin kiitos, mutta ei kiitos.

Ei mulla muuta.
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #69 : Joulukuu 02, 2011, 22:36:49 »
Pakko nostaa tämä svedu "pinnalle". Ihan oikeasti huonoin jääkiekkoilija ja puolustaja jonka olen koskaan nähnyt, ei härreguud.

Tänään JYP-pelissä ei yhtään hyvää ja peliä edistävää suoritusta. Virheitä, suuria sellaisia tulee 2/3 vaihdoissa niin mitä tällä tekee?

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #70 : Joulukuu 02, 2011, 23:15:05 »
Pakko nostaa tämä svedu "pinnalle". Ihan oikeasti huonoin jääkiekkoilija ja puolustaja jonka olen koskaan nähnyt, ei härreguud.

Tänään JYP-pelissä ei yhtään hyvää ja peliä edistävää suoritusta. Virheitä, suuria sellaisia tulee 2/3 vaihdoissa niin mitä tällä tekee?

Nono, oot varmasti nähnyt Timo Willmannin pelaavan  ;D

Poissa SPL

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1231
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #71 : Joulukuu 02, 2011, 23:25:33 »
Oliko tää kaveri pakki?
Tapparan Saarinen: Jännitys ja pelirohkeuden puuttuminen maksoivat voiton.

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #72 : Joulukuu 03, 2011, 10:53:51 »
Täytyy kyl sanoo, että pettymys on Viktor ollu ny mulle ja oon yllättyny miten sekasin ukko jostain syystä on.
Juttelin tuossa yhden joukkueessa toimivan kaverin kanssa ja hänkin oli vähän ihmeissään, kun ruotsissa ilmeisesti
Viktor oli ollut ihan hyvä ja varma pakki. Mä vähän luulen, että nyt näillä meidän pakeilla on jonkinlainen johtajuuskriisi
siellä päällä ja se vaikuttaa itseluottamukseenkin ja tilanteisiinkin mennään löysästi... nyt kun tuo Tuukka lähti ja tämä on myös tarttunu ruotsin poikaan.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #73 : Joulukuu 03, 2011, 10:59:10 »
Tästä taisi vissiin joku jo täälläkin mainita. Mitä ihmettä Pittsburgh on kaverissa nähnyt jos esitykset ovat tätä luokkaa? Alkukaudella oli vielä pelejä joista suoriutui ihan hyvin mutta nyt on kai todettava että kyllä paskat vie paremmatkin mukanaan.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Viktor Ekbom
« Vastaus #74 : Joulukuu 03, 2011, 12:35:34 »
Aivan surkee kaveri. Ryntäilee puolustuspäässä ees taas ja otta tyhmiä jäähyjä, eikä liike yksinkertaisesti riitä. ULOS!
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen